AZ - PSV | zondag 9 november 16:45 | Eindstand 1-5

F1 boven psv zetten, nou mooi niet! Al heb ik ooit maar 1 gp gekeken en ben er bij in slaap gevallen. Ik kan daar helemaal niks mee.
Ik stel gewoon prioriteiten haha. Bovendien heeft Brazilië altijd geweldige races en is het een prachtig circuit.

AZ is een reuzendoder. Laatste jaren hebben we het er goed gedaan, maar AZ uit is net als Heerenveen, Utrecht en Twente doorgaans een lastige horde voor ons. Zou het niet erg vinden als ze nog wat Crystal Palace in de benen hadden zitten.

AZ is een reuzendoder. Laatste jaren hebben we het er goed gedaan, maar AZ uit is net als Heerenveen, Utrecht en Twente doorgaans een lastige horde voor ons. Zou het niet erg vinden als ze nog wat Crystal Palace in de benen hadden zitten.
En toch hebben we de laatste 4 wedstrijden daar gewonnen.
Edit: Dat zeg je ook :)

Ik verwacht wel winst, maar geen makkelijke overwinning. Dus een 2-3 of 1-2 of zo. Bij PSV is 2-3 logischer.

Als ze voor de wedstrijd maar geen crystal meth gebruiken. ;)

Goeie resultaten gehad daar laatste jaren en flink wat blessureleed bij AZ. Als we daar winnen doen we zeer goede zaken. Feyenoord en AZ zijn de best spelende tegenstanders en die hebben we dan al uit gehad.

Goeie resultaten gehad daar laatste jaren en flink wat blessureleed bij AZ. Als we daar winnen doen we zeer goede zaken. Feyenoord en AZ zijn de best spelende tegenstanders en die hebben we dan al uit gehad.
Nac uit is ook een dingetje binnenkort. Als we die ook winnen dan ben ik pas gerust..

Hoezo kan GAE geen punten afpakken van het zwaar overschatte Feijenoord?
Wie Panathinaikos in eigen huis en daarna PL gigant Aston Villa verslaat is best in staat ons met twee of drie punten voorsprong op Feijenoord aan kop te helpen zondag.
Ik vind Feyenoord niet zo zwaar overschat hoor. Da's een prima elftal.

.

Utrecht is geen angstgegner toch? En Heerenveen moet ook te doen zijn
Niet per se een angstgegner, maar ik schat ze wel onder de lastige uit-wedstrijden (NEC, GAE, Twente, Feyenoord, Utrecht, AZ, Ajax en Heerenveen) en nee, daar staat NAC zeker niet bij :)
En dat Heerenveen moet te doen zijn, heb ik vaker gehoord in de afgelopen jaren. Op die 0-8 na, altijd puntverlies gehad daar in al die jaren.

Ik vind Feyenoord niet zo zwaar overschat hoor. Da's een prima elftal.
Ze zijn zeker niet slecht, beter dan Ajax dat wel ;) , maar met wat geluk, vooral bij Excelsior, en door een niet te moeilijk programma , goed van start gegaan.
Daarnaast geven de media van Persie de gunfactor, vooral nu Ajax , hun "normale" favoriet,geen kans maakt.

Maar alles bij elkaar is PSV echt beter en zou het zonde zijn als Bosz dit seizoen ons niet op zijn derde titel op rij trakteert.
Dan mag Feijenoord via plek 2 met ons mee de CL in.

Niet per se een angstgegner, maar ik schat ze wel onder de lastige uit-wedstrijden (NEC, GAE, Twente, Feyenoord, Utrecht, AZ, Ajax en Heerenveen) en nee, daar staat NAC zeker niet bij :)
En dat Heerenveen moet te doen zijn, heb ik vaker gehoord in de afgelopen jaren. Op die 0-8 na, altijd puntverlies gehad daar in al die jaren.
Ik focus me vooral op die 0-8 😁

• Hahaha!
Reactions: DrJ
IK moet dezr helaas missen, wat een slechte service van ESPN dat je op die watch app geen hele wedstrijden terug kan kijken trouwens.

Terug
Bovenaan Onderaan