AZ - PSV | zondag 9 november 16:45 | Eindstand 1-5

Krateos

Administrator
Administrator
AZ-PSV.png

In principe een moeilijke pot, maar de laatste paar wedstrijden waren heerlijk. Nu weer?

Laatst bewerkt door een ninja:
Al 4x op rij daar gewonnen. Toch telkens een pittige wedstrijd die je zomaar kunt verliezen. Zaak maar weer te winnen, want Feyenoord zal uit bij GAE waarschijnlijk niets laten liggen.

Al 4x op rij daar gewonnen. Toch telkens een pittige wedstrijd die je zomaar kunt verliezen. Zaak maar weer te winnen, want Feyenoord zal uit bij GAE waarschijnlijk niets laten liggen.
Hoezo kan GAE geen punten afpakken van het zwaar overschatte Feijenoord?
Wie Panathinaikos in eigen huis en daarna PL gigant Aston Villa verslaat is best in staat ons met twee of drie punten voorsprong op Feijenoord aan kop te helpen zondag.

Het AZ voetbal ligt PSV wel goed. We krijgen sowieso ruimte want ook AZ wil aanvallend spelen.
GAE waren tegen NAC trouwens helemaal niet goed. Dat moet Feyenoord wel kunnen winnen inderdaad..

Hoezo kan GAE geen punten afpakken van het zwaar overschatte Feijenoord?
Wie Panathinaikos in eigen huis en daarna PL gigant Aston Villa verslaat is best in staat ons met twee of drie punten voorsprong op Feijenoord aan kop te helpen zondag.
Omdat GAE komende donderdag nog Europees speelt en ze het in de competitie dit seizoen nog niet erg goed doen.

Omdat GAE komende donderdag nog Europees speelt en ze het in de competitie dit seizoen nog niet erg goed doen.
Feyenoord speelt donderdag ook Europees. Uitwedstrijd in Stuttgart om 21.00 uur.
Go Ahead Eagles speelt ook een uitwedstrijd. In Salzburg om 18.45.
We weten uit ervaring dat die 2 uren en 15 minuten minder rust heel belangrijk zijn voor Feyenoord. ;)
Hopelijk bewaart Go Ahead Eagles de papiersnippers tot na de wedstrijd tegen Feyenoord om de overwinning te vieren. :hope:;)

Van Feijenoord hoeven we ook niet onder de indruk te zijn dus ik heb best vertrouwen in GAE om ze minstens op een gelijkspel te kunnen houden.
En wij moeten in staat zijn te winnen in Alkmaar waar we een tegenstander treffen die ons goed ligt.
Gezien onze huidige vorm staan we hoogstwaarschijnlijk, mits de focus 100% is en blijft tot en met het eindsignaal, zondagavond bovenaan.

Och vervelend tijdstip. Dat wordt de 1e helft kijken en opnemen. Bord op schoot bij het altijd spectaculaire F1 in Brazilië en vervolgens de 2e helft nog kijken.
Telefoon weg :zien:

GAE heeft slechts 3 wedstrijden gewonnen in de competitie en staan slechts 4 punten los van Pec

Feyenoord speelt donderdag ook Europees. Uitwedstrijd in Stuttgart om 21.00 uur.
Go Ahead Eagles speelt ook een uitwedstrijd. In Salzburg om 18.45.
We weten uit ervaring dat die 2 uren en 15 minuten minder rust heel belangrijk zijn voor Feyenoord. ;)
Hopelijk bewaart Go Ahead Eagles de papiersnippers tot na de wedstrijd tegen Feyenoord om de overwinning te vieren. :hope:;)
Feyenoord heeft ook wel een wat bredere selectie dan GAE.
GAE heeft slechts 3 wedstrijden gewonnen in de competitie en staan slechts 4 punten los van Pec
Dit dus.

Met wie gaat Goes zich zondag bezig houden? Misschien wel slim om hem een rode kaart aan te smeren als hij weer eens gaat lopen knijpen en treiteren..:sneaky:

Met wie gaat Goes zich zondag bezig houden? Misschien wel slim om hem een rode kaart aan te smeren als hij weer eens gaat lopen knijpen en treiteren..:sneaky:
Serdar Gözübüyük is scheidsrechter en Pol van Boekel is VAR. Nu Makkelie de toon heeft gezet zal Wouter Goes goed in de gaten gehouden worden. Zijn geniepige acties zullen vaker bestraft gaan worden.

Naast het feit dat ik het aansmeren van kaarten onsportief vind, lijkt het me ook slimmer om op te letten dat Gozubuyuk ons niet weer een belachelijke penalty aansmeert zoals onlangs tegen Ajax.
Toen hij zich ruggengraatloos aansloot bij een idiote VAR ingreep , een kantelpunt waardoor een kansloos Ajax teruggebracht werd in de wedstrijd.

Maar hopen dat deze meneer zondag net zo neutraal en objectief fluit als Lindhout in de Kuip.
Misschien loopt Goes dan trouwens wel automatisch tegen kaarten aan.

Hij zal het druk zat hebben met al de lopende spelers van PSV. Ik zie m wel een snelle kaart pakken en dan gewisseld worden.

Och vervelend tijdstip. Dat wordt de 1e helft kijken en opnemen. Bord op schoot bij het altijd spectaculaire F1 in Brazilië en vervolgens de 2e helft nog kijken.
F1 boven psv zetten, nou mooi niet! Al heb ik ooit maar 1 gp gekeken en ben er bij in slaap gevallen. Ik kan daar helemaal niks mee.
Ik heb er zin in, altijd een mooie wedstrijd die we gaan winnen. Maar ook een gelijkspel zou al goed zijn. Moet je eens kijken welke uitwedstrijden wij al gehad hebben en welke Feyenoord gehad heeft.

Is het dan niet makkelijker om gewoon PSV uit te kijken en daarna de F1 aan te zetten vanaf het begin. Zo doe ik het altijd met F1TV . Maar dan ga ik er gemakshalve wel vanuit dat je dat hebt.

Is het dan niet makkelijker om gewoon PSV uit te kijken en daarna de F1 aan te zetten vanaf het begin. Zo doe ik het altijd met F1TV . Maar dan ga ik er gemakshalve wel vanuit dat je dat hebt.
Nee heb Viaplay maar stream altijd met commentaar met Olav Mol. Die prutsers van Viaplay kan ik niet uitstaan.

Terug
Bovenaan Onderaan