AZ - PSV | Zondag 21 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zie nu alweer die teleurgestelde kop van Dumfries: ‘We hebben het aan onszelf te danken, volgende week moet het beter...”
:sleep:
 
Je mag er niet afhankelijk van zijn, maar als de wind net even goed staat tegen Vitesse uit, Ajax en Feyenoord thuis, speel je een hele andere competitie.

Dit is wel de reden dat ik het allemaal nog niet zo zwart zie. Als we nou compleet kansloos zouden afgaan tegen bijvoorbeeld Ajax, dan zal ik wel gaan denken 'goh, misschien staan we ook echt mijlenver op ze achter'. Maar dat we nu niet meer meedoen om het kampioenschap hebben we compleet aan onszelf te danken. Genoeg kansen gehad, teveel gemist. En soms komt daar dan ook nog zo'n pipo met een fluit bij kijken, maar dat middelt straks blijkbaar ergens weer uit.
 

ESPN
- kun je het belang van de wedstrijd aangeven? (niveau open deur)
- je moet winnen van een groot team, kan dat? (nog n open deur)
- kun je aangeven waarom je niet hebt weten te winnen van de topteams (irrelevant voor de komende wedstrijd)
- is het een voordeel dat je kort geleden nog tegen AZ speelde (wat wil je met die vraag bereiken)
- Hoe is de situatie met Drommel (vraag dat lekker aan JDJ)
- Wordt je niet ongeduldig dat het nog niet rond is met Drommel (het is maart....)

(?)
- Wat voor AZ verwacht je, aanvallend of afwachtend? (zowaar een inhoudelijke vraag)
- Waar vind je Boscagli beter uit de verf komen? (ook inhoudelijk)
- Is Boscagli in potentie een leider voor het team? (minder relevant voor de wedstrijd, maar nog altijd beter dan de 4 van ESPN bij elkaar)
- Hoe is het om een hele week te kunnen trainen? (redelijke open deur)

(NOS)
- gaat verder op eerdere discussie aangaande de restverdediging, journalist geeft aan dat dat fout ging tegen Feyenoord., hoe ziet Schmidt dat? (aangezien we voor AZ zitten, weinig relevent
- Staan Max en Denzel soms niet samen te hoog? (inhoudelijk)
- Is het van nut das ze tegelijkertijd hoog staan (geen goed antwoord Schmidt)
- Is het een probleem dat de CV's de bal verliezen als de backs hoog staan (open deur)

(?)
- Hoezo niet zeker dat Mvogo hier volgend seizoen speelt (vraag voor JDJ)
- Hoe is het met Mvogo nu er geruchten zijn vanwege Drommel (is de prive aangeschoven voor vragen?)
- Hoe is het met Mo (redelijk inhoudelijk)
- Hoe is het nu Mo niet geselecteerd is (lekker a boeiend voor PSV)

(?)
- Is de selectie fit (ongelofelijk dat deze vraag pas door de 5e partij gesteld wordt)
- Kan Mvogo makkelijk met deze situatie omgaan (ook de story zit in de zaal)
- Wanneer wil je dat het keepersverhaal rond is (geen relatie met de wedstrijd)

(?)
- Is de budgetkloof tussen PSV en Ajax al te groot geworden (geen relatie met de wedstrijd)

(?)
- in Alkmaar blaast men hoog van de toren, heb je dat gehoord? (randzaak wedstrijd)


Leuk dat we zo open zijn, maar mijn hemel, noem het dan geen pre-match interview.
 

ESPN
- kun je het belang van de wedstrijd aangeven? (niveau open deur)
- je moet winnen van een groot team, kan dat? (nog n open deur)
- kun je aangeven waarom je niet hebt weten te winnen van de topteams (irrelevant voor de komende wedstrijd)
- is het een voordeel dat je kort geleden nog tegen AZ speelde (wat wil je met die vraag bereiken)
- Hoe is de situatie met Drommel (vraag dat lekker aan JDJ)
- Wordt je niet ongeduldig dat het nog niet rond is met Drommel (het is maart....)

(?)
- Wat voor AZ verwacht je, aanvallend of afwachtend? (zowaar een inhoudelijke vraag)
- Waar vind je Boscagli beter uit de verf komen? (ook inhoudelijk)
- Is Boscagli in potentie een leider voor het team? (minder relevant voor de wedstrijd, maar nog altijd beter dan de 4 van ESPN bij elkaar)
- Hoe is het om een hele week te kunnen trainen? (redelijke open deur)

(NOS)
- gaat verder op eerdere discussie aangaande de restverdediging, journalist geeft aan dat dat fout ging tegen Feyenoord., hoe ziet Schmidt dat? (aangezien we voor AZ zitten, weinig relevent
- Staan Max en Denzel soms niet samen te hoog? (inhoudelijk)
- Is het van nut das ze tegelijkertijd hoog staan (geen goed antwoord Schmidt)
- Is het een probleem dat de CV's de bal verliezen als de backs hoog staan (open deur)

(?)
- Hoezo niet zeker dat Mvogo hier volgend seizoen speelt (vraag voor JDJ)
- Hoe is het met Mvogo nu er geruchten zijn vanwege Drommel (is de prive aangeschoven voor vragen?)
- Hoe is het met Mo (redelijk inhoudelijk)
- Hoe is het nu Mo niet geselecteerd is (lekker a boeiend voor PSV)

(?)
- Is de selectie fit (ongelofelijk dat deze vraag pas door de 5e partij gesteld wordt)
- Kan Mvogo makkelijk met deze situatie omgaan (ook de story zit in de zaal)
- Wanneer wil je dat het keepersverhaal rond is (geen relatie met de wedstrijd)

(?)
- Is de budgetkloof tussen PSV en Ajax al te groot geworden (geen relatie met de wedstrijd)

(?)
- in Alkmaar blaast men hoog van de toren, heb je dat gehoord? (randzaak wedstrijd)


Leuk dat we zo open zijn, maar mijn hemel, noem het dan geen pre-match interview.
Tja, het slaat idd nergens op, maar dat vind ik eigenlijk altijd wel. En wat zou je dan moeten vragen? Het is gewoon wat opvulling richting het weekend
 
Tja, het slaat idd nergens op, maar dat vind ik eigenlijk altijd wel. En wat zou je dan moeten vragen? Het is gewoon wat opvulling richting het weekend
Klopt, zo veel valt er niet te vragen, maar als pas de 5e journalist vraagt hoe de spelersgroep er voor staat gaat er wel iets mis.
 
Klopt, zo veel valt er niet te vragen, maar als pas de 5e journalist vraagt hoe de spelersgroep er voor staat gaat er wel iets mis.

Snap ik wel. Maar dat het bij een persconferentie niet alleen over de komende wedstrijd gaat snap ik ook wel.
 
Zie bij Unibet dat de kansen dat PSV wint het hoogst worden ingeschat. Snap ik. Omdat ook AZ gemakkelijk goals tegen krijgt. En ik heb stille hoop dat we niet nog een keer in dezelfde val trappen als eerder tegen AZ en Feyenoord. Klinkt raar, maar misschien is het een idee om een keer 'niet achter de feiten aan te gaan lopen'. Dus iets gereserveerder aanvallen, een keer zonder open huis bijvoorbeeld. Vorige keren scoorden Feyenoord en AZ allebei toen wij 'de controle' over de wedstrijd hadden.
Met Sangere en Rosario heb je trouwens nooit, ik herhaal nooit, de controle over de wedstrijd. Elke bal breed van deze chaoten is een counter voor de tegenpartij.

Dus winnen van AZ is een keuze van Schmidt. Als je begint en eindigt met onze niet-controlleurs kies je voor tegengoals en neem je erg veel risico. Al is ook dan 2-3 mogelijk.
Zou daarnaast fijn zijn als Mvogo in ieder geval 1 duikbal heeft...gewoon voor de afwisseling, zeg maar.
 
2-2
Die schat ik toch anders in:
Mvogo - Bizot
Dumfries
- Svensson
Teze - Hatzidaikos
Boscagli - Martins Indi
Max - Wijndal
Rosario - Koopmeiners
Sangaré - Midstjo (die hou ik gelijk)
Götze - Gudmondsson
Gakpo - Stengs
Zahavi - Boadu
Malen
- Karlsson

Meer gelijkwaardig dus (en deranglijst bevestigt dat ook)
Mooie lijsten. Of spelers die tegenover elkaar staan in vergelijkingen plaatsen bijvoorbeeld Malen-Hatzidaikos of Gotze-Koopmeiners
 
We hebben dit seizoen inmiddels alle smoesjes voorbij zien komen waarom er niet gewonnen wordt tegen een topploeg. Vanmiddag maar eens winnen om het enige overgebleven doel te behalen neem ik aan.
 
We hebben dit seizoen inmiddels alle smoesjes voorbij zien komen waarom er niet gewonnen wordt tegen een topploeg. Vanmiddag maar eens winnen om het enige overgebleven doel te behalen neem ik aan.
De 2e plaats schijnt ook nog een doel te zijn.
 
Ik was altijd een meestervoorspeller al zeg ik het zelf 🙈
De laatste tijd klopt er niks meer van mijn voorspellingen maar toch verwacht ik een simpele overwinning.
 
Wellicht tegen beter weten in, hoop ik op een snelle openingsgoal van ons, waardoor AZ helemaal van slag raakt, en wij toeslaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan