AZ - PSV | Zondag 21 maart | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo duidelijk vind ik dat niet.. az is veel meer ingespeeld als team met veel individuele kwaliteit, harde werkers die geen gekken dingen doen en op positie blijven ipv dingen te doen die ze niet kunnen. In potentie hebben we zeker een betere selectie maar kijkende naar spel en vorm doet Az niet voor ons onder momenteel.

t kan beide kanten op dit weekend.
 
Zo duidelijk vind ik dat niet.. az is veel meer ingespeeld als team met veel individuele kwaliteit, harde werkers die geen gekken dingen doen en op positie blijven ipv dingen te doen die ze niet kunnen. In potentie hebben we zeker een betere selectie maar kijkende naar spel en vorm doet Az niet voor ons onder momenteel.

t kan beide kanten op dit weekend.
Ik verwacht ook dat AZ wint, maar zijn uitspraak dat AZ over elke linie gezien qua spelersmateriaal slechts Ajax voor zich zou moeten dulden is echt grote onzin. Ze hebben wel een elftal dat op elkaar is afgestemd; dat hoeft niet te betekenen dat ze stuk voor stuk bekeken ook beter zijn.
 
Ik verwacht ook dat AZ wint, maar zijn uitspraak dat AZ over elke linie gezien qua spelersmateriaal slechts Ajax voor zich zou moeten dulden is echt grote onzin. Ze hebben wel een elftal dat op elkaar is afgestemd; dat hoeft niet te betekenen dat ze stuk voor stuk bekeken ook beter zijn.

Mvogo - Bizot
Dumfries
- Svensson
Teze - Hatzidaikos
Boscagli - Martins Inidi
Max - Wijndal
Rosario - Koopmeiners
Sangaré
- Midstjo (die hou ik gelijk)
Götze - Gudmondsson
Gakpo - Stengs
Zahavi - Boadu
Malen
- Karlsson

Als we dan de bank erbij pakken gaan we er dik overheen.
 
Mvogo - Bizot
Dumfries
- Svensson
Teze - Hatzidaikos
Boscagli - Martins Inidi
Max - Wijndal
Rosario - Koopmeiners
Sangaré
- Midstjo (die hou ik gelijk)
Götze - Gudmondsson
Gakpo - Stengs
Zahavi - Boadu
Malen
- Karlsson

Als we dan de bank erbij pakken gaan we er dik overheen.
Die Midstjo is wel handig hoor, zou ik wel naast Sangare willen zien ipv Rosario
 
Mvogo - Bizot
Dumfries
- Svensson
Teze - Hatzidaikos
Boscagli - Martins Inidi
Max - Wijndal
Rosario - Koopmeiners
Sangaré
- Midstjo (die hou ik gelijk)
Götze - Gudmondsson
Gakpo - Stengs
Zahavi - Boadu
Malen
- Karlsson

Als we dan de bank erbij pakken gaan we er dik overheen.
Bizot beter dan Mvogo? Houten Klaas.
 
Mvogo - Bizot
Dumfries
- Svensson
Teze - Hatzidaikos
Boscagli - Martins Inidi
Max - Wijndal
Rosario - Koopmeiners
Sangaré
- Midstjo (die hou ik gelijk)
Götze - Gudmondsson
Gakpo - Stengs
Zahavi - Boadu
Malen
- Karlsson

Als we dan de bank erbij pakken gaan we er dik overheen.
Die schat ik toch anders in:
Mvogo - Bizot
Dumfries
- Svensson
Teze - Hatzidaikos
Boscagli - Martins Indi
Max - Wijndal
Rosario - Koopmeiners
Sangaré - Midstjo (die hou ik gelijk)
Götze - Gudmondsson
Gakpo - Stengs
Zahavi - Boadu
Malen
- Karlsson

Meer gelijkwaardig dus (en deranglijst bevestigt dat ook)
 
u624s1T.jpg
Kijk code dit weekend ESPN

Heb nog een code liggen voor een liefhebber. Hoor het wel.. wie het eerst is.

Zo activeer je jouw online ESPN compleet abonnement:

Ga naar ESPN.nl Log in of maak een gratis ESPN-account aanKlik rechtsboven op jouw profielKlik op ‘TV-abonnement activeren’ en selecteer als aanbieder ‘Eredivisie promo’
Let op: het abonnement werkt alleen online en is niet gekoppeld aan je tv-aanbieder
 
Ik kan via kpn gratis kijken, de komende drie maanden.

Moet nog even uitvogelen hoe dat precies werkt, dus daar moet ik nog even achteraan.
 
Ik kan via kpn gratis kijken, de komende drie maanden.

Moet nog even uitvogelen hoe dat precies werkt, dus daar moet ik nog even achteraan.
Mooi, dat is tot halverwege juni. Dan is de competitie al een maandje afgelopen, schat ik in?
 
Hatzidiakos heeft een knieblessure opgelopen en zal zondag niet mee kunnen doen, zullen ze hem dan vervangen met Letschert?
 
Dit gaat een doelpuntenfestijn worden en ik vrees in het nadeel van PSV. Mijn emotie geeft aan dat PSV natuurlijk wint maar mijn verstand zegt een 4-3 in het voordeel van AZ. Er is voor mij geen enkele aanwijzing gebaseerd op de resultaten tegen de top van Nederland die mij kunnen overtuigen dat PSV een kans maakt. Wereldaanvallers maar dat weegt niet op tegen de onkunde van Rosario op het middenveld gekoppeld aan Sangaré. Max kan niet verdedigen en Dumfries is meer voorin te vinden en als hij achterin is laat hij het mijn inziens niet zien. Één van de mindere seizoenen van Dumfries dit seizoen. AZ ruikt bloed en zij hebben juist wel in ELKE linie balans met toppers. Maar...ik heb het graag verkeerd en hoop dat Malen er 2 inschiet en 3 assists op zijn naam krijgt.
 
Als we deze pot met dezelfde intentie als tegen Ajax of fn ingaan dan pakken we deze. Laten wij dan eens een keertje mazzel hebben met een var (om maar wat te noemen). Dat mag ook wel weer eens een keertje.
Je mag er niet afhankelijk van zijn, maar als de wind net even goed staat tegen Vitesse uit, Ajax en Feyenoord thuis, speel je een hele andere competitie.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan