AZ - PSV | Zondag 12 mei | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
At AFAS Stadion, Teun Koopmeiners for the home team has been yellow-carded. He will miss the next match due to a suspension!

Dit stond er tegen Heracles. Hoe kan die de volgende wedstrijd dan tegen PSV weer spelen? Of is het foutje?
 
Dit is ronde 34, misschien is de schorsing voor ronde 33(?) van Woensdag? Zou ik idioot vinden overigens aangezien je Woensdag opgelopen kaarten niet op vandaag ( met terugwerkende kracht) kunt verwerken, maar gezien het de KNVB is kan ik me zo'n fout best voorstellen..
 
At AFAS Stadion, Teun Koopmeiners for the home team has been yellow-carded. He will miss the next match due to a suspension!

Dit stond er tegen Heracles. Hoe kan die de volgende wedstrijd dan tegen PSV weer spelen? Of is het foutje?

:unsure: Omdat dit speelronde 34 is en omdat speelronde 33 woensdag gespeeld wordt? :confused:

Maar mogelijk speelt AZ met een niet gerechtigde speler en wordt de uitslag reglementair 0-3 in het voordeel van PSV. :D
 
At AFAS Stadion, Teun Koopmeiners for the home team has been yellow-carded. He will miss the next match due to a suspension!

Dit stond er tegen Heracles. Hoe kan die de volgende wedstrijd dan tegen PSV weer spelen? Of is het foutje?

Ff nagekeken, hij heeft een schorsing na zijn 4e kaart bij Vitesse gehad (de Graafschap gemist). Mogelijk had ie n kaart vanuit de playoffs van vorig seizoen meegenomen? In elk geval mag en zal ie tegen ons gewoon spelen.
 
Dit is ronde 34, misschien is de schorsing voor ronde 33(?) van Woensdag? Zou ik idioot vinden overigens aangezien je Woensdag opgelopen kaarten niet op vandaag ( met terugwerkende kracht) kunt verwerken, maar gezien het de KNVB is kan ik me zo'n fout best voorstellen..

Ik heb nergens gelezen of gehoord, dat die kerel gewoon mag spelen tegen PSV omdat dit ' speelronde 34 is, en niet 33 '

Krankzinnig weer allemaal. Hij zal maar de winnende maken vandaag.....
 
Ff nagekeken, hij heeft een schorsing na zijn 4e kaart bij Vitesse gehad (de Graafschap gemist). Mogelijk had ie n kaart vanuit de playoffs van vorig seizoen meegenomen? In elk geval mag en zal ie tegen ons gewoon spelen.

Hmm oke. Raar. Ik zie in ieder geval dat die geel heeft gepakt tegen Heerenveen, Willem II, PSV, Vitesse en twee weken geleden tegen Heracles. Vijf gele kaarten dus.

Wellicht heb je dan gelijk, dat die nog een gele kaart meeneemt van de play-offs van vorig seizoen.

Ach, het moet verder ook niet uitmaken AZ met Koopmeiners of zonder Koopmeiners. Er zal gewonnen moeten worden hier. Simpel.
 
Ff nagekeken, hij heeft een schorsing na zijn 4e kaart bij Vitesse gehad (de Graafschap gemist). Mogelijk had ie n kaart vanuit de playoffs van vorig seizoen meegenomen? In elk geval mag en zal ie tegen ons gewoon spelen.

AZ speelde vorig seizoen geen play-offs.

Volgens de KNVB had hij al eerder de 5e gele kaart van het seizoen gekregen.

https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-...z-een-wedstrijd-zonder-koopmeiners-en-ouwejan

Hij heeft er dit seizoen echter 4 gekregen.

Ik heb het nog verder uitgezocht. En Koopmeiners heeft in de laatste minuut van de laatste competitiewedstrijd op 6 mei 2018 tegen PEC Zwolle een gele kaart gekregen en die telt mee voor de competitie van dit seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan