AZ - PSV | Zondag 12 mei | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kom op!!! Dit is calimero gedrag van de bovenste plank!!! :sick::braak::sick::braak:

Verschil tussen voor en na de winstop is de selectiebeleid van de trainer. En alleen hij heeft daar zijn dubieuze redenen voor!! Als je doelpunten nodig hebt gaan spelen met 3 middenvelders die niet scoren en ook geen assists geven.

Laten we aub niet gaan doen alsof het een hele prestatie is van PSV om lang mee te doen om de titel. DOE EFFE NORMAAL!!

Dicht bij ajax gekomen....je hebt geen 100 mio nodig om de eredivisie te winnen. Je hebt gewoon een goed elftal nodig en een trainer met af en toe wat ballen. En dat hebben wij niet. Vreemd...als je kijkt naar zijn carriere als speler.

Zelfs in de CL hadden we met wat meer lef en geluk meer punten kunnen halen tegen spurs en inter.

Dichter bij ajax gekomen....waar heb jij gezeten sinds de start van de 21ste eeuw. Iets meer dan de helft van de kampioenschappen is naar ons gekomen.

Ik herhaal het....de dubieuze keuzes van de trainer na de winterstop heeft ons de titel gekost!!!(n)
Zo is het, helaas maar waar. Nou ja volgend seizoen kan het alleen maar beter worden, zeg ik tegen beter weten in. PSV kan exoten kopen wat ze willen, maar van Bommel stelt ze waarschijnlijk toch niet op, met als gevolg: Kapitaalvernietiging.
 
En even nog iets anders....

Gaston pereiro heeft bij PSV “relatief” gezien nooit echt het vertrouwen gehad.

Als bij 2 goede wedstrijden had gespeeld en daarna 2 slechte wedstrijden was het weer niks en kwam hij op de bank. En zo bleef het maar door en door.

Als slecht spelen indicatief was voor de club hadden we dit jaar vaak zonder middenveld gespeeld en ook zonder verdediging.

Gaston Pereiro is een speler die 89 minuten misschien niets doet maar wel met een actie een wedstrijd kan beslissen. En dan wat als hij een keer niet mee

Cijfermatig is het toch aardig wat die heeft gedaan.
 
Sorry....ben er absoluut niet mee eens!!!M
...
Knip
....
Maar we hebben thuis gewonnen van ajax
...
Knip
...
We have to agree to disagree want ben er helemaal niet mee eens!!!
We worden het nooit eens.

Dat we van Ajax wonnen had ook met de absentie van de ligt te maken en de blunder van ten Hag om Frenkie in het centrum te zetten.

En helaas is PSV nog nooit kampioen geworden door alles te winnen. Puntverlies tegen clubs als Vitesse, Utrecht, AZ en Heerenveen komt ieder seizoen voor.

16 van de 17 wedstrijden winnen in de eerste seizoenshelft is ongekend.
En boven de stand van onze selectie, vrees ik. Dat verblindt bij het beoordelen van de daadwerkelijke klasse van deze PSV selectie.
 
En nog iets...
Vorig jaar hadden we van Ginkel...scoorde 14 keer en gaf 4 assists. Dat mis je nu.
Toen scoorde Gaston 11 keer en gaf 5 assists.

Voor een speler die volgens de trainer blijkbaar niet goed genoeg is om Mo Ihatteran op de bank te houden heeft Gaston dit jaar toch weer 10 doelpunten en 6 assists in 1577 minuten. Over 90 minuten zijn dat 17.5 volledige wedstrijden.

iets meer dan de helft van de competitie.

CIJFERS LIEGEN NIET EN DE TRAINER HEEFT DE SCHIJN TEGEN!!!
 
En nog iets...
Vorig jaar hadden we van Ginkel...scoorde 14 keer en gaf 4 assists. Dat mis je nu.
Toen scoorde Gaston 11 keer en gaf 5 assists.

Voor een speler die volgens de trainer blijkbaar niet goed genoeg is om Mo Ihatteran op de bank te houden heeft Gaston dit jaar toch weer 10 doelpunten en 6 assists in 1577 minuten. Over 90 minuten zijn dat 17.5 volledige wedstrijden.

iets meer dan de helft van de competitie.

CIJFERS LIEGEN NIET EN DE TRAINER HEEFT DE SCHIJN TEGEN!!!

Nou is zijn van die 14 goals van Marco wel een groot deel penalties. Wilde ik graag uitlichten. Feit blijft wel dat Rosario en Hendrix samen nog niet eens kunnen tippen aan het scorend vermogen van Marco. Pereiro is een rare spelen, maar cijfermatig toch ieder seizoen goed. Met dit middenveld ben je te afhankelijk van je flanken, gewoon een veel te riskante tactiek.
 
En nog iets...
Vorig jaar hadden we van Ginkel...scoorde 14 keer en gaf 4 assists. Dat mis je nu.
Knip...
!!!
Dus het ligt toch aan de selectie? Het ontbreken van van Ginkel breekt ons op.
Dus heeft van Bommel niet zo veel verkeerd gedaan.?
 
We worden het nooit eens.

Dat we van Ajax wonnen had ook met de absentie van de ligt te maken en de blunder van ten Hag om Frenkie in het centrum te zetten.

En helaas is PSV nog nooit kampioen geworden door alles te winnen. Puntverlies tegen clubs als Vitesse, Utrecht, AZ en Heerenveen komt ieder seizoen voor.

16 van de 17 wedstrijden winnen in de eerste seizoenshelft is ongekend.
En boven de stand van onze selectie, vrees ik. Dat verblindt bij het beoordelen van de daadwerkelijke klasse van deze PSV selectie.

Dat laatste klopt denk ik. Kijk ook vooral naar de wedstrijden zelf. Bijna alle wedstrijden zijn wedstrijden die je meestal wint. Ajaks thuis is nog een 50-50, maar Feyenoord uit is een lastige, en die werd dan ook verloren. De uitwedstrijden tegen de lastigere tegenstander zaten bijna allemaal in de tweede seizoenshelft. En met een ajaks in goede vorm bleek er niet zoveel marge te zijn. En natuurlijk had PSV bij Emmen alle punten kunnen pakken, maar ajaks had ook punten kunnen verliezen in Groningen. PSV verloor bij ajaks, maar met een penalty voor Lozano, en een wegwuiven van de penalty van Neres was de kans op een overwinning van PSV levensgroot geweest.

Geen kampioen worden in het tijdperk van de Boer, dat was eigenlijk schandalig, maar afgezet tegen de prestatie van aks dit seizoen kan dan gewoon gebeuren.
 
We worden het nooit eens.

Dat we van Ajax wonnen had ook met de absentie van de ligt te maken en de blunder van ten Hag om Frenkie in het centrum te zetten.

En helaas is PSV nog nooit kampioen geworden door alles te winnen. Puntverlies tegen clubs als Vitesse, Utrecht, AZ en Heerenveen komt ieder seizoen voor.

16 van de 17 wedstrijden winnen in de eerste seizoenshelft is ongekend.
En boven de stand van onze selectie, vrees ik. Dat verblindt bij het beoordelen van de daadwerkelijke klasse van deze PSV selectie.
Vind van niet.. is wat de media ervan maakt. Alsof we nooit van ajax thuis hebben gewonnen. Met de ligt achterin en de jong op het middenveld was de kans groot dat we ook zouden winnen van ajax thuis.

Sinds 1994/1995 hebben wij in de competitie maar 5 keer thuis verloren van Ajax. Incl. seizoen 94/95

En als we eerlijk zijn.....uit ajax...had je ook gewoon zomaar kunnen winnen. Het wad een onnodige nederlaag dat mede geïnitieerd is door een negatieve spelopvatting dat zelfs evident was tegen 10 man ajax.

Terwijl wij in principe merendeels van de wedstrijd controle hadden. Controle om niet te scoren...nee...om een puntje mee naar huis te nemen. Terwijl je de aanvallers hebt om verdediging van ajax pijn te doen met lopende mensen.

Maar de spelers die zo een ball zouden kunen geven zitten op de bank omdat de trainer zijn gelijk wilt halen.

Dat is het probleem van dit jaar....een zelfingenomen eigenwijze trainer. Een slechte eigenschap van een trainer!!
 
Kom op!!! Dit is calimero gedrag van de bovenste plank!!! :sick::braak::sick::braak:
[...] DOE EFFE NORMAAL!!
[...] Dichter bij ajax gekomen....waar heb jij gezeten sinds de start van de 21ste eeuw.
[...]Ik herhaal het....de dubieuze keuzes van de trainer na de winterstop heeft ons de titel gekost!!!(n)
Welkom op het PSV-forum. Leuk dat je lid bent geworden! (Y)
Als vriendelijke tip wil ik je even wijzen op het spreekwoord 'het is de toon die de muziek maakt'. Hoewel ik het misschien wel helemaal eens ben met de strekking van je post, denk ik dat je wellicht nog wat kunt werken aan het overbrengen van je mening. Het is leuker discussiëren met elkaar als we dat op basis van wederzijds respect doen. Bovenstaande getuigt daar niet bepaald van, in mijn optiek.
Neem het mee. Dikke tip. Enjoy your stay. ;)
 
Vind van niet.. is wat de media ervan maakt. Alsof we nooit van ajax thuis hebben gewonnen. Met de ligt achterin en de jong op het middenveld was de kans groot dat we ook zouden winnen van ajax thuis.

Sinds 1994/1995 hebben wij in de competitie maar 5 keer thuis verloren van Ajax. Incl. seizoen 94/95

En als we eerlijk zijn.....uit ajax...had je ook gewoon zomaar kunnen winnen. Het wad een onnodige nederlaag dat mede geïnitieerd is door een negatieve spelopvatting dat zelfs evident was tegen 10 man ajax.

Terwijl wij in principe merendeels van de wedstrijd controle hadden. Controle om niet te scoren...nee...om een puntje mee naar huis te nemen. Terwijl je de aanvallers hebt om verdediging van ajax pijn te doen met lopende mensen.

Maar de spelers die zo een ball zouden kunen geven zitten op de bank omdat de trainer zijn gelijk wilt halen.

Dat is het probleem van dit jaar....een zelfingenomen eigenwijze trainer. Een slechte eigenschap van een trainer!!

En en en, als als als. Van Bommel heeft er ook voor gezorgd dat je in de laatste minuten meerdere punten bij elkaar hebt gesprokkeld. Dit moet je ook op zijn naam zetten vind ik. Zonder die overwinningen of gelijkmakers, was Ajax een maand geleden al kampioen.
 
En en en, als als als. Van Bommel heeft er ook voor gezorgd dat je in de laatste minuten meerdere punten bij elkaar hebt gesprokkeld. Dit moet je ook op zijn naam zetten vind ik. Zonder die overwinningen of gelijkmakers, was Ajax een maand geleden al kampioen.
Ja, en zonder de overwinningen van Ajax was PSV al twee maanden geleden kampioen. ;) Beide ploegen hebben domme punten laten liggen en beide trainers zijn wel eens tactisch de mist in gegaan. Dat kun je allemaal tegen elkaar wegstrepen en dan blijft Ajax-PSV over als de sleutelwedstrijd. Daar hadden we de competitie kunnen en moeten beslissen, dat hebben we nagelaten en Ajax heeft daar vervolgens uitstekend van geprofiteerd. En dus zijn ze de terechte kampioen.
 
De Graafschap-Ajax 1-0
PSV-Heracles 16-0
1. De Jong 1-0
1. De Jong 2-0
3. Dunfries 3-0
8. Gakpo 4-0
16. Gakpo 5-0
21. Gakpo 6-0
21. Gakpo 7-0
71. Guti 8-0
75. Guti 9-0
78. Guti 10-0
82. Guti 11-0
85. Guti 12-0
90. Guti 13-0
90. Guti 14-0
90+3 Guti 15-0
90+4 Viergever 16-0
 
Ja, en zonder de overwinningen van Ajax was PSV al twee maanden geleden kampioen. ;) Beide ploegen hebben domme punten laten liggen en beide trainers zijn wel eens tactisch de mist in gegaan. Dat kun je allemaal tegen elkaar wegstrepen en dan blijft Ajax-PSV over als de sleutelwedstrijd. Daar hadden we de competitie kunnen en moeten beslissen, dat hebben we nagelaten en Ajax heeft daar vervolgens uitstekend van geprofiteerd. En dus zijn ze de terechte kampioen.

Ik probeer hem alleen een kijk van de andere kant te geven aangezien die praat in de wat als varianten.
 
De Graafschap-Ajax 1-0
PSV-Heracles 16-0
1. De Jong 1-0
1. De Jong 2-0
3. Dunfries 3-0
8. Gakpo 4-0
16. Gakpo 5-0
21. Gakpo 6-0
21. Gakpo 7-0
71. Guti 8-0
75. Guti 9-0
78. Guti 10-0
82. Guti 11-0
85. Guti 12-0
90. Guti 13-0
90. Guti 14-0
90+3 Guti 15-0
90+4 Viergever 16-0
..... en toen werd je wakker ........
 
De Graafschap-Ajax 1-0
PSV-Heracles 16-0
1. De Jong 1-0
1. De Jong 2-0
3. Dunfries 3-0
8. Gakpo 4-0
16. Gakpo 5-0
21. Gakpo 6-0
21. Gakpo 7-0
71. Guti 8-0
75. Guti 9-0
78. Guti 10-0
82. Guti 11-0
85. Guti 12-0
90. Guti 13-0
90. Guti 14-0
90+3 Guti 15-0
90+4 Viergever 16-0

Geen grap mensen. Dit gaat echt gebeuren woensdag.
 
In de hele discussie tussen Sjerkie en PSV050 ontbreekt wel 1 belangrijk punt en dat is de instelling waarmee onze jongens het veld opgestuurd worden. Ik vind het niet erg om te verliezen, zolang ik maar duidelijk zie dat er hard gewerkt wordt, dat er enthousiasme, passie, strijd en lef aanwezig is, van begin tot eind. Waarom hebben we na de winterstop deze instelling die ik beschreven heb, voornamelijk in de laatste 15 minuten van de 2e helft gezien? Waarom kan het dan wel, maar ontbreekt het compleet in de 1e helft?? Ook gisteren tegen AZ was deze instelling, of beter het ontbreken van de juiste instelling, illustratief. AZ maakte het spel, PSV liep achter de feiten aan. Niet de wil om de bal te veroveren, maar in traag tempo de bal rondspelen achterin en vervolgens een roei naar voren. Ik verwijt dus Mark als coach dat hij zijn jongens zeker na de winterstop niet met de juiste instelling het veld opgestuurd heeft en tijdens de wedstrijd onvoldoende gedaan heeft om de juiste instelling toch nog door aanwijzingen vanaf de zijkant voor elkaar te krijgen. Daarom geloof ik ook niet meer dat Mark het volgend seizoen wel beter gaat doen....
 
Welkom op het PSV-forum. Leuk dat je lid bent geworden! (Y)
Als vriendelijke tip wil ik je even wijzen op het spreekwoord 'het is de toon die de muziek maakt'. Hoewel ik het misschien wel helemaal eens ben met de strekking van je post, denk ik dat je wellicht nog wat kunt werken aan het overbrengen van je mening. Het is leuker discussiëren met elkaar als we dat op basis van wederzijds respect doen. Bovenstaande getuigt daar niet bepaald van, in mijn optiek.
Neem het mee. Dikke tip. Enjoy your stay. ;)

Excuses...was absoluut niet zo bedoeld.
Het zal altijd met respect gaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan