AZ - PSV | Zondag 12 mei | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is de huldiging van PSV woensdag meteen na de wedstrijd? Of doen ze dat in het weekend?
Ik heb gehoord dat de Gemeente Eindhoven er een gehele week voor gaat uittrekken, omdat het dit seizoen,een uitzonderlijk knap behaalde landstitel van PSV betrof. Aldus een Woordvoerder.
 
Ben ik niet met je eens.

Cocu is meerdere keren kampioen geworden, ondanks een storm aan kritiek over de speelwijze.

Dat waren ook beoordelingen die je als een 6 kan beschouwen, ondanks het kampioenschap.

Kl;opt, als Coc
Ik heb gehoord dat de Gemeente Eindhoven er een gehele week voor gaat uittrekken, omdat het dit seizoen,een uitzonderlijk knap behaalde landstitel van PSV betrof. Aldus een Woordvoerder.

Met een rondvaart op de Amsterdamse grachten.
 
Ik heb gehoord dat de Gemeente Eindhoven er een gehele week voor gaat uittrekken, omdat het dit seizoen,een uitzonderlijk knap behaalde landstitel van PSV betrof. Aldus een Woordvoerder.
Stel nou eens dat dat echt zou gebeuren.. Ajax na 20 min 2-0 achter en met 8 man op t veld na een opstootje. Wij na 20 min 6-0 voor tegen 9 man... dan kan het zomaar nog spannend worden! ?
 
Heel veel diepgang. Altijd aanspeelbaar in de 16. Maakt veel meer meters dan pereiro en is veel krachtiger en explosiever. Heeft een echte winnaarsmentaliteit en gewoon goede cijfers voor een middenvelder. Daarbij komt kijken dat vd Beek het in de CL tegen de absolute top heeft laten zien en Pereiro enkel in de Eredivisie.

Ik zeg niet dat Pereiro geen goede cijfers heeft. Maar hij blijft veel te afwezig, terwijl hij super veel potentie heeft. Heel erg zonde.
Dat zijn kwalitatieve eigenschappen die je opnoemt. Kunnen gekleurd zijn op basis van wat je verwacht van een middenvelder op wat voor positie.

Mijn punt is....

Cijfermatig (betrokkenheid doelpunten) gezien heeft Gaston op het middenveld veel betere cijfers dan Donny.

Ik heb het nu alleen over betrokkenheid bij doel punten. Om een compleet plaatje te hebben zou je ook eventueel intercepties etc etc mee moeten nemen en ook waar op het middenveld de speler speelt etc etc.

Maar ik begrijp absoluut wat je bedoelt.
 
Ik was zondag in Alkmaar bij de wedstrijd maar die Sadilek en Rosario kan echt niet. Van dit middenveld is geen tegenstander onder de indruk. Sadilek en Roasario staan tegen de eigen 16 aan en Luuk de Jong op het middenveld neigt meer naar voren waardoor het hele middenveld in handen was van AZ. Dat van Bommel dat niet ziet is echt onbegrijpelijk. Toen Guti erin kwam zag je dat hij veel meer rust aan de bal heeft en veel vaker de oplossing naar voren zoekt. Ik zou gewoon volgend jaar met Hendrikx spelen als breker en dan een goede box to box speler zoals van Ginkel. Eentje die tussen de linies kruipt.
 
Ik was zondag in Alkmaar bij de wedstrijd maar die Sadilek en Rosario kan echt niet. Van dit middenveld is geen tegenstander onder de indruk. Sadilek en Roasario staan tegen de eigen 16 aan en Luuk de Jong op het middenveld neigt meer naar voren waardoor het hele middenveld in handen was van AZ. Dat van Bommel dat niet ziet is echt onbegrijpelijk. Toen Guti erin kwam zag je dat hij veel meer rust aan de bal heeft en veel vaker de oplossing naar voren zoekt. Ik zou gewoon volgend jaar met Hendrikx spelen als breker en dan een goede box to box speler zoals van Ginkel. Eentje die tussen de linies kruipt.

En toch werd er in dat half uur dat Guti meedeed ook niet gescoord.
 
Stel nou eens dat dat echt zou gebeuren.. Ajax na 20 min 2-0 achter en met 8 man op t veld na een opstootje. Wij na 20 min 6-0 voor tegen 9 man... dan kan het zomaar nog spannend worden! ?
En dan nog gun ik het PSV na de wanvertoningen van de afgelopen weken en met name na de wedstrijd tegen AZ niet meer....basta....Van Bommel moet maar eens goed in de spiegel kijken en zelf de conclusie trekken dat hij grotendeels verantwoordelijk is voor het mislopen van de titel. Eerlijk is eerlijk, op basis van het hele seizoen, zowel nationaal als internationaal, verdient PSV de titel absoluut niet. Of Ajax het dan wel verdient, laat ik voor nu buiten beschouwing, maar PSV in ieder geval niet....Mark kan zijn voornaam direct maar veranderen in Nachtkaars....
 
Ik was zondag in Alkmaar bij de wedstrijd maar die Sadilek en Rosario kan echt niet. Van dit middenveld is geen tegenstander onder de indruk. Sadilek en Roasario staan tegen de eigen 16 aan en Luuk de Jong op het middenveld neigt meer naar voren waardoor het hele middenveld in handen was van AZ. Dat van Bommel dat niet ziet is echt onbegrijpelijk. Toen Guti erin kwam zag je dat hij veel meer rust aan de bal heeft en veel vaker de oplossing naar voren zoekt. Ik zou gewoon volgend jaar met Hendrikx spelen als breker en dan een goede box to box speler zoals van Ginkel. Eentje die tussen de linies kruipt.
Ik begrijp ook weinig van de keuzes van van Bommel op het middenveld...
 
Collega en AZ-seizoenkaarthouder zegt net tegen mij: "Waarom wilden die jongens van PSV eigenlijk niet voetballen ?"
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan