Ayoni Santos (M/A)

Zet daar deze highlights video tegenover van leeftijdsgenoot Babadi....echt bizar dat zo'n groot talent niet tot bloei is gekomen. Als het er alsnog uit komt bij Sparta waar hij naar toe gaat als de geruchten kloppen dan kan Sparta weleens hele goede zaken hebben gedaan.

Das te hopen.
Heeft nog een jaar contract daarna. Niet verkeerd als ie zich in de kijker weet te spelen van menig club.

Alleen lijkt het er niet meer op dat hij op het gewenste niveau voor PSV gaat komen. Een snel uitgebloeide vroegbloeier, daar lijkt het nu op uit te draaien. Zonde.

Normaal laat een compilatie je beter uitzien dat je bent, maar in dit geval raak ik niet enthousiast obv de compilatie. Zou het niet kunnen dat het eten op het bord op schoot iets te lekker smaakte waardoor de desbetreffende scout in een te goede humeur verkeerde?

Ik vind dit er dus beter uitzien dan bijv de compilaties van Wanner. Ik let vooral op handelingssnelheid/vlotte passing, overzicht, schotkracht. Het liefst ook nog wat rendement, dat ontbreekt wel een beetje. Mogelijk ook omdat je bij Sparta minder vaak bij het doel van de tegenstander bent en afhankelijk van je medespelers.

Das te hopen.
Heeft nog een jaar contract daarna. Niet verkeerd als ie zich in de kijker weet te spelen van menig club.

Alleen lijkt het er niet meer op dat hij op het gewenste niveau voor PSV gaat komen. Een snel uitgebloeide vroegbloeier, daar lijkt het nu op uit te draaien. Zonde.
O dacht even dat ie definitief zou gaan. Als ie verhuurd wordt zit daar mogelijk een koopoptie bij en is psv hem alsnog kwijt als ie doorbreekt bij Sparta.
Ik vind dit er dus beter uitzien dan bijv de compilaties van Wanner. Ik let vooral op handelingssnelheid/vlotte passing, overzicht, schotkracht. Het liefst ook nog wat rendement, dat ontbreekt wel een beetje. Mogelijk ook omdat je bij Sparta minder vaak bij het doel van de tegenstander bent en afhankelijk van je medespelers.
Vind hem eigenlijk best een slap schot hebben voor een buitenspeler van wat ik zag in deze compilatie. Hoop niet dat ie obv Kaapverdische wk hype is gehaald. Ik hoorde Stewart wel heel vaak drive en energie herhalen bij presentatie

Ik neem aan dat dit een aankoop is voor de toekomst. Eentje die je nu doet, omdat je hem anders over 2 jaar koopt voor 14 miljoen. Maar we zitten dik in de flankspelers, driedubbel bezet op beide posities.

Terug
Bovenaan Onderaan