Ayoni Santos (M/A)

1 seizoen Eredivisie nog maar in de benen en 'al' 21. Benieuwd of hij het niveau heeft en kan toegroeien naar meer dan een breedtespeler, want als dat laatste zal hij wel beginnen. Op voorhand niet mega enthousiast, maar we gaan het zien.

Analisten e.d. waren t er over eens dat deze jongen naar de top van de eredivisie moest.

Ik moet eerst maar zien dat ie beter is dan Vd Berg.
Ben benieuwd wel.

Een prater is hij niet echt :S:

Deze gaan we het eerste seizoen nog niet veel in de hoofdmacht aan 't werk zien denk ik. Snap 't ook niet helemaal met de ontwikkeling van Bouhamdi op linksvoor.

1 seizoen Eredivisie nog maar in de benen en 'al' 21. Benieuwd of hij het niveau heeft en kan toegroeien naar meer dan een breedtespeler, want als dat laatste zal hij wel beginnen. Op voorhand niet mega enthousiast, maar we gaan het zien.
Als hij het net zo goed gaat doen als de vorige oud Spartanen Jetro Willems en Denzel Dumfries dan ben ik al tevreden. ;)

Ben hier wel blij mee! Bij Sparta gebeurde er wel wat als hij de bal kreeg.

Denk zelf dat hij meer een 10 is dan een linksbuiten.

Ben hier wel blij mee! Bij Sparta gebeurde er wel wat als hij de bal kreeg.

Denk zelf dat hij meer een 10 is dan een linksbuiten.
Nou, ik snap niet helemaal waarom VI en PSV.nl hem een middenvelder noemt, hij heeft het meeste als linksbuiten gespeeld volgens Transfermarkt...

Ik ben niet echt enthousiast hierover.
Lijkt mij een onnodige aankoop die op elke positie waar die kan spelen minstens 2 spelers voor zich heeft. Een jongen van dit niveau moeten we toch ook wel in eigen jeugd hebben rondlopen lijkt me bijv een Cornecion die nog iets jonger is.

Ik laat me graag verrassen.

Ik ben niet echt enthousiast hierover.
Lijkt mij een onnodige aankoop die op elke positie waar die kan spelen minstens 2 spelers voor zich heeft. Een jongen van dit niveau moeten we toch ook wel in eigen jeugd hebben rondlopen lijkt me bijv een Cornecion die nog iets jonger is.

Ik laat me graag verrassen.
Eens, maar als we hem niet halen en hij speelt straks de pannen van het dak bij AZ moet je eens horen hoe het hier dan dondert! 🙈

Normaal laat een compilatie je beter uitzien dat je bent, maar in dit geval raak ik niet enthousiast obv de compilatie. Zou het niet kunnen dat het eten op het bord op schoot iets te lekker smaakte waardoor de desbetreffende scout in een te goede humeur verkeerde?

Laatst bewerkt:

Normaal laat een compilatie je beter uitzien dat je bent, maar in dit geval raak ik niet enthousiast obv de compilatie. Zou het niet kunnen dat het eten op het bord op schoot iets te lekker smaakte waardoor de desbetreffende scout in het te goede humeur verkeerde?
Je weet dat er iets niet lekker zit als je je hype compilatie titel besluit met ''is hij het volgende talent?''. Je hoort op zijn minst iets neer te zetten als ''✨AYONI SANTOS✨ - INSANE DRIBBLES, GOALS & ASSISTS 2026 💣 - THE NEXT YAYA TOURE 🚀 ''

Misschien is die Santos net als Mauro multi inzetbaar en zien wij hem straks op de plek van linksback of rechtsback wanneer dat nodig mocht zijn bij blessures of schorsingen van Mauro en Dest.... :sneaky:

Misschien is die Santos net als Mauro multi inzetbaar en zien wij hem straks op de plek van linksback of rechtsback wanneer dat nodig mocht zijn bij blessures of schorsingen van Mauro en Dest.... :sneaky:
Op zich is PSV daar wel goed in, inderdaad...om spelers op een totaal andere plek dan hun eigen neer te zetten. Met wisselend resultaat.

Je weet dat er iets niet lekker zit als je je hype compilatie titel besluit met ''is hij het volgende talent?''. Je hoort op zijn minst iets neer te zetten als ''✨AYONI SANTOS✨ - INSANE DRIBBLES, GOALS & ASSISTS 2026 💣 - THE NEXT YAYA TOURE 🚀 ''
Het is de enige highlights compilatie die ik kon vinden. Blijkbaar zijn er nog niet zoveel highlights. Als ie echt goed blijkt te zijn dan is het wel knap gescout, want hij is niet bepaald opgevallen, dus moeten ze hem goed bestudeerd hebben om er enthousiast van te raken

Zet daar deze highlights video tegenover van leeftijdsgenoot Babadi....echt bizar dat zo'n groot talent niet tot bloei is gekomen. Als het er alsnog uit komt bij Sparta waar hij naar toe gaat als de geruchten kloppen dan kan Sparta weleens hele goede zaken hebben gedaan.

Terug
Bovenaan Onderaan