Atiba Hutchinson

Al was het Messi... Met zijn laatste halfjaar in gedachte zat ik er persoonlijk aan te denken om een suggestie in te dienen bij PSV om hem uit de historie te schrappen. En dan roepen m'n mede-forummers dat hij wel zou mogen blijven. Help!
 
Al was het Messi... Met zijn laatste halfjaar in gedachte zat ik er persoonlijk aan te denken om een suggestie in te dienen bij PSV om hem uit de historie te schrappen. En dan roepen m'n mede-forummers dat hij wel zou mogen blijven. Help!

Als we contractueel vastleggen dat hij niet op de rechtsbackpositie mag spelen, zou ik het misschien nog wel overwegen. ;)
 
Als we contractueel vastleggen dat hij niet op de rechtsbackpositie mag spelen, zou ik het misschien nog wel overwegen. ;)

Nogmaals, al was het Messi. Deze jongen was wat mij betreft dé reden voor het mislopen van de landstitel. Alle goals kwamen over zijn kant, week in week uit.
 
Nogmaals, al was het Messi. Deze jongen was wat mij betreft dé reden voor het mislopen van de landstitel. Alle goals kwamen over zijn kant, week in week uit.

Vandaar dat ik hem niet op die kant en linie wil zien. Hij is gewoonweg een middenvelder die misbruikt werd op de rechtsbackpositie. Het levende bewijs dat niet elke matige speler op een van de twee andere linies zomaar omgeturnd kan worden naar een verdediger.
 
Vandaar dat ik hem niet op die kant en linie wil zien. Hij is gewoonweg een middenvelder die misbruikt werd op de rechtsbackpositie. Het levende bewijs dat niet elke matige speler op een van de twee andere linies zomaar omgeturnd kan worden naar een verdediger.

Kronos ik denk dat je gelijk hebt en dat we hem dit seizoen gewoon moeten verlengen als back-up voor Strootman. Want Schaars is toch ongeveer even oud, en eerlijk gezegd kies ik liever iemand als Hutch met een redelijk salaris ipv Schaars die weer moet overdrijven. Daarbij vraag ik me af waar Schaars zou moeten staan, ik denk dat hij toch een bankzitter en een Engelaartje wordt. En dat willen we BTW zeker niet.
 
Nogmaals, al was het Messi. Deze jongen was wat mij betreft dé reden voor het mislopen van de landstitel. Alle goals kwamen over zijn kant, week in week uit.

Vind ik ook al iets te kras. Hij heeft als RB niet goed gepresteerd, mee eens, maar hij is ook geen verdediger. Lekker stofzuigen op het middenveld, dan heb je best wat aan hem.
 
Heeft hij al een nieuwe club?

Nope hij is ook nog in Eindhoven.

BOXHeiTCMAE2IYe.jpg
 
Atiba lijkt zo goed als zeker bij Besiktas te gaan tekenen, jaarsalaris van 1.2 miljoen. Zullen zij hem als RB hebben gescout :)
 
Atiba lijkt zo goed als zeker bij Besiktas te gaan tekenen, jaarsalaris van 1.2 miljoen. Zullen zij hem als RB hebben gescout :)

De PL clubs hadden zich blijkbaar niet gemeld.

Eigenlijk kunnen we wel zeggen dat PSV zijn carrière enigszins verpest heeft door hem rechtsback te laten spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan