AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De jaren met Moreno en Guardado waren toch Cocu jaren. Als ik zie hoe de Narsinghs, Locadias, en Brenets van deze wereld ons kampioen hebben gemaakt op verkeerde posities en noem maar op , waarvan velen nu geen bal meer raken dan denk ik dat Cocu dit prima management heeft verricht.

Het was iets wat toen even nodig was, weer resultaten behalen en wat geld in de kas. Daarna hadden we door moeten pakken/groeien, de juiste spelers moeten halen met mooi voetbal laten op de mat maar in plaats daarvan werd er de verdediging weer het ondergeschoven kindje en was het aankoop beleid dramatisch (Bruma, Baumgartl en meer).
Fair punt. Cocu haalde wel resultaten.

En wat betreft je tweede alinea: ja en nee. Ook onder Brands is er het nodige brandhout gehaald. Wat betreft verdediging die vaak het laatst aan bod komt: eens.
 
En nog even Romero een psychologisch tikje uitdelen, door hem te vernederen, met 2 klotenminuten speeltijd.
Juist de man in vorm bij ons.
Ik had zeker meer van hem willen zien.
Of de KKD een maatstaf is voor PSV1 durf ik dan weer niet te zeggen.

Liet de bal van Bruma in de counter nogal knullig onder zijn voet doorschieten. Maar goed, te kort om te beoordelen.
 
Ja, het was voor Phillipp Mwene even wennen om zo aanvallend te spelen. Hij speelde in zijn tijd als speler van 1. FC Kaiserslautern en later bij FC Mainz weleens als rechter- of linkermiddenvelder in een 3-5-2-formatie, maar dat is alweer even geleden. Tegen AS Monaco speelde hij zelfs nog aanvallender, trainer Roger Schmidt gaf hem de voorkeur boven Armindo Bruma als ‘halve tien’. Mwene legde zelf uit waarom. ,,Mijn eerste taak was om geen doelpunten tegen te krijgen, we hebben er de laatste tijd veel te veel tegen gehad. En als we de bal hadden, moest ik mee de aanval zoeken.”

Nou, ze zijn er in ieder geval mee bezig...het leek ook wat beter te staan verdedigend.
 
Max wil ook niet meer meedoen.
Goed punt. Ik heb de bron niet meer, maar heb tijdje terug een stuk gelezen over psychologische factoren binnen het voetbal waaruit bleek dat spelers sneller geblesseerd raken als ze in een team zitten dat niet in vorm is, terwijl bij een winnend team dat wel in vorm is veel minder blessures voorkomen, en spelers zich over kleine pijntjes of lichte blessures heen kunnen zetten.
 
in toch niet verassend dat dit nu allemaal gebeurd sommige forumers waren zo positief:
JDJ prutswerk sinds zij aanstelling
RS heeft het jaar al bewezen een ongeschikte trainer te zijn
Mwene
Boscgali
Max
Ginkel
Proper
Bruma
Gotze
Romero snap niet dat er sommige hier denken dat hij wat kan
Mauro
Zahavi
Vinicius
Guti
Het is inderdaad wel een hele lange lijst met prutsers. Alleen Romero heb ik nog hoop en propper als hij fit zou blijven
 
Okido! Klopt, Brands heeft ook brandhout gehaald. Dat ging net wat beter maar onder de streep is het mager geweest. Ik hoorde ook dat Bruma bijvoorbeeld al op In lijstje stond
 
Nou nou wat een bedroevende pot, zeg. Met als hoogtepunt Bruma, die z’n eigen vorm weer terug heeft. :FP:

Verdedigend stond het wel aardig. Ik lees hier veel kritiek op Mwene. Die was nog lang de slechtste niet. Daarentegen zag ik blijdschap over Guti. Hij had wel verrassend veel felheid, maar verder was het niks. Toch?

Door het thuisverlies tegen Monaco maakt PSV het zichzelf erg lastig. Komende wedstrijd winnen en je bent in ieder geval derde. En kun je je coëfficiënt nog opvijzelen.
 
Nou nou wat een bedroevende pot, zeg. Met als hoogtepunt Bruma, die z’n eigen vorm weer terug heeft. :FP:

Verdedigend stond het wel aardig. Ik lees hier veel kritiek op Mwene. Die was nog lang de slechtste niet. Daarentegen zag ik blijdschap over Guti. Hij had wel verrassend veel felheid, maar verder was het niks. Toch?

Door het thuisverlies tegen Monaco maakt PSV het zichzelf erg lastig. Komende wedstrijd winnen en je bent in ieder geval derde. En kun je je coëfficiënt nog opvijzelen.
Zodat je volgend jaar weer op een internationaal podium dit antivoetbal kunt laten zien...
 
Nou nou wat een bedroevende pot, zeg. Met als hoogtepunt Bruma, die z’n eigen vorm weer terug heeft. :FP:

Verdedigend stond het wel aardig. Ik lees hier veel kritiek op Mwene. Die was nog lang de slechtste niet. Daarentegen zag ik blijdschap over Guti. Hij had wel verrassend veel felheid, maar verder was het niks. Toch?

Door het thuisverlies tegen Monaco maakt PSV het zichzelf erg lastig. Komende wedstrijd winnen en je bent in ieder geval derde. En kun je je coëfficiënt nog opvijzelen.

Mwene was niet de slechtste, maar aanvallend brengt hij totaal niks, terwijl we al zo weinig creativiteit hadden voorin. Guti was degelijk, maar niet meer dan dat. Hij maakte weinig fouten en was niet slap. Blonk verder ook niet uit of zo.
 
Mwene was niet de slechtste, maar aanvallend brengt hij totaal niks, terwijl we al zo weinig creativiteit hadden voorin. Guti was degelijk, maar niet meer dan dat. Hij maakte weinig fouten en was niet slap. Blonk verder ook niet uit of zo.
Guti had wel nuttig kunnen zijn voor een creatieve speler, Gotze dus. Jammer voor ons en guti. Dat hij er niet was, dat had een hoop kunnen schelen.
 
Guti viel wat mij betreft wel tegen. Heel degelijk maar het eerste wat hij doet (let er maar eens op) is voordat hij een bal aangespeeld krijgt naar achteren kijken. Ook op 10 meter na de middenlijn op tegenstander zijn helft. Vertraagd het spel dus constant, dan maak je weinig fouten maar veel bijzonders is het niet. Denk wel met wat meer wedstrijdritme en meer "schwung" dat hij van waarde kan gaan zijn.

Mwene aanvallend niks bijgedragen, toch wel handig als je op die positie staat.
 
Wij hebben naar mening teveel voetballers die je net zo goed kunt vervangen door spelers van een hoofdklasse zaterdag ofzo.
Ik noem dan een 'Guti, Thomas, Mauro Jr, Mwene, Bruma, Vinicius'. Echt ongelooflijk hoe je zulke spelers kunt scouten voor een ploeg als PSV.
En nog te bedenken dat er miljoenen zijn verdampt aan topspelers als Baumgartl, Luckassen, Doan.
Is er dan niemand binnen onze club die hier wat van zegt. Ik vind het echt onbegrijpelijk.
Dat noemen ze topsport klimaat.
 
Wij hebben naar mening teveel voetballers die je net zo goed kunt vervangen door spelers van een hoofdklasse zaterdag ofzo.
Ik noem dan een 'Guti, Thomas, Mauro Jr, Mwene, Bruma, Vinicius'. Echt ongelooflijk hoe je zulke spelers kunt scouten voor een ploeg als PSV.
En nog te bedenken dat er miljoenen zijn verdampt aan topspelers als Baumgartl, Luckassen, Doan.
Is er dan niemand binnen onze club die hier wat van zegt. Ik vind het echt onbegrijpelijk.
Dat noemen ze topsport klimaat.
En nog erger dat je als TD mag blijven zitten.
 
En nog erger dat je als TD mag blijven zitten.
Dat zie je ook in Den Haag, verantwoordelijkheid bestaat niet meer. JDJ mag blijven aankloten en jaar na jaar een zwakke selectie op de mat leggen.

Met vaak de belofte dat ze het anders aan gaan pakken om vervolgens weer hetzelfde te doen.

Heb vooral Schmidt lang verdedigt maar ben er wel klaar mee, niet de geschikte coach voor de onze. Wat had ik graag Slot voor deze groep gehad, ik vrees ook voor Feyenoord in het kampioenschap om eerlijk te zijn.

Dus Schmidt en JDJ met een kerstpakket de deur uit trappen.
 
Dat zie je ook in Den Haag, verantwoordelijkheid bestaat niet meer. JDJ mag blijven aankloten en jaar na jaar een zwakke selectie op de mat leggen.

Met vaak de belofte dat ze het anders aan gaan pakken om vervolgens weer hetzelfde te doen.

Heb vooral Schmidt lang verdedigt maar ben er wel klaar mee, niet de geschikte coach voor de onze. Wat had ik graag Slot voor deze groep gehad, ik vrees ook voor Feyenoord in het kampioenschap om eerlijk te zijn.

Dus Schmidt en JDJ met een kerstpakket de deur uit trappen.

Ik vrees niet voor Feyenoord. Die hebben tot nu toe amper blessures gehad, maar zij kunnen de blessures nog veel minder opvangen dan wij + ze blijven ook Europees spelen + Ook zij winnen met moeite van zwakke broeders in de eredivisie. (winnen nipt van Cambuur en Sparta, spelen gelijk tegen RKC en verliezen van Vitesse). Nee, Feyenoord ben ik niet zo bang voor.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan