AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar ja, ik maak me wel echt zorgen over hoe Schmidt traint. Het is toch bizar...zoveel geblesseerden. (Gakpo,Madueke,Thomas,Van Ginkel, Propper en dan nu Vertessen, Vinicius). Gotze ziek. Sambo, Oppegard, Antonisse, N. Thomas, Fofana bij Jong PSV ook allemaal geblesseerd.... Mis ik nog iemand?
Ongetwijfeld, maar het zijn er zoveel. Er is niks over met wat we dit seizoen begonnen. De resultaten zijn er ook naar..
 
Ja maar nogmaals , dat klopt dus niet in het geval van een Teze vs Mazaroei of Ramalho vs Timber…die koppels zijn lichtjaren van elkaar verwijderd qua techniek en snelheid…zouden juist in het spel van ajax totaal verzuipen😑
Je hebt wel een heel hoge pet op van Ajax spelers.
Of er iets klopt van deze "lichtjaren" verhalen weet ik niet want deze PSV supporter kijkt geen wedstrijden live van Ajax.
Jij kennelijk vaak.
Ik beperk me tot samenvattingen van hen tegen b.v. Twente, Utrecht en Heracles.
Die zijn nog wel amusant.
 
Je hebt wel een heel hoge pet op van Ajax spelers.
Of er iets klopt van deze "lichtjaren" verhalen weet ik niet want deze PSV supporter kijkt geen wedstrijden live van Ajax.
Jij kennelijk vaak.
Ik beperk me tot samenvattingen van hen tegen b.v. Twente, Utrecht en Heracles.
Die zijn nog wel amusant.
Ik kijk de CL-wedstrijden van ajax nagenoeg allemaal live ja, en juist niet die verschrikkelijke ED-potjes waar jij het over hebt…

Zeker een hoge pet op van spelers zoals Timber, Mazaraoui en Antony…juist omdat ik ze op het allerhoogste niveau zie uitblinken…kinderachtig om de meest obvious dingen te gaan zitten ontkennen hier…
 
Ik kijk de CL-wedstrijden van ajax nagenoeg allemaal live ja, en juist niet die verschrikkelijke ED-potjes waar jij het over hebt…

Zeker een hoge pet op van spelers zoals Timber, Mazaraoui en Antony…juist omdat ik ze op het allerhoogste niveau zie uitblinken…kinderachtig om de meest obvious dingen te gaan zitten ontkennen hier…
Ik zie niet in wat er kinderachtig is aan het feit dat ik geen live wedstrijden van Ajax kijk en me beperk tot de duels van mijn eigen club.
Het enige wat belangrijk is aan Ajax is dat we door hen met een kapotgemaakte Eredivisie opgescheept zitten.
Voor de rest besteed ik mijn tijd wat live voetbal kijken betreft geheel aan PSV, de club waar ik supporter van ben.
Ook al was dat vanavond niet geweldig leuk.
 
Ik zie niet in wat er kinderachtig is aan het feit dat ik geen live wedstrijden van Ajax kijk en me beperk tot de duels van mijn eigen club.
Het enige wat belangrijk is aan Ajax is dat we door hen met een kapotgemaakte Eredivisie opgescheept zitten.
Voor de rest besteed ik mijn tijd wat live voetbal kijken betreft geheel aan PSV, de club waar ik supporter van ben.
Ook al was dat vanavond niet geweldig leuk.
Dat vind ik een beetje naïef. Ajax heeft de eredivisie niet kapot gemaakt. Ajax heeft gewoon gepresteerd toen wij het nalieten. Dan loop je uit inderdaad. Dat is wrang voor ons, maar verder gewoon niets dan verdiend voor en door Ajax.
 
Ik ben niet ontevreden met het punt. De wedstrijd was wel verschrikkelijk. Alleen gezien alle blessures en de spelers die het moesten doen vind ik 0 0 uit tegen Monaco niet heel slecht.

Maar in beide wedstrijden hebben we wel kansen gehad om ze te winnen. Dat is wel zuur.

Verder maakte Guti een prima indruk. En ja een kinderhand is snel gevuld. Maar gezien het verwachting patroon en de uitvoering was het gewoon degelijk van hem. Doan bracht wat meer voetbal maar niks geweldig en Sangare speelde defensief erg sterk. Vertessen was dreigend en viel jammerlijk uit. Verder was er weinig te melden en gewoon een redelijke saaie partij.
 
Dat vind ik een beetje naïef. Ajax heeft de eredivisie niet kapot gemaakt. Ajax heeft gewoon gepresteerd toen wij het nalieten. Dan loop je uit inderdaad. Dat is wrang voor ons, maar verder gewoon niets dan verdiend voor en door Ajax.
Laten we gewoon kappen met dat vergelijken. Nogmaals, ajax is weg, foetsie, gone.. en precies zoals jij zegt en hier al door iedereen (except one) min of meer is ingedaald. Wij moeten dit psv niet vergelijken met ajax nu. Vergelijk het liever met het psv onder cocu en zie hoe het niveau is afgegleden..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan