AS Monaco - PSV | Donderdag 4 november | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik lees in zijn post vooral dat hele goede spelers in dit PSV ook niet zullen shinen en spelers van ons die niet shinen bij dit Ajax ook veel beter voor de dag zullen komen. Dit heeft vooral met je plan te maken. En psv speelt al een jaar of anderhalf zonder plan. Daarvoor was het ook al jaren hopen op een goeie dag van Bergwijn of Malen, dus qua tactiek zijn we al een poosje echt heel erg zwak. Tel daar bij op dat onze scouts en TD ook geen idee hebben en je krijgt dit: ellende en modder figuren.
Ja maar nogmaals , dat klopt dus niet in het geval van een Teze vs Mazaroei of Ramalho vs Timber…die koppels zijn lichtjaren van elkaar verwijderd qua techniek en snelheid…zouden juist in het spel van ajax totaal verzuipen😑
 
Misschien moeten we ook maar wat minder sippen. We geven de laatste tijd veelvuldig doelpunten weg, hebben een aardige ziekenboeg, en niet de beste flow.

Uit 0-0 is zo slecht nog niet. En met dank aan RS; als we volgende pot thuis winnen van de nummer 4 die een enkel punt heeft, dan hebben we de laatste wedstrijd in eigen hand.
 
We missen Götze?? wat heeft die laten zien de laatste maanden echt helemaal niks ook wegwezen. Pröpper staat altijd wissel bij die Schmidt. Hij moet zondag Johan Bakayoko meenemen maar dat gaat hij niet doen en ook Maxi Romero is hij kapot aan het maken.

Dan wil je Götze weghebben en kom je aanzetten met een talent uit de KKD.
 
Ja maar nogmaals , dat klopt dus niet in het geval van een Teze vs Mazaroei of Ramalho vs Timber…die koppels zijn lichtjaren van elkaar verwijderd qua techniek en snelheid…zouden juist in het spel van ajax totaal verzuipen😑
Weet je niet. Donny vd Beek was een bijzonder waardevolle schakel bij Ajax, maar is een lichtgewichtje bij Manchester of in oranje. Ik denk dat Ramalho bij dit Ajax prima had meegekund ipv Martinez.
 
En nog even Romero een psychologisch tikje uitdelen, door hem te vernederen, met 2 klotenminuten speeltijd.
Juist de man in vorm bij ons.
 
Weet je niet. Donny vd Beek was een bijzonder waardevolle schakel bij Ajax, maar is een lichtgewichtje bij Manchester of in oranje. Ik denk dat Ramalho bij dit Ajax prima had meegekund ipv Martinez.
Laten we het erop houden dat wij Ramalho verschillend inschalen…scheelt veel discussie denk ik🙃
 
Wordt leuk, Gakpo verkopen voor de kas en zuinigjes aan een matige speler terughalen. Het schijnt dat JdJ alle ziekenhuizen van Europa al af aan het gaan is voor versterkingen!

En toch trappen we er elke zomer in. Al tig keer meegemaakt tot het punt dat ik afgelopen zomer dacht amehoela, ik trap er niet weer in toen iedereen in de Schmidt polonaise liep. Toen we die geweldige voorbereiding hadden, was ook ik uiteindelijk om 🤦‍♂️
 
En toch trappen we er elke zomer in. Al tig keer meegemaakt tot het punt dat ik afgelopen zomer dacht amehoela, ik trap er niet weer in toen iedereen in de Schmidt polonaise liep. Toen we die geweldige voorbereiding hadden, was ook ik uiteindelijk om 🤦‍♂️
En het erge: we vangen 30 miljoen voor Cody terwijl Ajax Antony voor 60 verpatst.
 
in toch niet verassend dat dit nu allemaal gebeurd sommige forumers waren zo positief:
JDJ prutswerk sinds zij aanstelling
RS heeft het jaar al bewezen een ongeschikte trainer te zijn
Mwene
Boscgali
Max
Ginkel
Proper
Bruma
Gotze
Romero snap niet dat er sommige hier denken dat hij wat kan
Mauro
Zahavi
Vinicius
Guti

Allemaal brandhout en dat wist je al vooraf. Kansen genoeg gehad om te renoveren met goede NEDERLANSE spelers en Trainer maar nee miljoen verbranden en KUT voetbal .# IKDOENIET MEER MEE!
 
We missen Götze?? wat heeft die laten zien de laatste maanden echt helemaal niks ook wegwezen. Pröpper staat altijd wissel bij die Schmidt. Hij moet zondag Johan Bakayoko meenemen maar dat gaat hij niet doen en ook Maxi Romero is hij kapot aan het maken.
Wat kun je in vredesnaam aan Romero kapot maken...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan