Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Uefa gaat daar nooit in mee. Zal gewoon gespeeld gaan worden denk ik...maar laten we hopen dat hij verzet gaat worden.. zo niet... 5-1 Arsenal.Is er kans dat deze pot niet doorgaat vanwege het overlijden van Queen Liz? Op sociale media wordt daarover gespeculeerd..
Grote kans dat het inderdaad niet door zal gaan, want ik verwacht dat de begrafenis volgend weekend zal zijn en dus is het Engelse volk nog volop aan het rouwen.Is er kans dat deze pot niet doorgaat vanwege het overlijden van Queen Liz? Op sociale media wordt daarover gespeculeerd..
Er is een rouwperiode van 10 dagen. Ze gaan niet alle wedstrijden uitstellen. Wedstrijd zal gewoon doorgaan.Is er kans dat deze pot niet doorgaat vanwege het overlijden van Queen Liz? Op sociale media wordt daarover gespeculeerd..
Wat een onzin. Laat mensen lekker zelf bepalen of en hoe lang je rouwt om een onbekende. Als W-A morgen de pijp uitgaat, lig ik daar geen seconde van wakker. Ik snap niet dat er Engelsen zijn die hier nu van slag van raken. Behalve haar directe omgeving. Al hoorde ik net op de radio dat ze helemaal geen vrienden had. Wat een treurig leven…Er is een rouwperiode van 10 dagen. Ze gaan niet alle wedstrijden uitstellen. Wedstrijd zal gewoon doorgaan.
In tegenstelling tot hier is daar het koningshuis bijna heilig. Maar ik denk ook dat de pot wel doorgaat met opnieuw een minuut stilte en een god save the King erachteraan.. zoietsWat een onzin. Laat mensen lekker zelf bepalen of en hoe lang je rouwt om een onbekende. Als W-A morgen de pijp uitgaat, lig ik daar geen seconde van wakker. Ik snap niet dat er Engelsen zijn die hier nu van slag van raken. Behalve haar directe omgeving. Al hoorde ik net op de radio dat ze helemaal geen vrienden had. Wat een treurig leven…
Ja stop maar helemaal met voetballen.Laat maar niet doorgaan, gezien het overlijden van een 96-jarig persoon. Niet dat dit ingekakte en bangerige PSV dan wel gaat presteren tegen Feyenoord, maar you never know.

Laat maar doorgaan dan. Dan is de gifbeker ook eerder leeg. UItstel van executie is ook zoiets..Uitstel is ook lastig want er is nauwelijks tot geen ruimte tot het WK om deze wedstrijd op een andere datum te laten spelen.
En voor alle PSV supporters die een kaartje hebben zou het ook fijn zijn als de wesstrijd gewoon door gaat.Laat maar doorgaan dan. Dan is de gifbeker ook eerder leeg. UItstel van executie is ook zoiets..
Ik weet niet of het voor de psv supporter een fijne wedstrijd wordt, maar ik wens ze veel sterkte. Gelukkig kunnen ze daarna flink dronken worden..En voor alle PSV supporters die een kaartje hebben zou het ook fijn zijn als de wesstrijd gewoon door gaat.
De volgende gifbeker staat al klaarLaat maar doorgaan dan. Dan is de gifbeker ook eerder leeg. UItstel van executie is ook zoiets..
Een gifbeker per keer he...De volgende gifbeker staat al klaar
Hoezo gifbeker? Als je de Selectie bekijkt en de prestaties in het verleden is dit een normale gang van zaken. Wordt je natuurlijk geen kampioen en Europees dien je als opvulling. JDJ eruit flikkeren is eerste wat moet gebeuren.De volgende gifbeker staat al klaar