Armando Obispo (V)

Helaas zijn we in een positie dat dit soort spelers een kans krijgen om te groeien. Zoals Mikasa al zegt: hij heeft een aantal meer dan prima kwaliteiten. Alleen die wekelijkse blunders…..
23. Ik heb nog hoop voor hem.
Zondag was geen blunder zondag was kortsluiting. Iets waar moord en brand over schreeuwen als bv Berghuis het doet. Vraag mij echt hard af wat m bezielde om dit te doen.
 
Vervelend voor Armando. Hopelijk hersteld hij goed en kan hij in de zomer een mooie transfer maken. Ik houd wel van zijn type speler maar het niveau is onvoldoende, te vaak cruciale fouten. Een houdini act zoals de opgeleefde Guti liet zien zie ik niet snel gebeuren. Misschien kan hij via een omweg een betere verdediger worden.
 
Vaker gezegd dat ik erg gecharmeerd ben van Fofana en Maxi Romero als spitsen. Dat zijn voor mij soort van modelspitsen qua vaardigheden, motoriek en voorkomen. Hetzelfde heb ik dus ook met Obispo als verdediger. Zo zonde die slippertjes van hem. Anders was hij een kandidaat voor mij voor Oranje en speelde hij op zeker in de PL ofzo. Hij heeft soms van die wereld slidings laten zien waarmee hij op laatste moment een doelpunt voorkwam. En ook opbouwend strooit ie soms met heerlijke crossballen. Zou het niet iets zijn voor hem om met een sportpsycholoog te gaan werken? Heb het idee dat het probleem hem niet zit in vaardigheden maar concentratieverlies. Aadje is soms net een dorpsidioot maar ik snapte ergens zijn enthousiasme wel over Obispo. Helemaal in het systeem van Bosz sluit ik het niet uit dat ie kan herrijzen uit het as
 
Vaker gezegd dat ik erg gecharmeerd ben van Fofana en Maxi Romero als spitsen. Dat zijn voor soort van modelspitsen qua vaardigheden, motoriek en voorkomen. Hetzelfde heb ik dus ook met Obispo als verdediger. Zo zonde die slippertjes van hem. Anders was hij een kandidaat voor mij voor Oranje en speelde hij op zeker in de PL ofzo. Hij heeft soms van die wereld slidings laten zien waarmee hij op laatste moment een doelpunt voorkwam. En ook opbouwend strooit ie soms met heerlijke crossballen. Zou het niet iets zijn voor hem om met een sportpsycholoog te gaan werken? Heb het idee dat het probleem hem niet zit in vaardigheden maar concentratieverlies. Aadje is soms net een dorpsidioot maat ik snapte ergens zijn enthousiasme wel over Obispo. Helemaal in het systeem van Bosz sluit ik het niet uit dat ie kam herrijzen uit het as
Ha, zoiets heb ik ook al vaker gezegd. In minder worden. Dat dan weer wel :ROFL:
 
Vaker gezegd dat ik erg gecharmeerd ben van Fofana en Maxi Romero als spitsen. Dat zijn voor mij soort van modelspitsen qua vaardigheden, motoriek en voorkomen. Hetzelfde heb ik dus ook met Obispo als verdediger. Zo zonde die slippertjes van hem. Anders was hij een kandidaat voor mij voor Oranje en speelde hij op zeker in de PL ofzo. Hij heeft soms van die wereld slidings laten zien waarmee hij op laatste moment een doelpunt voorkwam. En ook opbouwend strooit ie soms met heerlijke crossballen. Zou het niet iets zijn voor hem om met een sportpsycholoog te gaan werken? Heb het idee dat het probleem hem niet zit in vaardigheden maar concentratieverlies. Aadje is soms net een dorpsidioot maat ik snapte ergens zijn enthousiasme wel over Obispo. Helemaal in het systeem van Bosz sluit ik het niet uit dat ie kam herrijzen uit het as
En anders moet hij - voor zijn eigen toekomst - naar onderkant PL of zelfs championship gaan. Ik denk dat hij daar binnen no time erg hoge ogen scoort. Soort van Botman route, zeg maar.
 
En anders moet hij - voor zijn eigen toekomst - naar onderkant PL of zelfs championship gaan. Ik denk dat hij daar binnen no time erg hoge ogen scoort. Soort van Botman route, zeg maar.
Ja dat denk ik ook. Hij is heel wendbaar, fel in de duels, en aan de bal sterk. Dan val je als cv snel op. Pikt ook regelmatig goal mee bij corners. Als hij een half seizoen daar zou spelen en max 1 slippertje maakt dan wordt hij binnen no time door een nog betere club opgepikt. Hij heeft zullen we maar zeggen de looks van een top cv.
 
Vaker gezegd dat ik erg gecharmeerd ben van Fofana en Maxi Romero als spitsen. Dat zijn voor mij soort van modelspitsen qua vaardigheden, motoriek en voorkomen. Hetzelfde heb ik dus ook met Obispo als verdediger. Zo zonde die slippertjes van hem. Anders was hij een kandidaat voor mij voor Oranje en speelde hij op zeker in de PL ofzo. Hij heeft soms van die wereld slidings laten zien waarmee hij op laatste moment een doelpunt voorkwam. En ook opbouwend strooit ie soms met heerlijke crossballen. Zou het niet iets zijn voor hem om met een sportpsycholoog te gaan werken? Heb het idee dat het probleem hem niet zit in vaardigheden maar concentratieverlies. Aadje is soms net een dorpsidioot maar ik snapte ergens zijn enthousiasme wel over Obispo. Helemaal in het systeem van Bosz sluit ik het niet uit dat ie kan herrijzen uit het as
Voor de toekomst wellicht, maar ben bang dat het voor Obispo te laat is. En Fofana en Maxi hebben niet het lichaam voor topsport. Daar zou ook wel wat meer naar gekeken mogen worden, zeker voordat we 10m investeren.
 
Voor de toekomst wellicht, maar ben bang dat het voor Obispo te laat is. En Fofana en Maxi hebben niet het lichaam voor topsport. Daar zou ook wel wat meer naar gekeken mogen worden, zeker voordat we 10m investeren.
Fysiek en mentaal. Zijn gewoon tests voor. Moeten bijvoorbeeld aspirant-piloten ook, voor ze überhaupt aan de opleiding mogen beginnen.
 
Fysiek en mentaal. Zijn gewoon tests voor. Moeten bijvoorbeeld aspirant-piloten ook, voor ze überhaupt aan de opleiding mogen beginnen.
Zou ook eigenlijk gedaan moeten worden voor aspirant forum-leden, voordat ze toegelaten worden :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan