Armando Obispo (V)

Op deze leeftijd kan je ook niet constant zijn. En de oudere garde achterin is allerminst constant te noemen...
Ik zou het een slecht signaal vinden wanneer PSV bij vertrek van Lukassen ook Obispo verhuurt maar wel een centrale verdediger gaat kopen.

Eens. De Ligt was in zijn eerste periode ook alles behalve constant. Zijn fouten kostte Ajax toen op het nippertje net niet de uiteindelijke zo succesvolle Europese campagne.

Verder zijn wij in de afgelopen tien jaar toch wel ruim gewend geraakt aan niet constante verdedigers. Bij een jeugdspeler is mijn tolerantie in ieder geval groter dan bij iemand als Isimat.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Eens. De Ligt was in zijn eerste periode ook alles behalve constant. Zijn fouten kostte Ajax toen op het nippertje net niet de uiteindelijke zo succesvolle Europese campagne.

Verder zijn wij in de afgelopen tien jaar toch wel ruim gewend geraakt aan niet constante verdedigers. Bij een jeugdspeler is mijn tolerantie in ieder geval groter dan bij iemand als Isimat.
Waarom? Als een verdediger in het eerste van PSV speelt beoordeel ik hem net als ieder ander. Dat zal anders wel heel discriminerend zijn. Een PSV verdediger moet er staan. Stage lopen doen ze maar ergens anders.
 
Verhuur Obispo alleen optie voor PSV bij aanblijven Isimat

link

Armando Obispo weet nog niet of hij in de komende dagen op huurbasis mag vertrekken bij PSV. PSV laat die beslissing afhangen van de toekomst van Nicolas Isimat-Mirin.
 
Is hij nou zo slecht dat zelfs de materiaalman tegen RKC mocht opdraven en hij niet??
 
Obispo in plaats van Behich had niet slechter geweest. Daarnaast wellicht meer toekomst dan Isi, dus 2 mogelijke basisplekken voor Obispo afgelopen weekend.
 
Overmars stelde alles in het werk om Obispo te halen. Obispo verkoos bij PSV zijn kans te pakken. Maar ja, als je geen kansen krijgt wordt het natuurlijk moeilijk. Dan krijg je hetzelfde verhaal als met Jordy de Wijs.
 
Heeft iemand een idee hoe deze jongen zich aan het ontwikkelen is? Men riep lang dat dit een toptalent was, maar hij heeft nog weinig minuten gekregen in het eerste. En ik heb nu niet het idee dat van Bommel het niet zou aandurven om hem te laten spelen als die dacht dat Obispo er klaar voor zou zijn.
 
Heeft iemand een idee hoe deze jongen zich aan het ontwikkelen is? Men riep lang dat dit een toptalent was, maar hij heeft nog weinig minuten gekregen in het eerste. En ik heb nu niet het idee dat van Bommel het niet zou aandurven om hem te laten spelen als die dacht dat Obispo er klaar voor zou zijn.
In dat opzicht is Bommel een kopie van Cocu.
 
Dat zie ik niet zo. Hij zet Rosario er in en laat de ervaren kracht er buiten. Malen krijgt speeltijd en ook andere jeugdspelers krijgen een kans.

(misschien begrijp ik je verkeert)
Ik denk dat je Metalium goed begrijpt, maar dat hij het inderdaad niet goed ziet. Blijkbaar niet goed genoeg, volgens MVB.
 
Zou het misschien ook kunen dat Obispo niet beter is dan De Ligt en dat Aadje er (weer eens) naast zat?
Dat zei Aad 2 jaar geleden, toen De Ligt nog megafouteh mocht maken bij Ajax (ook bij Oranje) maar Ajax hem wel liet staan. Wij zouden hier hebben geroepen dat hij er toch nog niet klaar voor is... De rest is historie....
 
Terug
Bovenaan Onderaan