Armando Obispo (V)

Schwaab wordt niet onzeker van een blunder. Hij kan immers niet beter, dus gaat ongestoord verder. Maar een speler met 7 wedstrijden in jong PSV gewoon in het eerste zetten, in het hart van de defensie, geholpen door een Franse of Duitse middelmaat? Obispo zal in jong PSV zo ver moeten komen dat hij zelf de kar kan trekken. zodat ie volgend jaar Schwaab of Isimat kan aansturen.

Vanuit Jong PSV naar een leidende rol in de defensie? Dat zie ik niet gebeuren.
 
Hoewel ik graag zou zien dat Obispo de kans krijgt, vind ik het wel jammer om te constateren dat zowel Isimat als Schwaab zo weinig krediet krijgen. Natuurlijk is het geen duo Alex - Salcido of Moreno - Bruma, maar ik vind wel dat ze het dit seizoen naar behoren doen. Ondanks het extreem aanvallende middenveld en een controleur die 3 keer per wedstrijd zijn man uit z'n rug laat lopen komt er weinig doorheen.

Geef Obispo vanaf de tweede seizoenshelft lekker een paar invalbeurten als je voor staat. Als hij dat 5-10 keer heeft gedaan en Isimat is een keer geblesseerd, mag hij het een wedstrijdje laten zien. Maar niet in deze cruciale fase van de competitie. En bovendien, waarom zou PSV haast moeten maken als meneer er zelf een half jaar over heeft gedaan om een lucratief aanbod te accepteren?

Een centrale verdediger is niet zo makkelijk in te passen als een talentvolle vleugelspeler. Die positie is te belangrijk.
 
Hoewel ik graag zou zien dat Obispo de kans krijgt, vind ik het wel jammer om te constateren dat zowel Isimat als Schwaab zo weinig krediet krijgen. Natuurlijk is het geen duo Alex - Salcido of Moreno - Bruma, maar ik vind wel dat ze het dit seizoen naar behoren doen. Ondanks het extreem aanvallende middenveld en een controleur die 3 keer per wedstrijd zijn man uit z'n rug laat lopen komt er weinig doorheen.

Geef Obispo vanaf de tweede seizoenshelft lekker een paar invalbeurten als je voor staat. Als hij dat 5-10 keer heeft gedaan en Isimat is een keer geblesseerd, mag hij het een wedstrijdje laten zien. Maar niet in deze cruciale fase van de competitie. En bovendien, waarom zou PSV haast moeten maken als meneer er zelf een half jaar over heeft gedaan om een lucratief aanbod te accepteren?

Een centrale verdediger is niet zo makkelijk in te passen als een talentvolle vleugelspeler. Die positie is te belangrijk.

Komt niet vaak voor dat ik het zo eens ben met Der Muzikant ;)
 
Hoewel ik graag zou zien dat Obispo de kans krijgt, vind ik het wel jammer om te constateren dat zowel Isimat als Schwaab zo weinig krediet krijgen. Natuurlijk is het geen duo Alex - Salcido of Moreno - Bruma, maar ik vind wel dat ze het dit seizoen naar behoren doen. Ondanks het extreem aanvallende middenveld en een controleur die 3 keer per wedstrijd zijn man uit z'n rug laat lopen komt er weinig doorheen.

Geef Obispo vanaf de tweede seizoenshelft lekker een paar invalbeurten als je voor staat. Als hij dat 5-10 keer heeft gedaan en Isimat is een keer geblesseerd, mag hij het een wedstrijdje laten zien. Maar niet in deze cruciale fase van de competitie. En bovendien, waarom zou PSV haast moeten maken als meneer er zelf een half jaar over heeft gedaan om een lucratief aanbod te accepteren?

Een centrale verdediger is niet zo makkelijk in te passen als een talentvolle vleugelspeler. Die positie is te belangrijk.

Komt wel vaker voor dat ik het eens ben met Der Muzikant. Ook deze keer.
 
Hoewel ik graag zou zien dat Obispo de kans krijgt, vind ik het wel jammer om te constateren dat zowel Isimat als Schwaab zo weinig krediet krijgen. Natuurlijk is het geen duo Alex - Salcido of Moreno - Bruma, maar ik vind wel dat ze het dit seizoen naar behoren doen. Ondanks het extreem aanvallende middenveld en een controleur die 3 keer per wedstrijd zijn man uit z'n rug laat lopen komt er weinig doorheen.

Geef Obispo vanaf de tweede seizoenshelft lekker een paar invalbeurten als je voor staat. Als hij dat 5-10 keer heeft gedaan en Isimat is een keer geblesseerd, mag hij het een wedstrijdje laten zien. Maar niet in deze cruciale fase van de competitie. En bovendien, waarom zou PSV haast moeten maken als meneer er zelf een half jaar over heeft gedaan om een lucratief aanbod te accepteren?

Een centrale verdediger is niet zo makkelijk in te passen als een talentvolle vleugelspeler. Die positie is te belangrijk.

Sorry, maar Schwaab als basisspeler bij PSV vind ik echt niks.
isimat vind ik geeneens heel slecht. Die jongen heeft potentie (net als bv Bruma) om een betrouwbare stopper te worden, mits hij zijn fratsen achterwege kan laten. Schwaab is de Duitse Derijck 2.0, die het niveau niet aankan. Dat er zo weinig tegendoelpunten vallen heeft ook te maken met Zoet, die de nodige cruciale reddingen heeft gedaan dit seizoen.
 
Schwaab en Isimat zijn beiden niet PSV-waardig. Het is te gek voor woorden dat deze gasten de norm zijn er er niemand is om hen te vervangen (of mee te vechten voor hun positie). Ze dekken doorlopend verkeerd en laten zich werklijk aan alle kanten voorbijlopen. Elke wedstrijd komt het meermaals voor dat er een tegenstander totaal vrij staat in het centrum. En dat moet dan de verdediging van een titelkandidaat voorstellen.
Der Muzikant is een goede vriend en een waar connaisseur waar het op dames (al dan niet met snor, afhankelijk van de herkomst) aankomt, maar als het over verdedigen gaat heeft gaat de werkelijkheid aan hem voorbij. Dat geeft niks, want we houden van hem om wie hij is, maar onze laatste linie is al jaren vér ondermaats. Er lopen goedkope krachten en gratis krachten in en dat is nooit van z'n lang zal ze leven acceptabel en / of voldoende. De kwaliteit is er gewoon niet. Punt. Ik kom nog uit het oude voetbal, wellicht dat mijn eisen daardoor onredelijk hoog zijn voor de prinsesjes van tegenwoordig, maar zo als er bij PSV al jaren verdedigd wordt is ten hemel schreiend.

En dat je het dan nog in je bolle harses haalt om countervoetval te gaan spelen, is onbegrijpelijk.
 
Obispo: Ik wilde na 12 jaar gewoon bij PSV blijven

https://www.ed.nl/psv/obispo-ik-wild...jven~a3a03531/

"Ik heb rustig de tijd genomen om het allemaal even te bekijken"

"Voor mij woog uiteindelijk het zwaarst dat ik hier bij PSV al in mijn twaalfde seizoen zit en ik hier iedereen ken en dolgraag wil doorbreken. Dat is mijn droom. Met Marcel Brands en ook Phillip Cocu heb ik goede gesprekken gehad en ook mijn familie en zaakwaarnemer Ali Dursun zijn belangrijk voor me geweest. Uiteindelijk heb ik zelf de beslissing genomen om bij PSV te blijven."

En vandaag is het contract getekend.

Armando Obispo ondertekent contract

http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel...t-contract.htm

Armando Obispo (18) heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot minimaal 2021 aan PSV verbindt. In november bereikten club en speler al een mondeling akkoord over de verbintenis, die met terugwerkende kracht per 1 juli 2017 ingaat.

48bf76e1-19af-4e65-84c8-818d3b5b2436_BERICHT.jpg

cid62533_HOME.jpg

 
Hoewel ik graag zou zien dat Obispo de kans krijgt, vind ik het wel jammer om te constateren dat zowel Isimat als Schwaab zo weinig krediet krijgen. Natuurlijk is het geen duo Alex - Salcido of Moreno - Bruma, maar ik vind wel dat ze het dit seizoen naar behoren doen. Ondanks het extreem aanvallende middenveld en een controleur die 3 keer per wedstrijd zijn man uit z'n rug laat lopen komt er weinig doorheen.

Geef Obispo vanaf de tweede seizoenshelft lekker een paar invalbeurten als je voor staat. Als hij dat 5-10 keer heeft gedaan en Isimat is een keer geblesseerd, mag hij het een wedstrijdje laten zien. Maar niet in deze cruciale fase van de competitie. En bovendien, waarom zou PSV haast moeten maken als meneer er zelf een half jaar over heeft gedaan om een lucratief aanbod te accepteren?

Een centrale verdediger is niet zo makkelijk in te passen als een talentvolle vleugelspeler. Die positie is te belangrijk.

Wil je aub Alex-Moreno-Salcido of zelfs Maza en Marcelo!!! nooit meer in dezelfde zin noemen als Isimat en Schwaab?
Krijgen die twee te weinig krediet? Dat je deze post hier opstelt is al te veel als krediet naar die twee (en Brands). Zij moeten hier zsm weg!
 
Marcelo was een grap. Maza ook.
Salcido ben ik nooit fan van geweest.
Moreno was goed.
Bruma, is niet echt veel beter dan Schwaab.
Alex was natuurlijk top, buitencategorie.
Isimat is niet top, maar weet zijn beperkingen en speelt zo goed mogelijk daarnaar.
Het is wat Der Muzikant zegt, er doemen ook spelers voor hun ogen op die niet op mogen doemen. Druistige Hendrix waarbij de kluts vaak negatief uitpakt, Brenet waarmee je maar moet afwachten of er nog een frats uit de hoge hoed komt en het schijn- en vaak aan de verkeerde kant verdedigen van van Ginkel helpt ook niet mee.

Ja, Alex eerst, dan Moreno en dan komt Schwaab al.

Als je ziet wat Obispo nu voor fouten (pingelen) maakt in Jong, het is te hopen dat die fouten hem wat brengen. Lijkt me wel.
 
Laatst bewerkt:
Wil je aub Alex-Moreno-Salcido of zelfs Maza en Marcelo!!! nooit meer in dezelfde zin noemen als Isimat en Schwaab?
Krijgen die twee te weinig krediet? Dat je deze post hier opstelt is al te veel als krediet naar die twee (en Brands). Zij moeten hier zsm weg!

Blijf het echt bizar vinden dat zo'n opperkneus als Marcelo momenteel in de basis speelt bij O.Lyon. Hij was gewoon echt een grap van een verdediger bij PSV, maar toch vervolgde hij zijn carrière bij Hannover dat het toen niet slecht deed en ging via Besiktas naar O.Lyon. Ter vergelijking: het grootste talent van de PSV opleiding sinds Ibi en tevens speler die voor meer dan €30 miljoen werd verkocht zit nu bij diezelfde club. Isimat is echt stukken beter dan Marcelo, dus wie weet waar die gast eindigt. Het kan gek lopen.
 
Blijf het echt bizar vinden dat zo'n opperkneus als Marcelo momenteel in de basis speelt bij O.Lyon. Hij was gewoon echt een grap van een verdediger bij PSV, maar toch vervolgde hij zijn carrière bij Hannover dat het toen niet slecht deed en ging via Besiktas naar O.Lyon. Ter vergelijking: het grootste talent van de PSV opleiding sinds Ibi en tevens speler die voor meer dan €30 miljoen werd verkocht zit nu bij diezelfde club. Isimat is echt stukken beter dan Marcelo, dus wie weet waar die gast eindigt. Het kan gek lopen.

Misschien is Marcelo een speler die gebaat is bij rust, duidelijkheid en verdedigen zonder franje. En werd hij overbelast in een chaosdefensie met aanvallende verwachtingen en een twijfelende doelman.

Ik speculeer maar wat.
 
Marcelo was een grap. Maza ook.
Salcido ben ik nooit fan van geweest.
Moreno was goed.
Bruma, is niet echt veel beter dan Schwaab.
Alex was natuurlijk top, buitencategorie.
Isimat is niet top, maar weet zijn beperkingen en speelt zo goed mogelijk daarnaar.
Het is wat Der Muzikant zegt, er doemen ook spelers voor hun ogen op die niet op mogen doemen. Druistige Hendrix waarbij de kluts vaak negatief uitpakt, Brenet waarmee je maar moet afwachten of er nog een frats uit de hoge hoed komt en het schijn- en vaak aan de verkeerde kant verdedigen van van Ginkel helpt ook niet mee.

Ja, Alex eerst, dan Moreno en dan komt Schwaab al.

Als je ziet wat Obispo nu voor fouten (pingelen) maakt in Jong, het is te hopen dat die fouten hem wat brengen. Lijkt me wel.
Als Marcelo een grap was, dan zijn Isimat en Schwaab de beste komedie allertijden.
Het kan me niet schelen dat Isimat zijn beperkingen kent: hij is gewoon in alles net niet goed voor een verdediger, in het slopen niet, in opbouwen niet, in snelheid niet, nergens niet. En Schwaab doet alsof hij kan opbouwen naast iemand die dat niet kan.
Nee hoor Alex eerst, dan Moreno en daarna komen nog heel wat anderen en dan pas de Brechetjes en Schwaabjes van deze wereld.

 
Misschien is Marcelo een speler die gebaat is bij rust, duidelijkheid en verdedigen zonder franje. En werd hij overbelast in een chaosdefensie met aanvallende verwachtingen en een twijfelende doelman.

Ik speculeer maar wat.

Ik denk dat PSV / Nederland inderdaad soms te veel vraagt van een CV. Er zijn 2 CV's en een verdedigende middenvelder. Een van die drie moet gewoon over een mooie splijtende pass beschikken. Daar valt Marcelo niet onder en in zijn tijd was dat - net als nu - ook bij de rest niet zo.

Overigens vond ik hem ook vaak van die slaapmomentjes hebben. Die kunnen er natuurlijk uitgroeien.
 
Misschien is Marcelo een speler die gebaat is bij rust, duidelijkheid en verdedigen zonder franje. En werd hij overbelast in een chaosdefensie met aanvallende verwachtingen en een twijfelende doelman.

Ik speculeer maar wat.

Hij was toen te jong en de Eredivisie nog veeleisender en van een hoger niveau dan nu. Hij heeft in de luwte ervaring op kunnen doen in een goede competitie. Bij Hannover is er geen druk, bij PSV wel. En Besiktas is het Feyenoord van Turkije, het is een grote club maar beslist geen Gala of Fener waar de druk veel hoger is en voetballend meer van je wordt verwacht. De Marcelo van nu zou best een goede verdediger zijn voor de Eredivisie.
 
Hij was toen te jong en de Eredivisie nog veeleisender en van een hoger niveau dan nu. Hij heeft in de luwte ervaring op kunnen doen in een goede competitie. Bij Hannover is er geen druk, bij PSV wel. En Besiktas is het Feyenoord van Turkije, het is een grote club maar beslist geen Gala of Fener waar de druk veel hoger is en voetballend meer van je wordt verwacht. De Marcelo van nu zou best een goede verdediger zijn voor de Eredivisie.

Ik zeg: we halen hem terug. :D
 
Marcelo was een grap. Maza ook.
Salcido ben ik nooit fan van geweest.
Moreno was goed.
Bruma, is niet echt veel beter dan Schwaab.
Alex was natuurlijk top, buitencategorie.
Isimat is niet top, maar weet zijn beperkingen en speelt zo goed mogelijk daarnaar.
Het is wat Der Muzikant zegt, er doemen ook spelers voor hun ogen op die niet op mogen doemen. Druistige Hendrix waarbij de kluts vaak negatief uitpakt, Brenet waarmee je maar moet afwachten of er nog een frats uit de hoge hoed komt en het schijn- en vaak aan de verkeerde kant verdedigen van van Ginkel helpt ook niet mee.

Ja, Alex eerst, dan Moreno en dan komt Schwaab al.

Als je ziet wat Obispo nu voor fouten (pingelen) maakt in Jong, het is te hopen dat die fouten hem wat brengen. Lijkt me wel.

Salcido naast Alex was top: waren complementair. Alleen in het laatste jaar ging Salcido uit ontevredenheid clowneske capriolen uithalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan