Armando Obispo (V)

Dat is een aardige zak met duiten voor een bankzitter.
Eigenlijk een aardige zak duiten voor iedereen, in welk beroep dan ook, zou ik zeggen.
Absurd dat ik nu weer lees over ene Rogers die 137 miljoen moet kosten en door Chelsea is aangetrokken.

Honderdzevenendertig miljoen omdat iemand een beetje beter tegen een balletje kan trappen dan anderen.
De wereld wordt met de dag gekker.

Overigens geen probleem als Obispo blijft.
Zulke spelers heb je nodig in een zwaar seizoen.

Overigens geen probleem als Obispo blijft.
Zulke spelers heb je nodig in een zwaar seizoen.
Ja opzich prima dat hij blijft. Prima stand-in die zich in zijn rol schikt.
Maar je wilt doorselecteren om de selectie fris en scherp te houden. En een goeie chemie te hebben. Zeker na drie kampioenschappen. Dus er moet denk ik wel wat personeel vertrekken...
Na 6 jaar psv1 ook wel een keer best.... weet niet of hijzelf nog de ambitie heeft om nog eens een andere werkgever mee te maken.

Als dit een grote teleurstelling voor hem is, zal hij wellicht minder gemotiveerd zijn. Bovendien een beetje l@llig als je alo afscheid van de grooep hebt genomen en nu ineens op het trainingskamp moet verschijnen. Jammer, ik gun hem een leuke (financiële) stap.

Blij dat we deze jongen niet verkocht hebben. Prima linker centrale verdediger, beste die we op dit moment hebben. Een waardige vervanger halen is nog niet zo makkelijk. Je weet nooit wat je dan krijgt.

Maakt natuurlijk wel eens een foutje, maar betrap hem daar ook wel steeds minder op dan vroeger.

Terug
Bovenaan Onderaan