Armando Obispo (V)

Voetbalzone zegt hij gaat niet.

Oud, telegraaf post kwam na die van Mounir. Mounir was vorig seizoen erg betrouwbaar, maar zit er deze zomer al vaak naast.

Voor een net niet speler uit de jeugd is het financieel gezien geen slechte verkoop (in acht nemende wat zijn positie is etc)

Ik vind het ook wel jammer. Altijd heel bruikbaar als back up. Hopelijk vindt hij in Lens een vaste basisplaats.

• Leuk
Reactions: IPF
Ik vind het ook wel jammer. Altijd heel bruikbaar als back up. Hopelijk vindt hij in Lens een vaste basisplaats.
Ik keek even naar de transfer waarde van de selectie 224 tegen 275 van PSV. Dan komt hij niet zeker in de basis. Maar ik kan me voorstellen dat zo’n buitenlands avontuur wel aantrekkelijk is. En wellicht wordt er nog meer betaald ook.

Aad de Mos zag ooit in hem een groter talent dan De Ligt. Dat is er niet helemaal uitgekomen.
Maar wel een jongen die zich altijd heeft ingezet, die wel een onderdeel was van selecties die prijzen gepakt hebben en mooie wedstrijden lieten zien. Snap ook dat hij een keer verder wil kijken, en wie weet zegt PSV wel “het is mooi geweest”.
Hopelijk gaat zijn carrière een mooi vervolg krijgen.
En de club een nieuwe centrale verdediger. Nagalo en Obispo weg, dan mag er iemand voor terug komen.

Obispo mooie speler, goede inzet en goede stijl maar komt toch telkens te kort. We hebben hem veel tijd gegeven en genoeg kansen maar nu is het hem gegund om het ergens anders te proberen en misschien komt er nu meer uit.

Helaas geen 22,5 miljoen zoals bij Bassey die elke week faalde bij Ajax maar dat zit er ook niet in met dat contract en de speeltijd

Niet te filmen dit. Zo kon je niet echt verder, maar je kunt er ook niet echt veel aan doen

Prima dat Obispo blijft inderdaad, zal geen extreem salaris verdienen en wordt elk seizoen gewoon meer stabiel voor ons, waar hij eerst nog bijna elke wedstrijd een foutje er tussen in zat is hij echt veel stabieler geworden. Daarbij is het als hij die foutjes niet maakt gewoon echt een hele goede verdediger. Voor mij mag hij zijn hele leven lekker bij ons blijven. Gun hem deze transfer wel maar we zullen zien wat er gebeurt.

Prima dat Obispo blijft inderdaad, zal geen extreem salaris verdienen en wordt elk seizoen gewoon meer stabiel voor ons, waar hij eerst nog bijna elke wedstrijd een foutje er tussen in zat is hij echt veel stabieler geworden. Daarbij is het als hij die foutjes niet maakt gewoon echt een hele goede verdediger. Voor mij mag hij zijn hele leven lekker bij ons blijven. Gun hem deze transfer wel maar we zullen zien wat er gebeurt.
Het salaris van Obispo is ongeveer € 600.000,00

• Leuk
Reactions: znq
Terug
Bovenaan Onderaan