Arjen Robben

Leuk! Ik ga hem zeker aanschouwen.

Een plekje in het Hitachi Capital Mobility stadion is nog nooit zo gewild geweest.
 
1 van de grootste voetbalhelden uit onze vaderlandse voetbalgeschiedenis. Wat een speler! Wat een sportmentaliteit!
En wat ongelooflijk klote dat hij niet naar ons is gegaan vorig jaar voor nog 2 jaartjes ballen. Gegarandeerd dat deze jongen dan vaker in het stadion zou zijn gekomen.

Voorspelling:
Groningen thuis: in notime uitverkocht
 
Is ook wat. Komt er eindelijk weer wat leuks voetballen in Groningen, mag je een jaar lang het stadion niet in :maniac:
Ja dat is wel balen inderdaad. Wel echt een happening hier hoor, zag al mensen voor het huis staan waar hij gaat wonen (kwam er toevallig langs), heb al van meerdere non-voetbal fans of non-FCG fans de vraag gekregen of we naar een paar wedstrijden gaan. Ook nu het eerste gespreksonderwerp bij iedereen die je tegenkomt, ongeveer. "Nou, leuk he dat Arjen weer terug is!", ed.
 
Ik heb het geprobeerd. Maar het kan me echt niet boeien wanneer iemand bij Groningen gaat ballen.
 
Al die mensen die een seizoenskaart halen voor Robben, ga je zien speelt die maar 30 minuten in een heel seizoen.. ik betwijfel of het zo'n goede investering is :clown:
 
Al die mensen die een seizoenskaart halen voor Robben, ga je zien speelt die maar 30 minuten in een heel seizoen.. ik betwijfel of het zo'n goede investering is :clown:

Och ja, voor Groningen is dit fantastisch. Het levert heel veel PR op, extra inkomsten door seizoenskaarten, shirtjes enzovoorts. Of het sportief veel gaat opleveren... Tja. Als het Robben lukt fit te worden zal hij bij vlagen zijn ongekende klassen nog wel kunnen laten zien, en vast hier en daar een wedstrijdje beslissen voor Groningen. Zo niet, ach, dan heb je de PR en extra inkomsten nog. Hij heeft zelfs een clausule in zijn contract dat als hij geblesseerd is, Groningen geen salaris hoeft te betalen. Hij krijgt dus feitelijk alleen betaald voor de periodes waarin hij inzetbaar is. Prima deal, lijkt mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan