Apparatuur

Ik heb een iPhone 13, gedwongen door mijn werk en echt zwaar ontevreden. Niets kan je naar eigen wens indelen.

Prive had ik een Samsung A53 en die is qua batterij prima, als ik hem zoals nu bijna niet gebruik gaat de accu 2 weken mee. Daarvoor gebruikte ik hem veel en ging die 1,5 dag mee.
Blijft me echt een raadsel waarom je een Samsung boven een iphone zou willen. Wat wil je indelen dan? Ik heb al mijn apps gesorteerd. Wat zou je meer willen doen?

Blijft me echt een raadsel waarom je een Samsung boven een iphone zou willen. Wat wil je indelen dan? Ik heb al mijn apps gesorteerd. Wat zou je meer willen doen?

Een iPhone kan je gewoon minder zelf mee instellen, minder vrije keuze. En het is een iPhone, voelt gewoon niet zo fijn als een Samsung. Ook omdat mijn eerste smartphone een Samsung galaxy S2 was.

Een iPhone kan je gewoon minder zelf mee instellen, minder vrije keuze. En het is een iPhone, voelt gewoon niet zo fijn als een Samsung. Ook omdat mijn eerste smartphone een Samsung galaxy S2 was.
Bij dat laatste ging het al mis ;)

Maar wat wil je kiezen dan?

Welke apps ik verwijder. Wat ik wil installeren. Dus niet via de App Store. Fatsoenlijk linken aan mijn Google account met al mijn contacten.
Hmmm ja, ik heb geen Google account. En juist die App Store maakt Apple zo’n veilige telefoon.

Samsung moet je al snel aan de Ultra. Is dat de S24 die je bedoelt of heb je die Ultraloos? Heb ooit ook de fout gemaakt te denken dat een goedkoper modelletje voldoet. Helaas.

M'n S24 Ultra doet het nog prima... zolang het nog duurt.
Ik heb inderdaad gewoon de S24. Ik verlies 's nachts terwijl mijn internet en alle apps uitstaan gewoon doodleuk 30% van de batterij.

30 procent zou echt nooit moeten kunnen. Heb je ook al eens een factory reset gedaan? Ik heb zelf een Google Pixel 10 pro. Goede camerakwaliteit en met de batterij kom ik wel de dag door. Enige nadeel bij de Pixels is dat ze niet erg snel laden in verhouding tot andere merken.

Terug
Bovenaan Onderaan