Apollon Limassol - PSV | Donderdag 29 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
0MbLgu3.png
 
Een 3-0 voorsprong weg geven in de return, dat doet alleen FC Barcelona. ;)

Zonder dollen nu, uit op Cyprus, dat kan echt nog wel lastig worden. Zaak is om zo snel mogelijk een goal te maken zodat aan alle onzekerheid een einde komt. PSV kan zich in alle rust voorbereiden, dus dit mag ook eigenlijk niet mis gaan.
 
Net even de pot indeling bekeken en je kunt toch echt een leuke poule loten hoor!! Zeker de moeite waard voor een kaart voor de 3 wedstrijden! Die return komt wel goed.
 
Dus n speler die vanuit Turkije komt kan dezelfde dag spelen maar n speler vanuit Groningen hebben we meer dan 2 dagen voor nodig.

Mitroglu kon nog ingeschreven worden, spelers inschrijven voor de Europese play-offs mag tot 24 uur voor de eerste van de 2 onderlinge play-off wedstrijden. Tenminste, dat is wat ik gelezen had.
 
Leeft nog niet echt he ;)

https://www.ed.nl/psv/psv-niet-geheel-zonder-zorgen-naar-nicosia~a80bafc62/

ED op de telegraaftour? Alle genoemde spelers ontbraken ook bij de thuiswedstrijd die met 3-0 gewonnen werd.
Deze quote uit het artikel verbaast mij ook:
Sadílek was de linksback van dienst, maar het lijkt er nu op dat Olivier Boscagli de voorkeur van Van Bommel geniet.
Dat moet dan op basis van trainingen zijn. Want de enige keer dat Boscagli speelde en Sadilek niet, was thuis tegen Apollon en toen was Sadilek geschorst. Dus van voorkeur was helemaal geen sprake.
Mitroglu kon nog ingeschreven worden, spelers inschrijven voor de Europese play-offs mag tot 24 uur voor de eerste van de 2 onderlinge play-off wedstrijden. Tenminste, dat is wat ik gelezen had.
EU vs. niet-EU speler maakt misschien ook nog uit?
 

Bergwijn is een opvallende afwezige..
Transfer op aankomst?
Lijkt me stug na het bijtekenen. Blessure is spijtig, gelukkig staat PSV al 3-0 voor. Hopelijk scoort PSV snel en is aan alle onzekerheid een eind gemaakt.

Zoet
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Boscagli
Rosario - Ihatarren - Guti
Malen - Mitroglou - Gakpo

lijkt het meest waarschijnlijk.

Bank: Ruiter (bedankt Relix ), Teze, Schwaab, Lato, Hendrix, Catic, Madueke. Van den Meulenhof en De Haas op de tribune.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me stug na het bijtekenen. Blessure is spijtig, gelukkig staat PSV al 3-0 voor. Hopelijk scoort PSV snel en is aan alle onzekerheid een eind gemaakt.

Zoet
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Boscagli
Rosario - Ihatarren - Guti
Malen - Mitroglou - Gakpo

lijkt het meest waarschijnlijk.

Bank: Zoet, Teze, Schwaab, Lato, Hendrix, Catic, Madueke. Van den Meulenhof en De Haas op de tribune.
Is inderdaad het meest waarschijnlijk, dus dat zal wel niet gebeuren. Het zou mij niets verbazen als Schwaab erbij komt op het mioddenveld en onze Griekse cultheld op de bank begint.
 
Lijkt me stug na het bijtekenen. Blessure is spijtig, gelukkig staat PSV al 3-0 voor. Hopelijk scoort PSV snel en is aan alle onzekerheid een eind gemaakt.

Zoet
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Boscagli
Rosario - Ihatarren - Guti
Malen - Mitroglou - Gakpo

lijkt het meest waarschijnlijk.

Bank: Zoet, Teze, Schwaab, Lato, Hendrix, Catic, Madueke. Van den Meulenhof en De Haas op de tribune.


Dat is pas vertrouwen, dat Zoet het zichzelf gemakkelijk maakt omdat hij een rustig avondje verwacht en daarom een gemoedelijke Chesterfield op de doellijn laat plaatsen. Een kamerjas over zijn tenue, glaasje sangria op een bijzettafeltje en een beetje vakantie vieren in de ondergaande zon terwijl hij vanaf de eerste rang de ene na de andere PSV goal aan de overzijde van het veld in het net ziet verdwijnen?
 
Dat is pas vertrouwen, dat Zoet het zichzelf gemakkelijk maakt omdat hij een rustig avondje verwacht en daarom een gemoedelijke Chesterfield op de doellijn laat plaatsen. Een kamerjas over zijn tenue, glaasje sangria op een bijzettafeltje en een beetje vakantie vieren in de ondergaande zon terwijl hij vanaf de eerste rang de ene na de andere PSV goal aan de overzijde van het veld in het net ziet verdwijnen?
Sangria? ouzo lijkt mij daar meer op zijn plaats.
 
Lijkt me stug na het bijtekenen. Blessure is spijtig, gelukkig staat PSV al 3-0 voor. Hopelijk scoort PSV snel en is aan alle onzekerheid een eind gemaakt.

Zoet
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Boscagli
Rosario - Ihatarren - Guti
Malen - Mitroglou - Gakpo

lijkt het meest waarschijnlijk.

Bank: Zoet, Teze, Schwaab, Lato, Hendrix, Catic, Madueke. Van den Meulenhof en De Haas op de tribune.

Hier hoop ik ook op, en ben daar ook wel benieuwd naar.
Alleen van Bommel kennende vrees ik de volgende opstelling:

Zoet
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Boscagli
Rosario - Mitroglou - Guti
Ihattaren - Malen - Gakpo

Of misschien zelfs wel:

Zoet
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Boscagli
Rosario - Hendrix - Guti
Ihattaren - Malen - Gakpo

Hopelijk is van Bommel een keer niet eigenwijs en zet hij de poppetjes nu wel op de juiste plaats.
 
Als we dit nog weggeven kan ik waarschijnlijk uit schaamte en bittere teleurstelling de komende weken geen PSV wedstrijd meet zien. Ga ik dus niet van uit. Kan mij niet voorstellen dat zij er 3 zullen scoren zonder dat wij er 1 maken. Met 4-1 ga je nog door.

Geen vroege tegengoal krijgen, dan komt het goed.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan