Prachtig dat hij dat jochie n shirt geeft, aan hem te zien vergeet hij dat nooit meer

Doet me altijd wel wat om te zien dat dit soort spelers altijd met veel waardering terugkomen in Eindhoven en dat het publiek ze zo opvangt. We zijn misschien niet het meest luidruchtig, maar wel allemaal een groot hart voor de club. Dat maakt ons PSV zo mooi.
 
Prachtig dat hij dat jochie n shirt geeft, aan hem te zien vergeet hij dat nooit meer

Doet me altijd wel wat om te zien dat dit soort spelers altijd met veel waardering terugkomen in Eindhoven en dat het publiek ze zo opvangt. We zijn misschien niet het meest luidruchtig, maar wel allemaal een groot hart voor de club. Dat maakt ons PSV zo mooi.
Toch weggegaan voor het geld en het laatste seizoen minder gemotiveerd. Mexico leek altijd voor te gaan. Wel een held ja maar ook een broodvoetballer. Miljoenen hebben is voor velen niet voldoende om te kiezen voor een plek waar je graag bent. Als Mexicaan was PSV en Nederland gewoon 1 van de vele haltes.
 
Toch weggegaan voor het geld en het laatste seizoen minder gemotiveerd. Mexico leek altijd voor te gaan. Wel een held ja maar ook een broodvoetballer. Miljoenen hebben is voor velen niet voldoende om te kiezen voor een plek waar je graag bent. Als Mexicaan was PSV en Nederland gewoon 1 van de vele haltes.
Ja, dat zagen we dat we een van de vele haltes waren.. Dat je geboorteland boven alles gaat kan ik nog wel begrijpen. Dat Guardado nog bij een club in een grote competitie wilde spelen kan ik heel goed begrijpen
 
Toch weggegaan voor het geld en het laatste seizoen minder gemotiveerd. Mexico leek altijd voor te gaan. Wel een held ja maar ook een broodvoetballer. Miljoenen hebben is voor velen niet voldoende om te kiezen voor een plek waar je graag bent. Als Mexicaan was PSV en Nederland gewoon 1 van de vele haltes.
Je kunt ook én ergens gevoel bij hebben én ambitieus zijn.
 
Guardado is gewoon een geweldenaar. De afscheidsbrief, hoe hij op social media is, de passie in zijn spel, de , tranen, emoties en de band met de supporters, voor mij is het duidelijk dat hij van PSV is gaan houden.
Speelde eerder voor Deportivo en Valencia waar hij vast genoeg verdiende.
Geen brood voetballer maar een buitenkansje.
 
Zegt ook veel over onze succesen daarna.
Helaas klopt dat ook. Veel titels kwamen er niet meer na zijn vertrek.
In de opportunistische voetbal wereld is men vorige succes periodes heel snel vergeten.
Vele geheugens gaan niet verder terug dan de laatst gespeelde wedstrijd.
Maar vooruit, misschien begint onder Ruud nu nieuw succes. :)
 

Wat een held is het toch ook!
Hij vertelt dat ie op zoek ging naar een nieuwe club, omdat hij nog maar 1 jaar aan contract had. Wilde hij toen zelf niet verlengen? Hij praat nu over PSV alsof hij er nooit weg had gewild. Dat je LaLiga nog wel eens wilt meemaken snap ik, maar toch denk ik dan: wat als hij was gebleven? Hij bleek nog jaren door te kunnen (5 jaar Betis). Een zeer geliefde speler is hij hier, maar hij had zich nog kunnen opwerken naar de status van een icoon. Als hij zo van Eindhoven houdt had ie naar zijn hart moeten luisteren en langer moeten blijven. Maar ach, trainer worden kan altijd nog. Die komt sowieso terug naar de club.
 
Hij vertelt dat ie op zoek ging naar een nieuwe club, omdat hij nog maar 1 jaar aan contract had. Wilde hij toen zelf niet verlengen? Hij praat nu over PSV alsof hij er nooit weg had gewild. Dat je LaLiga nog wel eens wilt meemaken snap ik, maar toch denk ik dan: wat als hij was gebleven? Hij bleek nog jaren door te kunnen (5 jaar Betis). Een zeer geliefde speler is hij hier, maar hij had zich nog kunnen opwerken naar de status van een icoon. Als hij zo van Eindhoven houdt had ie naar zijn hart moeten luisteren en langer moeten blijven. Maar ach, trainer worden kan altijd nog. Die komt sowieso terug naar de club.

Over paar jaar Assistent-trainer van de dan coach: Stijn Schaars :)
 
Onze Amigo geeft in de voorbeschouwing van PSV TV aan komend seizoen graag in Eindhoven te komen spelen. Speelt nu nog wekelijks bij Betis en kan prima mee in La Liga dus zou volgend jaar prima nog mee kunnen in de Eredivisie.

Contract aanbieden voor 1 seizoen en daarna opnemen in de trainersstaf.
 
Onze Amigo geeft in de voorbeschouwing van PSV TV aan komend seizoen graag in Eindhoven te komen spelen. Speelt nu nog wekelijks bij Betis en kan prima mee in La Liga dus zou volgend jaar prima nog mee kunnen in de Eredivisie.

Contract aanbieden voor 1 seizoen en daarna opnemen in de trainersstaf.
Komende zomer raken we Sangare kwijt, Veerman, en Guti zie ik vooralsnog blijven. Hoewel ik beginsel niet tegen de komst van Guardado ben, en het idee van opnemen in de trainersstaf toejuich zet ik wel vraagtekens bij zijn inpasbaarheid irt het aanwezige materiaal op het middenveld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan