Ik zit in een ontkenningsfase en wil niet eens denken aan rare keuzes van Cocu. Ik hoop dat logica en verstand zullen overwinnen.
Ik moest ineens aan een tegeltje denken dat een oom van mij vroeger op het toilet had hangen.
spreukentegel_voor_op_het_toilet_Laat_hier_je_hoop_maar_varen_1381857604_original_1.jpg
 
Daar is zeker wat voor te zeggen. Het vervelende van huur vind ik altijd dat je op voorhand al zeker weet dat je volgend jaar weer hetzelfde probleem gaat krijgen en met de huidige handelingssnelheid is het dan weer billenknijpen tot de laatste week van de transferperiode om het volgende lapmiddel te verwelkomen.

Hopelijk is Hendrix volgend seizoen klaar voor het grote werk. In dat opzicht is huur niet eens zo slecht.
 
Hopelijk is Hendrix volgend seizoen klaar voor het grote werk. In dat opzicht is huur niet eens zo slecht.

Hendrix die Guardado gaat opvolgen? :D

Ik heb het idee dat wij de kwaliteit en potentie van beide speler ietsjes anders inschatten.
 
En dat is waarom ik echt een hekel heb aan het huren van spelers. Je kan ieder jaar weer opnieuw beginnen. Vorig jaar had je vier sterkhouders waardoor PSV uiteindelijk toch nog directe plaatsing voor Europa afdwong (Park, Ruiz, Rekik en Depay, misschien nog Arias). Drie van de vier vertrokken er, dus kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Dat is ontzettend vervelend, en kortzichtig.

Maar laten we eerlijk zijn, dit PSV komt zo een kwaliteit tekort, dat je echte kwaliteitsinjecties nodig hebt, en geen aanvulling van de breedte. De enige manier hoe PSV aan kwaliteit kan komen met dit budget is huur. Voor de korte termijn dus een goede oplossing, zeker met dit soort spelers. Voor de lange termijn echter alleen maar ergernis en stress hoe we het dan weer gaan repareren.
Precies. Helaas is korte termijn-denken niet de manier om een betaald voetbal-organisatie te runnen.
 
Precies. Helaas is korte termijn-denken niet de manier om een betaald voetbal-organisatie te runnen.

Ik geloof dat wij het helemaal eens zijn. ;)

Vandaar de nare bijsmaak aan dit mooie bericht. Maar als supporters van PSV zullen we allemaal blij zijn dat we in verband worden gebracht met kwaliteitsspelers i.p.v. ex-AZ spelers of uitblinkers in de mieterige Eredivisie.
 
Ik geloof dat wij het helemaal eens zijn. ;)

Vandaar de nare bijsmaak aan dit mooie bericht. Maar als supporters van PSV zullen we allemaal blij zijn dat we in verband worden gebracht met kwaliteitsspelers i.p.v. ex-AZ spelers of uitblinkers in de mieterige Eredivisie.
Klopt!
 
Voor wat het waard is, hij wordt op wikipedia omschreven als een 'aanvallende middenvelder'. Daar hadden we dan wel weer genoeg van. Een echte linkspoot op links is natuurlijk wel heel fijn. Beetje de rol die Strootman had, als-ie daar zou kunnen spelen. Wijnaldum ernaast, Maher op 10. Klinkt toch niet verkeerd.

Hij heeft wel een goeie leipe kop. Is ook wat waard.
 
Laatst bewerkt:
Gister het nieuws gehoord, Super blij mee, Toen hij nog in Mexico speelde moest hij kiezen tussen PSV en Deportivo, Bij Deportivo daar is hij echt een hele goede speler geworden, Vorige jaar is hij door Bayern04 als Rechtsback gebruikt en bij Valencia is Feghouli de grote man, Dus een verhuur is logisch ik had aleen niet verwacht dat we een kans hadden. :)
 
Goede speler, grote naam en eentje die ik niet aan had zien komen. Hij bezit kwaliteit genoeg om het hier te gaan maken en werkt zich te pletter voor het team. Echter heb ik ook zo mijn twijfels: waarom mag/moet hij weg bij Valencia en Leverkussen? Als 'ie echt zo goed is, waarom komt hij dan naar PSV en geen club in het buitenland? Verder zijn Defour en Guardado natuurlijk totaal andere spelers, terwijl het nu lijkt alsof Guardado het mislopen van Defour op moet gaan vangen.

Bovendien heb ik ook mijn vraagtekens over zijn positie. Het is een loper met een geweldige drive naar voren, waardoor ik twijfels heb over een rol centraal op het middenveld met Maher en Wijnaldum. Dan mis je een breker, die we in de persoon van Defour wel aan het zoeken waren. Deze laatste twijfels kunnen overigens de prullenbak in als hij als linksback word gehaald.
 
Hendrix die Guardado gaat opvolgen? :D

Ik heb het idee dat wij de kwaliteit en potentie van beide speler ietsjes anders inschatten.

Guardado is dadelijk een van de beste spelers van de selectie, het is niet haalbaar om op elke positie een speler van dat kaliber te hebben. Wanneer Hendrix zich goed doorontwikkelt, kan hij imo een prima speler voor PSV zijn. Geen sterkhouder zoals Depay, Wijnaldum of Guardado, maar ook geen zwakke schakel. Spelers zoals Hendrix brengen weinig kosten met zich mee, zodat PSV op andere posities spelers kan halen die het niveau wél omhoog trekken.
 
Hij heeft nog een contract bij Valencia tot zomer 2016. Hopelijk kunnen we hem volgende zomer definitief ophalen. Voor een éénjarig contract en een speler die graag (weg) wil kan men niet de hoofdprijs vragen neem ik aan.
 
Hij heeft nog een contract bij Valencia tot zomer 2016. Hopelijk kunnen we hem volgende zomer definitief ophalen. Voor een éénjarig contract en een speler die graag (weg) wil kan men niet de hoofdprijs vragen neem ik aan.
Moet hij dat zelf ook wel willen, na een jaartje bioscooppubliek en fluitconcerten! :D
 
Guardado is dadelijk een van de beste spelers van de selectie, het is niet haalbaar om op elke positie een speler van dat kaliber te hebben. Wanneer Hendrix zich goed doorontwikkelt, kan hij imo een prima speler voor PSV zijn. Geen sterkhouder zoals Depay, Wijnaldum of Guardado, maar ook geen zwakke schakel. Spelers zoals Hendrix brengen weinig kosten met zich mee, zodat PSV op andere posities spelers kan halen die het niveau wél omhoog trekken.

Oh begrijp me niet verkeerd hoor, ik geloof dat Hendrix in de toekomst een redelijke speler kan worden hoor. Je bracht het alleen grappig, alsof Hendrix wel even klaar zou staan om Guardado (3 WK's en zeven jaar Primera Division) zou gaan opvangen. :D

Hij heeft nog een contract bij Valencia tot zomer 2016. Hopelijk kunnen we hem volgende zomer definitief ophalen. Voor een éénjarig contract en een speler die graag (weg) wil kan men niet de hoofdprijs vragen neem ik aan.

Dat hoop ik ook, heb er alleen een hard hoofd in. Dus mocht het lukken, laten we vooral genieten van dit jaar.
 
Na een optreden voor 3200 supporters bij Excelsior. :p

Dit is al erg, maar:

Moet hij dat zelf ook wel willen, na een jaartje bioscooppubliek en fluitconcerten! :D

Dit gaat ons de das omdoen. PSV heeft al jaren een triester en triester publiek, de passie is zo goed als verdwenen. Hier en daar een wedstrijd tegen Ajax of Twente waarin men fanatiek is, maar verder had je net zo goed op de Herdgang kunnen spelen. Kom je dan als gelouterde Latijns-Amerikaanse international, in een team waar je een pass krijgt van Joshua Brenet, Tezzy Tamata langs je opkomt en Luciano Narsingh het volgende station is. Als we geen kampioen worden (dus CL) ben je sowieso kansloos om zo iemand te binden.
 
toen PSV hem de vorige keer wilde hebebn was ik al enorm enthousiast van deze jongen.
Dat is nu niet minder geworden.
Tevens geeft dit denk ik een duidelijk signaal naar Hendrix dat hij toch echt gezien word als cv (neem aan dat er een health city in het stadion zit, misschien dat hij bij Gareth Bale zijn trainingsschema kan opvragen?)
Goede speler, met hem, Maher, wijnaldum op het middenveld heb je een middenveld wat aanvallend erg goed is, ben alleen benieuwd of het met onze verdediging niet te aanvallend is.

miss toch een 5-3-2 opstelling dan?
 
toen PSV hem de vorige keer wilde hebebn was ik al enorm enthousiast van deze jongen.
Dat is nu niet minder geworden.
Tevens geeft dit denk ik een duidelijk signaal naar Hendrix dat hij toch echt gezien word als cv (neem aan dat er een health city in het stadion zit, misschien dat hij bij Gareth Bale zijn trainingsschema kan opvragen?)
Goede speler, met hem, Maher, wijnaldum op het middenveld heb je een middenveld wat aanvallend erg goed is, ben alleen benieuwd of het met onze verdediging niet te aanvallend is.

miss toch een 5-3-2 opstelling dan?
Hendrix wordt gezien als een CV. Dat is toch om te janken man.
 
Guardado is dadelijk een van de beste spelers van de selectie, het is niet haalbaar om op elke positie een speler van dat kaliber te hebben. Wanneer Hendrix zich goed doorontwikkelt, kan hij imo een prima speler voor PSV zijn. Geen sterkhouder zoals Depay, Wijnaldum of Guardado, maar ook geen zwakke schakel. Spelers zoals Hendrix brengen weinig kosten met zich mee, zodat PSV op andere posities spelers kan halen die het niveau wél omhoog trekken.

Ik denk dat Hendrix weldegelijk kan uitgroeien tot een sterkhouder. Ik vind hem echt een talent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan