Kan linksback, maar dat zou toch kapitaalvernietiging zijn, als je je turbomotor inzet om de ruitenwissers mee aan te sturen. Middenveld met Wijnaldum, Guardado en Maher is buitengewoon goed. Schaduw linie is dan Vloet, Hiljemark, Ritzmaier.

Nu de verdediging nog!!

Stel dat Schaars goed terugkomt en Willems hopeloos faalt dan wel. En sowieso bij blessures en schorsingen van Willems zie ik liever geen Tamata meer.
 
Overigens snap ik niet dat Guardado 2e keus is achter Defour. Vind hem veel beter.
 
Hoe zouden jullie het 't liefst zien?
1---------------------------------
Depay-De Jong-Locadia/Narsingh
Guardado-Maher-Wijnaldum
Willems-Rekik-Bruma-Arias
Zoet
2---------------------------------
Depay-De Jong
Maher
Guardado-Hiljemark/Hendrix-Wijnaldum
Willems-Rekik-Bruma-Arias
Zoet
3---------------------------------
Depay-De Jong-Narsingh
Wijnaldum- -Maher
Hiljemark/Hendrix
Guardado-Rekik-Bruma-Willems
Zoet
 
Wat een toptransfer zou dit zijn! Toen hij toch voor Depor tekende baalde ik ontzetten weet ik nog. Heeft zijn sporen verdiend in de Primera Div. Geen optie tot koop, das jammer maar wie weet. Puntjes voor Brands als dit lukt. Ny Bakkali laten bijteken en dan nog een CV erbij.
 
Ik vind dit en zeer aangename verrassing, maar ook zeer raar. Hoezo wil een speler van dit kaliber naar psv? Hij zat een paar jaar geleden in het lijstje van top 10 linksbacks volgens fifa etc en is te vergelijken met spelers als draxler. Ik ben om!!
 
Zulke berichtgevingen waren er dus ook 7 jaar geleden. Ik juich pas als het contract ondertekend is. :)

Destijds werden met het mislopen van die transfer wel de 7 magere jaren ingeluid en nu met het slagen van de transfer de 7 vette jaren.
 
in de wiki staat dat hij een winger/left back is. Geen CVM dus. Een speler van dat kaliber ga je niet op de bank planten neem ik aan, en al helemaal niet als je net als bij Ruiz een flinke huursom moet aftikken. Dus mocht hij komen, waar wordt hij dan neergezet, want ik kan me niet voorstellen dat je Depay en/of Willems een seizoen lang gaat banken. Da's pure kapitaalvernietiging. Dat hebben we vorig seizoen op rechts toch ook niet geda... ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan