André Ramalho Silva (V)

Hebben we überhaupt een scout in Zuid-Amerika? Of hebben we alleen ESPN Eredivisie?
Ja, en ook in de Scandinavische landen (Thoresen, Edstrom )hadden we ooit scouts die ons hielpen.
Maar het verlies van Ramalho , na het wegvallen van Sangare, kon wel eens slecht uitpakken in de komende weken van de "vorentscheidung".
 
Al komt ie terug: Teze is sneller en verdedigend beter en daar zit ook nog rek in. Bovendien vertegenwoordigt Teze een bepaalde transfer waarde itt Ramalho. Van mij mag Ramalho dan ook voorlopig banken als die terug is.
 
Al komt ie terug: Teze is sneller en verdedigend beter en daar zit ook nog rek in. Bovendien vertegenwoordigt Teze een bepaalde transfer waarde itt Ramalho. Van mij mag Ramalho dan ook voorlopig banken als die terug is.
Als Teze met deze vorm doorgaat (liet die overigens vorig seizoen ook al zien) zou ik hem idd lekker laten staan, in de zomer Boscagli, Baumi & Max verkopen en dan van dat geld een prima LCV halen. Mauro jr - Topper - Teze - Mwene (miss aankoop) zou niet verkeerd zijn in mijn ogen. Keeper erbij halen en achterin heb je het prima voor elkaar. Obispo en Ramalho als reserves.
 
Al komt ie terug: Teze is sneller en verdedigend beter en daar zit ook nog rek in. Bovendien vertegenwoordigt Teze een bepaalde transfer waarde itt Ramalho. Van mij mag Ramalho dan ook voorlopig banken als die terug is.
Ik vind Ramalho in de lucht vele malen beter. Iets waar we kwetsbaar zijn bij dode spel momenten en corners.
 
Ik vind Ramalho in de lucht vele malen beter. Iets waar we kwetsbaar zijn bij dode spel momenten en corners.
Klopt we zijn in de lucht kwetsbaar maar dat komt ook door de goochelaar in het doel. Ramalho maakte zelf al veel fouten dat zijn kopkracht in het niet viel.
 
Ik vind ramalho een prutser eerste klas. Voegt niks toe en is makkelijk te kloppen over de grond. Bij Teze heb ik het idee dat hij kan groeien naar psv waardig niveau. Echter gisteren hield ik mijn hart vast een paar keer hij maakt nog 2-3 flinke fouten per wedstrijd
 
Zit wat in.
We kunnen ook Europees met 5 man achterin spelen:
—————Teze————Ramalho————-
Mwene————-Boscagli———-—-Mauro
En wie slachtoffer je dan? 2 spitsen? Dus gakpo weer van links af halen? Ik vind het verdedigend wel mooi maar ben bang dat je dan aanvallend niets te zeggen hebt.
 
Ramalho was de eerste twee maanden geweldig maar daarna werd hij Max 2.0
Je hebt het over een paar fouten per wedstrijd door Teze? Kijk dan ook naar de foute inschattingen van Ramalho per wedstrijd. En hij is gewoon te langzaam voor dit niveau maar Teze niet. Teze is geen geweldige verdediger maar die kan itt Ramalho nog groeien. Ik kan echt genieten van die strakke passes van Teze naar voren. Daarin is hij een van de meest nauwkeurige aangevers in de selectie. De aanwezigheid van het vondst Mauro helpt hem ook.
Daar wil ik nog aan toevoegen dat we voor de winterstop een karrevracht aan tegengoals hebben gekregen. Ondanks zijn “leiderschap”. Ik had graag gezien dat ramalho de oplossing zou zijn achterin maar het heeft niks opgelost. In dat geval zie ik dan liever Teze
 
Laatst bewerkt:
Teze doet het goed, is eigen jeugd en Ramalho is niet zo stabiel gebleken als in het begin. Daarom Teze de voorkeur geven en laten staan. Groeit ie nog een seizoen door, dan is de tijd misschien wel rijp om goed te verkopen. Blijft ie steken op dit niveau, dan doorselecteren.
TD spelen is zo makkelijk...
 
Ramalho is weer aangesloten bij de groep. Wat vinden jullie? Teze met Ramalho en Boscagli banken? Of Ramalho met Boscagli? Persoonlijk zou ik het wel aandurven met Teze en Ramalho.

Teze vult Ramalho aan met snelheid en Ramalho vult Teze organisatorisch aan. Boscagli en Ramalho is mij wat te traag als centrum.
 
Ramalho is weer aangesloten bij de groep. Wat vinden jullie? Teze met Ramalho en Boscagli banken? Of Ramalho met Boscagli? Persoonlijk zou ik het wel aandurven met Teze en Ramalho.

Teze vult Ramalho aan met snelheid en Ramalho vult Teze organisatorisch aan. Boscagli en Ramalho is mij wat te traag als centrum.
Ik vind Boscagli eigenlijk vaak onderschat. Vind hem eigenlijk de beste verdediger die we hebben.
Hij blink uit in intercepties (zit tussen flink wat ballen van de tegenstander) wat blijkt uit zijn inzicht. Ook aanvallend is hij vaak in positieve zin aanwezig.
Ik merkte thuis tegen Kopenhagen ook duidelijk het verlies van Boscagli. Waarbij Obispo-Boscagli en Teze-Boscagli er goed uit zien. Zag het zonder de fransman er toch een stuk minder sterk.

Ik denk eerlijk gezegd dat het duo weer Ramalho - Boscagli gaat worden. Hoewel, het wel afhankelijk is van de vorm. Zo was Teze de laatste weken prima in vorm en versus de recentelijke vorm van Ramalho kan hij zomaar een basis speler worden. Maar ik vind Ramalho nog wat wat verder dan Teze. We zullen het zien. Wel positief dat er weer concurrentie aan komt.
 
Ik vind Boscagli eigenlijk vaak onderschat. Vind hem eigenlijk de beste verdediger die we hebben.
Hij blink uit in intercepties (zit tussen flink wat ballen van de tegenstander) wat blijkt uit zijn inzicht. Ook aanvallend is hij vaak in positieve zin aanwezig.
Ik merkte thuis tegen Kopenhagen ook duidelijk het verlies van Boscagli. Waarbij Obispo-Boscagli en Teze-Boscagli er goed uit zien. Zag het zonder de fransman er toch een stuk minder sterk.

Ik denk eerlijk gezegd dat het duo weer Ramalho - Boscagli gaat worden. Hoewel, het wel afhankelijk is van de vorm. Zo was Teze de laatste weken prima in vorm en versus de recentelijke vorm van Ramalho kan hij zomaar een basis speler worden. Maar ik vind Ramalho nog wat wat verder dan Teze. We zullen het zien. Wel positief dat er weer concurrentie aan komt.
Helemaal mee eens. Dat vind ik het hele jaar al. Vorig jaar overigens ook. Hij zit er zo vaak tussen. Het is gewoon een hele slimme verdediger. Als hij 1 op 1 sterker was, had hij nooit bij PSV gespeeld. Ik denk zelf dat Schmidt niet meteen risico neemt met Ramalho. Wat ook nog kan, is dat hij Teze weer RB zet en Mauro LB en Max op 't bankie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan