André Ramalho Silva (V)

Je gaat geen betere back up vinden. Voor de basis moeten we doorselecteren maar als invaller of bij blessures een prima optie. Kent de club en kan nieuwe spelers wegwijs maken. Wanneer hij zich schikt in die rol en wat salaris in wilt leveren dan heb je er een prima speler aan.
Denk zelf dat je 3e CV gewoon basismateriaal moet zijn en dus ook moet doorselecteren. Voor zijn salaris ga je gewoon wel een betere CV vinden, we moeten ook niet doen alsof ze niet bestaan,

Als je mee wil doen in de CL moet je niet weer met kunstgrepen zoals Schouten achterin gaan spelen.
 
Denk zelf dat je 3e CV gewoon basismateriaal moet zijn en dus ook moet doorselecteren. Voor zijn salaris ga je gewoon wel een betere CV vinden, we moeten ook niet doen alsof ze niet bestaan,

Als je mee wil doen in de CL moet je niet weer met kunstgrepen zoals Schouten achterin gaan spelen.
Een betere dan Ramalho gaat echt niet als back up op de bank zitten hier. Dan kiest hij wel voor een warmere en financieel betere bank in Spanje.
 
Ramalho een contract aanbieden?
Ongelooflijk dit.
Wat een slecht bericht
Deja vu aan Schwaab die zo goed in de groep lag omdat hij zo lekker kon barbecueën voor de groep.

Doorselecteren!
Stilstand is achteruitgang.
Niets geleerd van de eigen uitspraken in december zeker (‘groepsproces bewaken’ en roetsie weg was Vertessen)

Ik hoop dat het vanzelf wordt opgelost omdat Ramalho nog ergens wil spelen en cashen.
 
Ramalho een contract aanbieden?
Ongelooflijk dit.
Wat een slecht bericht
Deja vu aan Schwaab die zo goed in de groep lag omdat hij zo lekker kon barbecueën voor de groep.

Doorselecteren!
Stilstand is achteruitgang.
Niets geleerd van de eigen uitspraken in december zeker (‘groepsproces bewaken’ en roetsie weg was Vertessen)

Ik hoop dat het vanzelf wordt opgelost omdat Ramalho nog ergens wil spelen en cashen.

Als jij denkt dat PSV het zich kan veroorloven om iemand van een hoger niveau dan Ramalho op de bank te zetten, dan denk ik dat je iets teveel los staat van de realiteit. Een verdediger als Ramalho met zijn ervaring is een luxe back-up. We hoeven ook niet te doen alsof het een Derijck 2.0 is.
 
Als jij denkt dat PSV het zich kan veroorloven om iemand van een hoger niveau dan Ramalho op de bank te zetten, dan denk ik dat je iets teveel los staat van de realiteit. Een verdediger als Ramalho met zijn ervaring is een luxe back-up. We hoeven ook niet te doen alsof het een Derijck 2.0 is.
PSV: 17 goals tegen; maar Ramalho zou niet kunnen voldoen als back-up.
 
Een betere dan Ramalho gaat echt niet als back up op de bank zitten hier. Dan kiest hij wel voor een warmere en financieel betere bank in Spanje.
Die heb je zeker. Maar niet iedere speler kiest voor de bank. Sommigen denken dat ze basisspeler worden terwijl ze eindigen als basisspeler. Anderen denken hier als basisspeler binnen te komen en eindigen op de bank.

Ik denk dat PSV opties heeft.
Er zijn zoveel verdedigers, er moet echt wel een speler betaalbaar zijn en beter of zijn dan Ramalho (of gelijkwaardig/de potentie hebben om beter te worden), dat kan niet anders in deze enorme poel met spelers. Stel dat 1 van je 2 basis verdedigers uit valt (gebeurt vaak) dan speel je weer met Ramalho in de Champions League.

We hebben de keuze (scouting en staff moet het uitzoeken) uit talenten of spelers die hogerop willen, of talenten/spelers die het net niet aan kunnen bij hun club of te maken hebben met moordende concurrentie bij clubs met waarschijnlijk meer middelen dan PSV. Of spelers die om wat voor reden een minder seizoen hebben (e.v.t onderpresterende spelers, laatbloeiers), spelers die het niet naar hun zin hebben vanwege de stad, of graag iets anders willen (in een ander land spelen), of Champions League willen spelen, terugwillen naar de Eredivisie, en dan ons stokpaardje: de revalidatie spelers, of de blessure gevoelige spelers. Dat kan ook een speler van 33 zijn die het nog 1 keer wil laten zien op een bepaald niveau.

PSV moet altijd meerdere opties hebben, je hoopt dat 1 of meerdere van de bankspelers door groeit maar een acceptabel niveau. Dit jaar (ook voorgaande jaren)hadden we bijvoorbeeld Obispo die net te kort kwam. Voorheen was Braithwaite een speler die ik graag zag spelen (nu te duur) en komend seizoen lijkt Ramalho er weer bij te zijn.
Op zich moet een club als PSV met zijn financiële middelen voor een invaller kunnen zorgen die verder komt dan Ramalho.
Hij ligt inderdaad goed in de groep, wisselt goede wedstrijden af met slechte en is een leuke speler, heeft ervaring. Maar ik denk dat wel dat PSV op zoek moet naar een speler die verder kan komen dan Ramalho.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan