Anass Salah-Eddine (V/M)

Onbegrijpelijk wat mij betreft dat je een koopoptie afspreekt van dezelfde waarde als dat Roma betaald heeft terwijl hij daar gewoon mislukt/in waarde gedaald is.
Zet Mauro neer bij Roma en hij faalt ook. Zegt niet zoveel. Zit wel een goede kop op. Denk dat hij de potentie heeft beter te zijn dan Mauro wat voor velen al een goede standaard is. Blijkbaar is de optievijver van de scouting leeg en is dit dan een logische huur die je dus een jaar kan proberen. Dest kwam welliswaar van een grotere club maar daar zijn we maar wat blij mee. Geef hem de kans zal ik zeggen.
Dit seizoen verwacht ik niet veel dus het kan voor mij alleen maar meevallen.

Met een koopoptie voor een bedrag waarmee je nu El Karouani op had kunnen pikken.
Ik mis de logica van deze keuze.
Iedereen gaat er maar vanuit dat hij ook naar PSV zou willen. Misschien ziet hij ook dat een basisplek geen zekerheid is en wil hij niet eens komen.

Iedereen gaat er maar vanuit dat hij ook naar PSV zou willen. Misschien ziet hij ook dat een basisplek geen zekerheid is en wil hij niet eens komen.
Bij eerdere poging om hem naar psv te halen wilde hij maar wat graag en is het afgeketst op vraagprijs Utrecht en niet omdat hij het in zijn broek deed van Mauro. Anders moet ie sowieso een contract voor het leven tekenen bij Utrecht als ie bang is van mauro.

Laatst bewerkt:
Onbegrijpelijk wat mij betreft dat je een koopoptie afspreekt van dezelfde waarde als dat Roma betaald heeft terwijl hij daar gewoon mislukt/in waarde gedaald is.
Zet Mauro neer bij Roma en hij faalt ook. Zegt niet zoveel. Zit wel een goede kop op. Denk dat hij de potentie heeft beter te zijn dan Mauro wat voor velen al een goede standaard is. Blijkbaar is de optievijver van de scouting leeg en is dit dan een logische huur die je dus een jaar kan proberen. Dest kwam welliswaar van een grotere club maar daar zijn we maar wat blij mee. Geef hem de kans zal ik zeggen.
Dit seizoen verwacht ik niet veel dus het kan voor mij alleen maar meevallen.

Bij eerdere poging om hem naar psv te halen wilde hij maar wat graag en is het afgeketst op vraagprijs Utrecht en niet omdat hij het in zijn broek deed van Mauro. Anders moet ie sowieso een contract voor het leven tekenen als ie bang is van mauro.
Oke jammer. Denk dat hij goed zou passen hier.

Wat is iedereen weer lekker negatief zeg. Wel een speler die zich in de kijkert heeft gespeeld bij AS Roma he.

Bedoel Dest redde het ook niet bij Barcelona, maar wat staan we met zn allen te kwijlen als ie speelt bij ons PSV.

Wat is iedereen weer lekker negatief zeg. Wel een speler die zich in de kijkert heeft gespeeld bij AS Roma he.

Bedoel Dest redde het ook niet bij Barcelona, maar wat staan we met zn allen te kwijlen als ie speelt bij ons PSV.
Dest was een uitblinker en zeer technisch bij Ajax. Deze jongen was een van de slechtste spelers van het slechtste Ajax dat ik persoonlijk ooit heb gezien. Ik vind en vond bijvoorbeeld Gaaei sterker aanvallend en een betere back. Snap dan ook niet dat Earnie hier vol op hapt na een goed jaartje Twente. Laat me hoe dan ook graag verrassen.

Deze speler is never nooit basis materiaal voor ons maargoed we gaan t meemaken, gelukkig geen verplichte koop optie.

Terug
Bovenaan Onderaan