Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hij zal flink aan zijn duel kracht en schot moeten werken. Maar gisteren nam hij toch een soort van revanche. Toch van mening dat we nog een goede linksbuiten nodig hebben. Op rechts heb je Perisic, Man en Bajraktarovic. Op links moeten we de CL in met Bouhamdi als van Bommel geblesseerd is. Dat lijkt me niet de bedoelingDit is in potentie mijn nieuwe favoriete speler.
Kan tenminste een actie maken om een man voorbij te komen. Hopelijk krijgt hij regelmatig de kans.
Mij wel. 1 vaste goede speler (aankoop of jeugd), vervanger een jeugdspeler mits goed genoeg. Hij zit bij de selectie dus goed genoeg.Hij zal flink aan zijn duel kracht en schot moeten werken. Maar gisteren nam hij toch een soort van revanche. Toch van mening dat we nog een goede linksbuiten nodig hebben. Op rechts heb je Perisic, Man en Bajraktarovic. Op links moeten we de CL in met Bouhamdi als van Bommel geblesseerd is. Dat lijkt me niet de bedoeling
Dan gaat Perisic toch naar links.Hij zal flink aan zijn duel kracht en schot moeten werken. Maar gisteren nam hij toch een soort van revanche. Toch van mening dat we nog een goede linksbuiten nodig hebben. Op rechts heb je Perisic, Man en Bajraktarovic. Op links moeten we de CL in met Bouhamdi als van Bommel geblesseerd is. Dat lijkt me niet de bedoeling
Mee eens. Moet wel snel leren om de juiste keuzes te maken.Dit is in potentie mijn nieuwe favoriete speler.
Kan tenminste een actie maken om een man voorbij te komen. Hopelijk krijgt hij regelmatig de kans.
Euhh...hmmm..jaLaatste hot take van vandaag van mij, want ik spam volgens mij een beetje ermee: Bouhamdi is een zaalvoetballer. Het voetbalveld is veel te groot voor hem. Toegegeven, ik heb de voorbereiding gemist en dus alleen PSV - AZ en PSV - Fortuna gezien, maar hij is geen talent. Ik kan me nog spelers herinneren in slecht draaiende elftallen waarvan ik al na 5 balaanrakingen het talent zag: Labyad, Reis, Ojo. Dat komt er lang niet altijd uit, maar vaak zie je het gewoon. Bouhamdi moet wel heel veel verbeteren wil hij uberhaupt een nuttige selectiespeler worden.
Heb mezelf allang gecorrigeerd, hoor. Viel vandaag heel goed in.Euhh...hmmm..ja![]()
Ik las het voor het eerst en dat is wel een bijzondere post na het optreden van vandaag. Viel vorige week trouwens ook goed inHeb mezelf allang gecorrigeerd, hoor. Viel vandaag heel goed in.
En veel meer mee verdedigen. Dat moet niet alleen in het Boszball, maar overal tegenwoordigMee eens. Moet wel snel leren om de juiste keuzes te maken.
Het zat er aan te komen, maar daar is de bevestiging.Contract opengebroken en verlengd tot 2031.
Dit vind ik dan weer wél geweldig nieuws.