Amir Bouhamdi (A)

Dit is in potentie mijn nieuwe favoriete speler.
Kan tenminste een actie maken om een man voorbij te komen. Hopelijk krijgt hij regelmatig de kans.

Dit is in potentie mijn nieuwe favoriete speler.
Kan tenminste een actie maken om een man voorbij te komen. Hopelijk krijgt hij regelmatig de kans.
Hij zal flink aan zijn duel kracht en schot moeten werken. Maar gisteren nam hij toch een soort van revanche. Toch van mening dat we nog een goede linksbuiten nodig hebben. Op rechts heb je Perisic, Man en Bajraktarovic. Op links moeten we de CL in met Bouhamdi als van Bommel geblesseerd is. Dat lijkt me niet de bedoeling

Hij zal flink aan zijn duel kracht en schot moeten werken. Maar gisteren nam hij toch een soort van revanche. Toch van mening dat we nog een goede linksbuiten nodig hebben. Op rechts heb je Perisic, Man en Bajraktarovic. Op links moeten we de CL in met Bouhamdi als van Bommel geblesseerd is. Dat lijkt me niet de bedoeling
Mij wel. 1 vaste goede speler (aankoop of jeugd), vervanger een jeugdspeler mits goed genoeg. Hij zit bij de selectie dus goed genoeg.

Dan gaat Perisic toch naar links.

Maak me juist meer zorgen om de rechtbuiten positie.
Man werkte barslecht af gisteren, maar kwam wel in de juiste posities en had paar goede acties.
Maar die gaat ook weer draken van wedstrijden spelen.
Bajraktarevic heeft het gewoon niet helaas. Die komt zo verschrikkelijk laks over. Alsof t hem allemaal geen bal kan boeien. Ambitieloos. Wordt nooit een grote. Technisch een groot potentieel. Mentaal niet.
Verhuren/verkopen en een vervanger voor die plek lijkt me beter.

Leuke invalbeurt gisteren. Fysiek sterk ook met zijn 18 jaar. Net zo oud als mijn junior, pfffff

Laatste hot take van vandaag van mij, want ik spam volgens mij een beetje ermee: Bouhamdi is een zaalvoetballer. Het voetbalveld is veel te groot voor hem. Toegegeven, ik heb de voorbereiding gemist en dus alleen PSV - AZ en PSV - Fortuna gezien, maar hij is geen talent. Ik kan me nog spelers herinneren in slecht draaiende elftallen waarvan ik al na 5 balaanrakingen het talent zag: Labyad, Reis, Ojo. Dat komt er lang niet altijd uit, maar vaak zie je het gewoon. Bouhamdi moet wel heel veel verbeteren wil hij uberhaupt een nuttige selectiespeler worden.
Euhh...hmmm..ja 😅

Terug
Bovenaan Onderaan