Amerika

Nieuwe ontwikkelingen in de US: DOJ Garland gaat proberen om een aantal documenten van de huiszoeking bij Trump van afgelopen maandag via de rechter openbaar te krijgen. De FBI heeft geprobeerd om de huiszoeking low-profile te houden, maar Trump zelf heeft er voornamelijk ruchtbaarheid aan gegeven en helemaal in stijl er een aantal complot theorieën tegenaan gegooid, terwijl hij de documenten (die hij zelf ook in bezit heeft) niet openbaar gemaakt. Ik vermoed dat het ministerie van Justitie(DOJ) niet over een nacht ijs gegaan is en daadwerkelijk wat gevonden hebben en regels zoals die in de US zijn helemaal gevolgd hebben. Ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen.

Meer info: https://www.nu.nl/buitenland/621721...m-openbaarmaking-huiszoekingsbevel-trump.html
 
De FBI was bij de huiszoeking bij Trump op zoek naar documenten over kernwapens, aldus The Washington Post 😲😲😲😲.

Als dat waar is, is het echt heel serieus!

 
Maakt toch niks uit voor de MAGA-base? Al zou het iets ergs zijn, dan is het daar geplant door die smerige Dems.
Ja de MAGA-beweging zal elk argument gebruiken om hier onder uit te komen. Het zou al heel wat zijn als Trump uitgesloten zou worden van deelname aan de verkiezingen door gewoon de wetten uit te voeren.
 

Wat niet meehelpt is dat het gehele huiszoekingsbevel inclusief namen van betrokken wetshandhavers via Breitbart openbaar is geworden. Hoe zij hier aan kwamen weet niemand, vanuit de kant van handhaving is deze ook vrijgegeven, maar zonder de namen.
 

Wat niet meehelpt is dat het gehele huiszoekingsbevel inclusief namen van betrokken wetshandhavers via Breitbart openbaar is geworden. Hoe zij hier aan kwamen weet niemand, vanuit de kant van handhaving is deze ook vrijgegeven, maar zonder de namen.
Privacy is sowieso een dingetje in Amerika. Ik kijk op Youtube wel eens wel eens een soort Amerikaanse Wegmisbruikers, maar daar worden de overtreders steevast met naam en achternaam genoemd.
 
Privacy is sowieso een dingetje in Amerika. Ik kijk op Youtube wel eens wel eens een soort Amerikaanse Wegmisbruikers, maar daar worden de overtreders steevast met naam en achternaam genoemd.
Zal vast, maar er zijn 2 partijen die de namen hebben, handhaving zelf, en meneer Trump. Of een medewerker handhaving heeft gelekt, of Trump.
 
Op de openbaar gemaakte stukken stonden ook namen van onder andere de rechter die goedkeuring gaf (Bruce Reinhard), de openbaar aanklager (Juan Antonio Gonzales) en een advocaat (Christina Bobb? als ik het goed lees) .
Die zullen het zwaar hebben nu met die MAGA-malloten. Als ze die bedreigers niet hard aanpakken, blijft het bezig.

 
Op de openbaar gemaakte stukken stonden ook namen van onder andere de rechter die goedkeuring gaf (Bruce Reinhard), de openbaar aanklager (Juan Antonio Gonzales) en een advocaat (Christina Bobb? als ik het goed lees) .
Die zullen het zwaar hebben nu met die MAGA-malloten. Als ze die bedreigers niet hard aanpakken, blijft het bezig.

Maar niet het betrokken FBI personeel en die namen zijn dus op een andere manier gelekt
 
Terug
Bovenaan Onderaan