Amerika

Gênant moment Biden: ‘Hij is een probleem voor onze veiligheid!’

link

Er gaat opnieuw een merkwaardig fragment van de Amerikaanse president Joe Biden rond op social media. Te zien is hoe de hij na enkele seconden lijkt te vergeten dat senator Chuck Schumer hem al een hand had heeft gegeven.

Ongelooflijk dat ze een hoogbejaarde als president hebben daar. :maniac:
En dat land wil de rest van de wereld voorschrijven wat goed is. Het land van de onbegrensde mogelijkheden maakt zichzelf steeds meer onmogelijk en belachelijk. Nog onmogelijker en belachelijker dan het al was.
Hoog tijd dat daar weer een president komt die veel jonger is.
Biden is een marionet. Eigenlijk schandalig hoe hij misbruikt wordt.
 
Ik geloof niet dat Trump na zijn mislukte coup nog iets van geloofwaardigheid heeft en eigenlijk ook nul recht van spreken. Alles wat er uit zijn mond komt is een leugen en dat er daarom geen Trump vertegenwoordigers bij waren is geheel te begrijpen.
Hij heeft toch nog flink wat volgers die hem ook 100% geloven. In een algemene presidentsverkiezingen geloof ik niet dat hij nog een meerderheid kan krijgen, maar dan wordt het verhaal van diefstal weer van stal gehaald. Ik denk dat de niet-Trump republikeinen dat ook wel begrijpen, maar als je iemand anders willen voordragen zal Trump de “tactiek van de verschroeide aarde” toepassen en alles en iedereen de schuld geven van alles. De overige republikeinen hebben vooral bij het tweede impeachment (na de januari 6 bestorming) de kans gehad om zich van Trump te ontdoen maar uiteindelijk hebben ze toch zijn ring gekust.
 
Hij heeft toch nog flink wat volgers die hem ook 100% geloven. In een algemene presidentsverkiezingen geloof ik niet dat hij nog een meerderheid kan krijgen, maar dan wordt het verhaal van diefstal weer van stal gehaald. Ik denk dat de niet-Trump republikeinen dat ook wel begrijpen, maar als je iemand anders willen voordragen zal Trump de “tactiek van de verschroeide aarde” toepassen en alles en iedereen de schuld geven van alles. De overige republikeinen hebben vooral bij het tweede impeachment (na de januari 6 bestorming) de kans gehad om zich van Trump te ontdoen maar uiteindelijk hebben ze toch zijn ring gekust.
Trump is staatsgevaarlijk. En na zn oproep tot bestorming van het capitool wordt dat ook zo gezien. Dat anderen d'r schuld geven werkt overigens niet meer. Politiek inhoudelijk kan gesteld worden dat ie precies nul van zn verkiezingsbeloftes heeft waargemaakt. Daarom heeft ie overigens ook de verkiezingen verloren..
1. Muur Mexico mislukt
2. Economie ingestort
3. Immigratie niet kunnen terugbrengen

Kan ie niemand de schuld van geven toch?
 
Hij kan het proberen maar buiten zn eigen (tanende) aanhang neemt niemand het meer serieus
Het probleem is nu dat iedereen zo diep in de loopgraven zit, dat er uitkomen erg lastig is. Helemaal als je de afgelopen jaren een redelijk deel van je minimunloon naar Trumps “packs” hebt overgemaakt.
 
Het probleem is nu dat iedereen zo diep in de loopgraven zit, dat er uitkomen erg lastig is. Helemaal als je de afgelopen jaren een redelijk deel van je minimunloon naar Trumps “packs” hebt overgemaakt.
Jammer voor ze.. en een beetje dom
 
Als je je spaarcenten gedoneerd hebt, je banden met kennissen hebt verbroken omdat die niet pro-Trump zijn, of niet in 'the big lie' geloofden dan is het gewoon echt heel lastig terugkomen.
Who cares. Als je zo debiel bent te geloven in de leugens van een Trump dan zou ik psychische hulp inschakelen...
 
Who cares. Als je zo debiel bent te geloven in de leugens van een Trump dan zou ik psychische hulp inschakelen...
Makkelijk praten vanuit jou plek. Als je familie d'r door verscheurd is wordt t wel anders. En met ze weg te zetten als debiel help je ze iig niet mee om terug te komen van dat standpunt.
 
Makkelijk praten vanuit jou plek. Als je familie d'r door verscheurd is wordt t wel anders. En met ze weg te zetten als debiel help je ze iig niet mee om terug te komen van dat standpunt.
Daar ben ik het wel mee eens. Het zorgt er voor dat ze zich alleen maar meer afkeren van de realiteit.
 
Trump is staatsgevaarlijk. En na zn oproep tot bestorming van het capitool wordt dat ook zo gezien. Dat anderen d'r schuld geven werkt overigens niet meer. Politiek inhoudelijk kan gesteld worden dat ie precies nul van zn verkiezingsbeloftes heeft waargemaakt. Daarom heeft ie overigens ook de verkiezingen verloren..
1. Muur Mexico mislukt
2. Economie ingestort
3. Immigratie niet kunnen terugbrengen

Kan ie niemand de schuld van geven toch?
De bouw van de muur werd door de Biden administratie stop gezet (ondanks dat het al volledig betaald was). Nu wordt alsnog grote delen afgemaakt, omdat de stroom illegalen maar blijft komen (in tegenstelling wat Biden tijdens de verkiezingscampagne vertelde vanuit zijn kelder).

Illegale immigratie was op een laagte punt ten tijde van Trump, maar zodra Biden president werd kwamen ze weer in grote getallen.

Maandenlang had Team Biden aangegeven dat het in feite de immigratie wetten niet zou handhaven of de grens zou beveiligen. Migranten kwamen massaal, omdat ze geloofden dat Team Biden hen had uitgenodigd.

COVID had uiteraard een grote invloed op de economie, maar de policies van Team Biden hebben het niet beter gemaakt. Energie kosten zijn onmiddellijk omhooggegaan omdat hij energieproductie in Amerika direct aan banden lag. Nu vraagt hij aan Saoudi Arabia en Venezuela (lekkere landen ook qua terrorisme en mensenrechten) om meer olie te produceren. En de inflatie die hier door volgde kan ook volledig op zijn conto geschreven worden.
 
Makkelijk praten vanuit jou plek. Als je familie d'r door verscheurd is wordt t wel anders. En met ze weg te zetten als debiel help je ze iig niet mee om terug te komen van dat standpunt.
Keuzes die je met je volle verstand (neem ik aan) maakt hebben gevolgen. Mijn relatie met een familielid is ook bekoeld nadat ie forum stemde en daarmee nazisme goedkeurde. Ik sta daar heel zakelijk in eerlijk gezegd..
 
Terug
Bovenaan Onderaan