Amerika

Tja dat krijg je als je een ex-president niet verantwoordelijk houdt voor zijn daden. Een president zweert een eed af bij zijn aantreden om de grondwet te verdedigen. Dit doet Trump duidelijk niet. Hij zat er voor Trump alleen.
 
Zag gister nog een stukje van Biden, mag toch hopen dat zowel Biden als Trump volgende periode niet voor t presidentschap gaan maar dat er een (veel) jonger iemand komt.
 
Zag gister nog een stukje van Biden, mag toch hopen dat zowel Biden als Trump volgende periode niet voor t presidentschap gaan maar dat er een (veel) jonger iemand komt.
Ik blijf me verbazen dat een land met meer dan 300 miljoen mensen uiteindelijk aankomt met deze twee kandidaten. De 1 een uitgebluste man, de ander een omhooggevallen snake oil sales man.
 
Geld = Campagne = Aandacht = Grote kans van slagen.
Ja ik begrijp het principe wel. Trump kwam zo ver omdat hij voldoende kiezers kon overtuigen en Biden omdat hij een trouwe "corporate democrat" was en hij de kandidaat met de minste tegenstemmers binnen de partij was. Net zoals binnen de EU worden vooral leiders gekozen die niemand in de weg zitten. Daarom krijg je vaak grijze muizen en geen inspirerende leiders. Obama inspireerde bijvoorbeeld in het begin enorm, maar kon dat helaas als president niet waarmaken.
 
Ai, een van de uithangborden van de complotdenkers in de U.S., Alex Jones (host van Info Wars) gaat ff nat in de rechtszaal. Hij wordt ook genoemd in het onderzoek naar Januari 6. De onderzoekscommissie wil nu ook zijn emails. Ik ben benieuwd hoeveel hij zal moeten betalen. Dit filmpje is echt de moeite waard. Iedereen die heel veel geld verdiend aan leugens, zou ter verantwoording geroepen moeten worden.

 
Ai, een van de uithangborden van de complotdenkers in de U.S., Alex Jones (host van Info Wars) gaat ff nat in de rechtszaal. Hij wordt ook genoemd in het onderzoek naar Januari 6. De onderzoekscommissie wil nu ook zijn emails. Ik ben benieuwd hoeveel hij zal moeten betalen. Dit filmpje is echt de moeite waard. Iedereen die heel veel geld verdiend aan leugens, zou ter verantwoording geroepen moeten worden.


Dit is er wel zo eentje waarbij ik de berichtgeving met een glimlach doorneem.
 
Ai, een van de uithangborden van de complotdenkers in de U.S., Alex Jones (host van Info Wars) gaat ff nat in de rechtszaal. Hij wordt ook genoemd in het onderzoek naar Januari 6. De onderzoekscommissie wil nu ook zijn emails. Ik ben benieuwd hoeveel hij zal moeten betalen. Dit filmpje is echt de moeite waard. Iedereen die heel veel geld verdiend aan leugens, zou ter verantwoording geroepen moeten worden.

Mooi, Alex Jones moet een schadevergoeding betalen van bijna 50 miljoen dollar. Dit is de eerste van drie civiele rechtszaken die door ouders van de Sandy Hook schietpartij is aangespannen (hij noemde de schietpartij een hoax). Een klein beetje gerechtigheid voor mijn gevoel…

 
Mooi, Alex Jones moet een schadevergoeding betalen van bijna 50 miljoen dollar. Dit is de eerste van drie civiele rechtszaken die door ouders van de Sandy Hook schietpartij is aangespannen (hij noemde de schietpartij een hoax). Een klein beetje gerechtigheid voor mijn gevoel…

Met op het hoogtepunt een inkomen van 800k per dag zal dat wel lukken.. meneer zal hier niet meer over liegen maar zar andere zaken wel vermoed ik zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan