Amerika

E8jaBVUWUAY6_f9


Trump stookt weer lekker, komt nu op voor de vrouw die werd doodgeschoten terwijl zij het capitool bestormde. Zij was de goede, en de andere kant zijn de linkse, slechte mensen...
Bah wat een walgelijk bericht, waarmee hij de agenten van het Capitool afvalt en door het slijk haalt.
 
De dag is nog niet voorbij!
Nee, maar zijn grote onthullingen deed ie tot en met gister, die dag is voorbij, daar is niks uitgekomen, behalve dat ie weer geld heeft kunnen aftroggelen van anderen en flink reclame heeft gemaakt voor zijn kussens en dergelijke.
 
Nee, maar zijn grote onthullingen deed ie tot en met gister, die dag is voorbij, daar is niks uitgekomen, behalve dat ie weer geld heeft kunnen aftroggelen van anderen en flink reclame heeft gemaakt voor zijn kussens en dergelijke.

Ik hoor hem toch zeggen dat ze naar het supreme court gaan!? Leve de strijd, leve de vrijheid, koop een kussen, de verkiezingen zijn gestolen!
 
Dus hij ziet de Taliban niet als a benchmark for extremism? Of is hij van mening dat de Taliban en Moslims een pot nat zijn?

En bekijk maar eens de foto's van pro-life rally's. Daar is minimaal de helft vrouw.

Volgens mij zegt hij alleen niet te moeten vergelijken met Taliban extremisme, omdat je daarmee weer de aandacht verlegt naar het Midden Oosten. Alsof het probleem in Amerika daarvandaan komt. Het is Amerikaans extremisme, een op zichzelf staand probleem.
 
Volgens mij zegt hij alleen niet te moeten vergelijken met Taliban extremisme, omdat je daarmee weer de aandacht verlegt naar het Midden Oosten. Alsof het probleem in Amerika daarvandaan komt. Het is Amerikaans extremisme, een op zichzelf staand probleem.
Als je denkt dat die anti-abortus wetten van Texas uit het Midden-Oosten komen ben je gewoon af.
 
Als je denkt dat die anti-abortus wetten van Texas uit het Midden-Oosten komen ben je gewoon af.

Ik weet ook niet of ik het helemaal eens met de benadering van de tweet ben en of mensen het zo letterlijk nemen, maar dat was in ieder geval mijn bijdrage over interpretatie van de tweet. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan