Amerika

Ik vind het eigenlijk een vervelende brief, en dat terwijl ik Trump een hele vervelende vent vind. Politiek geneuzel als boodschap aan de rest van de wereld.
Hoezo, is een uiteenzetting van zaken
- je bent geimpeacht
- je hebt geantwoord
- we willen toelichting net zoals voorgangers dat gedaan hebben
- kom je niet zien we dat als bekentenis
Hadden ze m dan n appje moeten sturen?
 
Hoezo, is een uiteenzetting van zaken
- je bent geimpeacht
- je hebt geantwoord
- we willen toelichting net zoals voorgangers dat gedaan hebben
- kom je niet zien we dat als bekentenis
Hadden ze m dan n appje moeten sturen?

Gaat me meer om het toontje tussen de regels door. Vind ik onnodig bij een procedure als deze.
 
Ondertussen heeft Greene aangegeven dat haar tweets niet laten zien we ze is, mevrouw mag blijven...

In ander Amerikanieuws, the Don is uitgenodigd
EtZr-GtXcAAvRHT

Dat wordt interessant
Pittig schrijfseltje. Mooi! :maniac:
 
Meneer geeft aan niet te komen.


Ze hebben wel gelijk dat die brief een PR stunt is. He bah... Sta ik opeens aan hun kant. Snel gaan douchen.
 
Ze hebben wel gelijk dat die brief een PR stunt is. He bah... Sta ik opeens aan hun kant. Snel gaan douchen.

Nee hoor, gewoon een nette juridische brief, ik zie er niets vreemds in staan. Geen persoonlijke veroordeling, gewoon de feiten en eventuele gevolgen benoemd.

Een klassiek geval van een juridische brief.
 
Nee hoor, gewoon een nette juridische brief, ik zie er niets vreemds in staan. Geen persoonlijke veroordeling, gewoon de feiten en eventuele gevolgen benoemd.

Een klassiek geval van een juridische brief.

Ik vind het geen feitelijke uiteenzetting. Vind de verwoording van sommige zinnen neiging naar Trumpiaans. Als je overweldigend bewijs hebt, hoef je dat wat mij betreft niet te benoemen. Dus ook daar ben ik het mee eens. En ik zie het feit dat de Democraten de bui al voelen hangen (geen meerderheid in de Senaat om te veroordelen) als reden voor deze brief. Daarom schrijven ze nu dat als hij niet komt, hij schuld bekent. Politiek geneuzel voor de rest van de wereld.

Verder heb ik een pleurishekel aan Trump en vind dat ie een dubieuze rol heeft gespeeld in de aanloop naar de bestorming. En ik vind het een vervelende brief.
 
Tsja ik heb wel wel veel vervelendere brieven gezien dan dit. Dit is nog vrij netjes, een feitenrelaas, zonder hem te veroordelen.

Om mikasa erbij te pakken, let's agree to disagree...

Dat laatste kan ik altijd mee leven. :maniac:

Geef overigens meteen toe dat ik waarschijnlijk geen goede advocaat zou zijn, maar goed.
 
Maar als verhuurder van allerlei schimmige kantoorpanden hak je toch wel met het juridische bijltje? Of doe je dat niet zelf?

Nee, daar hebben we een legal team en advocatenkantoor voor.

Overigens ben ik wel eens zijdelings betrokken geweest bij een aantal zaken, maar vond ik dat onze advocaten een stuk neutraler schreven. ;)
 
Ik vind het geen feitelijke uiteenzetting. Vind de verwoording van sommige zinnen neiging naar Trumpiaans. Als je overweldigend bewijs hebt, hoef je dat wat mij betreft niet te benoemen. Dus ook daar ben ik het mee eens. En ik zie het feit dat de Democraten de bui al voelen hangen (geen meerderheid in de Senaat om te veroordelen) als reden voor deze brief. Daarom schrijven ze nu dat als hij niet komt, hij schuld bekent. Politiek geneuzel voor de rest van de wereld.

Verder heb ik een pleurishekel aan Trump en vind dat ie een dubieuze rol heeft gespeeld in de aanloop naar de bestorming. En ik vind het een vervelende brief.
Ik kan je wel een beetje volgen. Ik vind het juridische van de brief wel meevallen. Hij is zelfs begrijpelijk voor een Nederlander. Maar goed, misschien waren ze bang dat Trump het anders niet begreep. Wat ook niet helpt (voor ons) is dat het Engels geen woord voor u kent.
Alle ex-presidenten houden in Amerika hun titel voor het leven. Clinton wordt ook nog steeds aangesproken met president Clinton en Bush met president Bush etc.

Hoe dat zit als hij evt impeached wordt weet ik niet.
Vreemd. Doen ze dat met alle beroepen? ;)
 
2e advocaat in nog mooier, je moet m niet impachen want dan krijg je een burgeroorlog... loopt ie nu net als Trump de achterban op te stoken :unsure:
 
Het AD schrijft ook over het proces.

Wat hierin nieuws is voor mij is dat Republikeinen zonder te stemmen Trump veroordeeld kunnen krijgen. Als ze niet bij de stemming aanwezig zijn tellen ze niet mee in het aantal wat nodig is voor een 2/3e meerderheid.
in theorie heb je 67 stemmen nodig. Gister waren het er 56. Als er 17 man niet komt opdagen ben er je dan ook. Het zal mij benieuwen, de democraten hebben gezegd dat ze met nieuw bewijs komen, wie weet gaat het schuiven daardoor.
 
Of Amerika heeft weinig goede advocaten, of Trump kan ze niet betalen. Wat n mafkees zeg.
Pure arrogantie en minachting. Tot een veroordeling komt het toch niet, omdat de meeste Republikeinse Senatoren het een partijdig schijnproces vinden dat ze totaal niet serieus nemen. Deze onzinnige verdediging is alleen maar bedoeld om dat te onderstrepen.

Hoe sterk de zaak van de Democraten in werkelijkheid is, wordt duidelijk als je naar onderstaande documentaire kijkt. De bestorming van het Capitool was het logische gevolg van vier jaar lang verdeeldheid zaaien, demoniseren van politieke tegenstanders, liegen en verspreiden van complottheorieën. Daarmee is Trump rechtstreeks verantwoordelijk voor de ondermijning van het democratische proces en het is ronduit krankzinnig dat hij hiermee wegkomt.

 
Terug
Bovenaan Onderaan