Amerika

Eerst moest The Orange One nog ff 'een paar' schaamteloze criminelen gratie geven.

Ik snap echt niet waarom de VS een voorbeeld democratie zijn. Het is meer een soort dictatuur met een gekozen dictator.
 
Eerst moest The Orange One nog ff 'een paar' schaamteloze criminelen gratie geven.

Hoe ik dit dan moet rijmen met 'drain the swamp'...
 
Eerst moest The Orange One nog ff 'een paar' schaamteloze criminelen gratie geven.


Ik ben verbaasd dat hij zichzelf en z'n familie niet "pardoned".
 
Ik snap echt niet waarom de VS een voorbeeld democratie zijn. Het is meer een soort dictatuur met een gekozen dictator.
De VS is zeker wel een voorbeelddemocratie. Het perfecte voorbeeld hoe het niet moet!

Het is toch belachelijk dat je eerst een president van de Democraten hebt die allemaal besluiten neemt, vervolgens een Republikeinse president die alles weer terugdraait en andere besluiten neemt om vervolgens weer een Democratische president te krijgen die de beslissingen van de Republikeinse president terugdraait en weer teruggaat hoe het onder de vorige Democratische president was.

Wat heb je daaraan?
 
Eerst moest The Orange One nog ff 'een paar' schaamteloze criminelen gratie geven.

En Joe Exotic maar wachten.... De limo stond al klaar. :ROFL:

 
Trump is trots dat hij als eerste president in 30 jaar geen oorlog is begonnen.

Geen oorlog met een ander land inderdaad. In plaats daarvan een burgeroorlog in eigen land

En record bombardementen in Afghanistan en Jemen dacht ik. Het is al eerder gezegd. Het is maar net hoe je het bekijkt.
 
En record bombardementen in Afghanistan en Jemen dacht ik. Het is al eerder gezegd. Het is maar net hoe je het bekijkt.

Sowieso “interessant” dat bombarderen in een andere natie niet valt onder een “oorlogshandeling“.
 
En Joe Exotic maar wachten.... De limo stond al klaar. :ROFL:


Er zijn dus serieus een hoop 'mensen' die teleurgesteld zijn hierin en graag hadden gehad dat deze clown, die een moord heeft beraamd en op grote schaal aan dierenmishandeling deed, geen gratie heeft gehad.
Sommigen menen dat dat best had gekunnen 'onder de voorwaarde dat hij een nieuwe serie Tiger King maakt'. :eek:o.O Geef het volk brood en spelen ofzo.... :FP:
 
Er zijn dus serieus een hoop 'mensen' die teleurgesteld zijn hierin en graag hadden gehad dat deze clown, die een moord heeft beraamd en op grote schaal aan dierenmishandeling deed, geen gratie heeft gehad.
Sommigen menen dat dat best had gekunnen 'onder de voorwaarde dat hij een nieuwe serie Tiger King maakt'. :eek:o.O Geef het volk brood en spelen ofzo.... :FP:
Ja heel apart. Belachelijk hoe die, schijnt om te gaan met wilde dieren. Tiger King was een vermakelijk docu tijdens de lockdown maar gelukkig geëindigd met Joe die gestraft is (hoewel er nog een hoop 'diermishandelaars' van de serie vrij rondlopen).
 
Ja heel apart. Belachelijk hoe die, schijnt om te gaan met wilde dieren. Tiger King was een vermakelijk docu tijdens de lockdown maar gelukkig geëindigd met Joe die gestraft is (hoewel er nog een hoop 'diermishandelaars' van de serie vrij rondlopen).
Ik wilde net zeggen: ze zijn allemaal hetzelfde daar.
 
En record bombardementen in Afghanistan en Jemen dacht ik. Het is al eerder gezegd. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Obama kon er anders ook wat van met zijn enorme hoeveelheid drone-attacks en drone-moorden.
 
Langzaam maar zeker dringt het ook tot de MAGA-wereld door dat ze vier jaar lang voor de gek zijn gehouden.


Als ik die twitterpost verder doorspit is men diep teleurgesteld in trump om 2 redenen:
1. Omdat 'de sinistere sinaasappel' geen gratie heeft verleend aan Assange en
2. Omdat ie geen gratie heeft verleend aan de capitoolterroristen.

1 zou ik wel voor zijn geweest.
2 is ronduit bizar en belachelijk. Maargoed, het begin van de ontmaskering van trump onder trumpaanhang zullen we maar zeggen
 
Langzaam maar zeker dringt het ook tot de MAGA-wereld door dat ze vier jaar lang voor de gek zijn gehouden.

Denk dat je dat bij elke democratie/presidentschap zult hebben. Teleurgesteld over geen wall. Tja, dat kwam er wel als hij alles voor het zeggen had.

Zeg maar deze mensen stemmen zo weer voor een Trump achtig persoon. Dat dit teleurstellend is verlopen maakt hun standpunten niet anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan