Amerika

RAZINHO

Assistent Coach
Trump is nog niet eens geïnstalleerd als president en raakt nu al verwikkeld in een groot schandaal......wat kunnen we dan nog meer verwachten in 2017 mbt Trump? Ik denk en hoop dat hij als president van de VS het einde van dit kalenderjaar niet haalt.....ik voorzie een nog groter schandaal dan de huidige en dat Trump net als toentertijd Nixon, zal moeten aftreden en dat vervolgens zijn vice-president geïnstalleerd wordt als nieuwe president van Amerika.....wat denken jullie ??
 
Dat dat niet te hopen is, want die vice-president is een godsdienstwaanzinnige.

Dat die Amerikanen vallen over het inhuren van prostituees verbaast me weer (hoewel ook weer niet, hypocrieten). Al neukt Mark Rutten elke nacht 4 prostituees. Wat kan mij het schelen? Als hij zijn werk maar goed doet.
 
Wel wijs dit topic, verwacht wel n hoop vuurwerk vanuit de VS de komende jaren. Overigens wel leuk dat Trump nu gaat bepalen wat Fake-News is en journalisten geen ruimte geeft om vragen te stellen.

Drain the swamp.... meer oude wijn in nieuwe zakken volgens mij.
 
Dat dat niet te hopen is, want die vice-president is een godsdienstwaanzinnige.

Dat die Amerikanen vallen over het inhuren van prostituees verbaast me weer (hoewel ook weer niet, hypocrieten). Al neukt Mark Rutten elke nacht 4 prostituees. Wat kan mij het schelen? Als hij zijn werk maar goed doet.

Volgens mij is de bewering dat hij samen heeft gezeten met de Russische inlichtingendienst een minder "smakelijk" onderdeel, m,aar wel belangrijker. Overigens hebben al die red-neck 'muricans volgens mij het paard van Troje in huis gehaald. Nu hij president wordt lijkt het er vooral op dat Trump een commie-loving elitist Wallstreet President wordt. Precies datgene waartegen ze gestemd hebben. Maar de next great wall of china komt er, in anderhalf jaar en betaald door de Mexicanen. Da's in ieder geval iets voor de 'muricans.
 
Volgens mij is de bewering dat hij samen heeft gezeten met de Russische inlichtingendienst een minder "smakelijk" onderdeel, m,aar wel belangrijker. Overigens hebben al die red-neck 'muricans volgens mij het paard van Troje in huis gehaald. Nu hij president wordt lijkt het er vooral op dat Trump een commie-loving elitist Wallstreet President wordt. Precies datgene waartegen ze gestemd hebben. Maar de next great wall of china komt er, in anderhalf jaar en betaald door de Mexicanen. Da's in ieder geval iets voor de 'muricans.

Ben benieuwd hoe hij inderdaad echt gaat handelen als president,

Vooralsnog neemt ie niet genoeg afstand van zijn zakelijk imperium,

http://www.nu.nl/verkiezingen-vs/43...skeren-ondanks-afstand-zakelijk-imperium.html

Hij is dit weliswaar niet verplicht, maar zijn ministers wel. De beste bazen zijn m.i. diegene die zelf het goede voorbeeld geven.
 
Dat die Amerikanen vallen over het inhuren van prostituees verbaast me weer (hoewel ook weer niet, hypocrieten). Al neukt Mark Rutten elke nacht 4 prostituees. Wat kan mij het schelen? Als hij zijn werk maar goed doet.

Sex en corruptie schandalen scoren het beste altijd, dat wij nou een 49 years old virgin hebben als MP tja..
Trump is natuurlijk nog een hot issue, dus iedereen jaagt op hem en geeft trappen na, over een half jaar is de rust heus wel terug en zal alles mee vallen. Alleen zal die zelf af en toe via zijn twitter voor opschudding zorgen, maar denk dat het jagen op hem zeker minder zal worden met de tijd
 
Volgens mij is de bewering dat hij samen heeft gezeten met de Russische inlichtingendienst een minder "smakelijk" onderdeel, m,aar wel belangrijker. Overigens hebben al die red-neck 'muricans volgens mij het paard van Troje in huis gehaald. Nu hij president wordt lijkt het er vooral op dat Trump een commie-loving elitist Wallstreet President wordt. Precies datgene waartegen ze gestemd hebben. Maar de next great wall of china komt er, in anderhalf jaar en betaald door de Mexicanen. Da's in ieder geval iets voor de 'muricans.

Op FB en dergelijke was en is er veel te vinden qua samenzwering. Hillary was oude politiek, gelinkt aan geld en de samenzweringshits "big pharma" en Bilderberg. En wie was de tegenpool, wie was hun held? Een vastgoedmiljardair die al van huis uit stinkend rijk was.
We zijn tegen geld en macht en daarom stemmen we op geld en macht. Een groter bewijs van de achterlijkheid van de Amerikanen is slecht te vinden. EN zoals Mikasa al aanhaalde, zijn VP Pence is een godsdienstwaanzinnige met denkbeelden uit de jaren '50, die het liefst van de VS een CS maakt. Een christelijke staat, waar je op school leert dat de wereld is geschapen door de heer, en waar abortus taboe is. Waar vaccinaties niet nodig zijn, want we hebben de kracht van het gebed.
 
Op FB en dergelijke was en is er veel te vinden qua samenzwering. Hillary was oude politiek, gelinkt aan geld en de samenzweringshits "big pharma" en Bilderberg. En wie was de tegenpool, wie was hun held? Een vastgoedmiljardair die al van huis uit stinkend rijk was.
We zijn tegen geld en macht en daarom stemmen we op geld en macht. Een groter bewijs van de achterlijkheid van de Amerikanen is slecht te vinden. EN zoals Mikasa al aanhaalde, zijn VP Pence is een godsdienstwaanzinnige met denkbeelden uit de jaren '50, die het liefst van de VS een CS maakt. Een christelijke staat, waar je op school leert dat de wereld is geschapen door de heer, en waar abortus taboe is. Waar vaccinaties niet nodig zijn, want we hebben de kracht van het gebed.

Het is niet zozeer dat Trump een vreemde snaak als VP heeft aangesteld, er speelt mogelijk veel meer op de achtergrond. Het 'christelijke' wat achter Trump staat (voor zover ik e.e.a. kan nagaan) is zeker een eng clubje, niet direct aan 1 kerk te linken maar duikt op in verschillende kerken in USA (en oook hier in NL, maar dat terzijde). T is een groepering die meent dat christenen de controle moeten krijgen over 7key posities in de maatschappij, o.a. scholing, kunst, media en politiek. Dit betekend niet per definitie dat een christen op een hoge positie moet staan, liever juist een gewoon invloedrijk persoon wat meegaat in hun bedoelingen. Vandaar ook de blijdschap voo Trump. (of Trump dat doet is nog een 2e overigens, maar de benoemingen van zijn VP geeft mij te denken)

Misschien lichtelijk off-topic, misschien Alu-hoedjes niveau maar zoek voor de gein eens op termen als
- New Apostolic Reformation (NAR)
- Dominionism
- 7 mountains mandate
 
Het is niet zozeer dat Trump een vreemde snaak als VP heeft aangesteld, er speelt mogelijk veel meer op de achtergrond. Het 'christelijke' wat achter Trump staat (voor zover ik e.e.a. kan nagaan) is zeker een eng clubje, niet direct aan 1 kerk te linken maar duikt op in verschillende kerken in USA (en oook hier in NL, maar dat terzijde). T is een groepering die meent dat christenen de controle moeten krijgen over 7key posities in de maatschappij, o.a. scholing, kunst, media en politiek. Dit betekend niet per definitie dat een christen op een hoge positie moet staan, liever juist een gewoon invloedrijk persoon wat meegaat in hun bedoelingen. Vandaar ook de blijdschap voo Trump. (of Trump dat doet is nog een 2e overigens, maar de benoemingen van zijn VP geeft mij te denken)

Misschien lichtelijk off-topic, misschien Alu-hoedjes niveau maar zoek voor de gein eens op termen als
- New Apostolic Reformation (NAR)
- Dominionism
- 7 mountains mandate

Die benoeming van de VP was natuurlijk ook om een hele zooi stemmen te trekken.
 
Het is niet zozeer dat Trump een vreemde snaak als VP heeft aangesteld, er speelt mogelijk veel meer op de achtergrond. Het 'christelijke' wat achter Trump staat (voor zover ik e.e.a. kan nagaan) is zeker een eng clubje, niet direct aan 1 kerk te linken maar duikt op in verschillende kerken in USA (en oook hier in NL, maar dat terzijde). T is een groepering die meent dat christenen de controle moeten krijgen over 7key posities in de maatschappij, o.a. scholing, kunst, media en politiek. Dit betekend niet per definitie dat een christen op een hoge positie moet staan, liever juist een gewoon invloedrijk persoon wat meegaat in hun bedoelingen. Vandaar ook de blijdschap voo Trump. (of Trump dat doet is nog een 2e overigens, maar de benoemingen van zijn VP geeft mij te denken)

Misschien lichtelijk off-topic, misschien Alu-hoedjes niveau maar zoek voor de gein eens op termen als
- New Apostolic Reformation (NAR)
- Dominionism
- 7 mountains mandate

Zal ik eens gaan doen!
 
Die benoeming van de VP was natuurlijk ook om een hele zooi stemmen te trekken.

Ja. Zwaar gelovige christenen (en dat is niet zoals in NL een klein gedeelte) in de VS liepen niet te juichen bij Trump. Hij moest wel iets doen om deze voor hem invloedrijke groep erbij te trekken.
 
Sorry maar een president die als een klein kind dingen roept via twitter, en zoveel onzin uitkraamt, dat is echt zeer gevaarlijk.
 
Het rapport is natuurlijk totaal onwaar. Trump kennende: als twee Russische hoeren in een hotel in Moskou over hem hen hadden gepist, had-ie daar vast via twitter al over opgeschept.
'The two most expensive hookers of Moscow. Real good people. Best piss ever.'
 
Het rapport is natuurlijk totaal onwaar. Trump kennende: als twee Russische hoeren in een hotel in Moskou over hem hen hadden gepist, had-ie daar vast via twitter al over opgeschept.
'The two most expensive hookers of Moscow. Real good people. Best piss ever.'

Ik denk dat het wel waar is, en dat door de hoge zuurgraad in de pis van de hoeren, zijn kapsel totaal verziekt is.
En ik heb zelfs zo het idee dat Wilders erbij was........
 
Volgens mij is de bewering dat hij samen heeft gezeten met de Russische inlichtingendienst een minder "smakelijk" onderdeel, m,aar wel belangrijker. Overigens hebben al die red-neck 'muricans volgens mij het paard van Troje in huis gehaald. Nu hij president wordt lijkt het er vooral op dat Trump een commie-loving elitist Wallstreet President wordt. Precies datgene waartegen ze gestemd hebben. Maar de next great wall of china komt er, in anderhalf jaar en betaald door de Mexicanen. Da's in ieder geval iets voor de 'muricans.

Hij heeft inmiddels toch al aangegeven dat het toch maar van de taxpayer's money moet komen?
Beetje a la Farage met zijn geld voor de NHS....foutje, bedankt.
 
Na de afgelopen 8 jaar gewend te zijn aan en verwend te zijn door Obama met zijn fantastische toespraken, zijn coole stijl en zijn verbale talenten, houd ik echt mijn hart vast bij de eerste officiele toespraak van Trump en daarna zijn publieke optredens in de media. Een en al hilariteit verwacht ik !!:jes::clap:
 
Kom niet meer van de associatie af dat de amerikanen nu de annoying orange (was een meme dingetjes een paar jaar terug) als president gekozen hebben.
zkmrk.jpg

 
Na de afgelopen 8 jaar gewend te zijn aan en verwend te zijn door Obama met zijn fantastische toespraken, zijn coole stijl en zijn verbale talenten, houd ik echt mijn hart vast bij de eerste officiele toespraak van Trump en daarna zijn publieke optredens in de media. Een en al hilariteit verwacht ik !!:jes::clap:

Die is al geweest: hij legde de journalisten die kritisch waren het zwijgen op door tegen hen te zeggen dat ze geen vragen mochten stellen en maakte ruzie met hen tijdens de persconferentie. Straks vervangt hij ook de 6 rechters van de hoogste rechterlijke instantie in Amerika omdat zij bijv. het homohuwelijk of andere "linkse hobby's" hebben goedgekeurd. Een beschaafde dictator maakt zijn opwachting.
En oh ja, hij heeft zijn bedrijven overgedragen aan zijn zonen en zal hen nooit meer daarover spreken. Eerlijke man.
 
Laatst bewerkt:
Na de afgelopen 8 jaar gewend te zijn aan en verwend te zijn door Obama met zijn fantastische toespraken, zijn coole stijl en zijn verbale talenten, houd ik echt mijn hart vast bij de eerste officiele toespraak van Trump en daarna zijn publieke optredens in de media. Een en al hilariteit verwacht ik !!:jes::clap:

Hear hear! Ik verwacht een afzetting binnen 1,5 jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan