Mikasa
Forum Hall of Fame Inductee
En dat is dan je president. Ik vind hem zo kinderachtig.Echt een idioot. Klasse van de journalist dat ze haar vragen bleef stellen. Hij kon er niet tegen dat ze geen ja knikkend blondje is. Wat een dikke kleuter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En dat is dan je president. Ik vind hem zo kinderachtig.Echt een idioot. Klasse van de journalist dat ze haar vragen bleef stellen. Hij kon er niet tegen dat ze geen ja knikkend blondje is. Wat een dikke kleuter!

Trompie stopt nadat hij militair geen enkel doel heeft gehaald in de oorlog tegen Iran 100en miljarden in het land. Een peperdure Amerikaanse nederlaag.Maar Trumpie krijgt de peuters uit Israel en Iran wel stil met hun beschietingen,![]()
Het zal vast een paar uur goed gaan
Hij krijgt het vast weer positief gespind.Trompie stopt nadat hij militair geen enkel doel heeft gehaald in de oorlog tegen Iran 100en miljarden in het land. Een peperdure Amerikaanse nederlaag.
Trump en zijn vriendjes hebben in alle opzichten verloren. Wat een losers. Natuurlijk geven ze nu de NAVO de schuld.Namens de Revolutionaire garde wil ik Trump en Nethanyahu bedanken voor deze oorlog:
- het bevroren geld van de RG komt weer vrij en kunnen ze weer hun opgezette kartel mee gaan versterken.
- de RG kan ook nog eens 300 miljard gaan bijschrijven om “ voor herstel en wederopbouw” wat in de praktijk neerkomt dat de RG nog een sterkere kartel wordt dan het was. Ook voor de wederopbouw zullen alle opdrachten door de RG zelf worden uitgezet en aan hen zelf worden toegekend…
- De VS gaan zich niet meer bemoeien met de interne zaken van Iran: de RG hoeft niets meer te vrezen en kunnen ze het voor de mensen nog erger maken dan de afgelopen 47 jaar
- De RG mag ook vanaf nu legaal beschikken over de ballistische raketten.
In ruil daarvoor doet de garde:
- straat van Hormuz open zetten ( ze lachen om dit “toegegeven voorwaarde” want de Straat van Hormuz was voor de oorlog al open. Nu werd en wordt het een nieuw wapen!
- ze zullen “ geen nucleaire wapens ontwikkelen”. Voor wat het waard is. Want het is in het akkoord niet opgenomen dat Iran vrije toegang zal geven aan de inspecteurs van de VN oid…..
Deze overwinning wordt groots gevierd door de Iraanse regering en vanuit hun bezien terecht! Nog nooit werden hun twee vijanden in de wereld zo gehaat als de afgelopen maanden. Nog nooit heeft Iran zoveel sympathisanten gehad in de rest van de wereld en niet alleen in het M-O. Nog nooit in de afgelopen 30 jaar hadden ze er maar van durven dromen dat hun bevroren miljarden vrij zouden komen. Nog nooit gedacht dat de sancties van de VS opgeheven zouden worden. Nog nooit hebben ze durven dromen dat de VS zwart op wit zegt zich niet meer te gaan bemoeien met de interne zaken van Iran.
Ook een dankjewel waard namens het Iraanse volk en alle mensen die strijden tegen het RG!
Namens de Revolutionaire garde wil ik Trump en Nethanyahu bedanken voor deze oorlog:
- het bevroren geld van de RG komt weer vrij en kunnen ze weer hun opgezette kartel mee gaan versterken.
- de RG kan ook nog eens 300 miljard gaan bijschrijven om “ voor herstel en wederopbouw” wat in de praktijk neerkomt dat de RG nog een sterkere kartel wordt dan het was. Ook voor de wederopbouw zullen alle opdrachten door de RG zelf worden uitgezet en aan hen zelf worden toegekend…
- De VS gaan zich niet meer bemoeien met de interne zaken van Iran: de RG hoeft niets meer te vrezen en kunnen ze het voor de mensen nog erger maken dan de afgelopen 47 jaar
- De RG mag ook vanaf nu legaal beschikken over de ballistische raketten.
In ruil daarvoor doet de garde:
- straat van Hormuz open zetten ( ze lachen om dit “toegegeven voorwaarde” want de Straat van Hormuz was voor de oorlog al open. Nu werd en wordt het een nieuw wapen!
- ze zullen “ geen nucleaire wapens ontwikkelen”. Voor wat het waard is. Want het is in het akkoord niet opgenomen dat Iran vrije toegang zal geven aan de inspecteurs van de VN oid…..
Deze overwinning wordt groots gevierd door de Iraanse regering en vanuit hun bezien terecht! Nog nooit werden hun twee vijanden in de wereld zo gehaat als de afgelopen maanden. Nog nooit heeft Iran zoveel sympathisanten gehad in de rest van de wereld en niet alleen in het M-O. Nog nooit in de afgelopen 30 jaar hadden ze er maar van durven dromen dat hun bevroren miljarden vrij zouden komen. Nog nooit gedacht dat de sancties van de VS opgeheven zouden worden. Nog nooit hebben ze durven dromen dat de VS zwart op wit zegt zich niet meer te gaan bemoeien met de interne zaken van Iran.
Ook een dankjewel waard namens het Iraanse volk en alle mensen die strijden tegen het RG!
Denk dat Trump en zijn vriendjes er zelf financieel op vooruit gaan(dat gevoel heb ik sterk). Één ding is wel zeker.. voor Trump is het volk toch niks waard. Die denkt alleen aan meer macht en dollars voor hem en zijn kinderen.Trump en zijn vriendjes hebben in alle opzichten verloren. Wat een losers. Natuurlijk geven ze nu de NAVO de schuld.
Zeker, Trump zit er voor Trump en voor niets of niemand anders. Daar komen de Republikeinen nog wel achter als er iemand anders dan Trump gekozen moet worden. Ook richting die partij heeft hij geen enkele loyaliteit.Denk dat Trump en zijn vriendjes er zelf financieel op vooruit gaan(dat gevoel heb ik sterk). Één ding is wel zeker.. voor Trump is het volk toch niks waard. Die denkt alleen aan meer macht en dollars voor hem en zijn kinderen.
Lekker bezig, die vriend van jou!Het gewone volk in Iran is nu helemaal fucked, Regime voelt zich nog oppermachtiger en zal nog harder optreden tegen iedereen in het land, want als je de Amerika al heb verslagen dan zijn de losers in je eigen land helemaal makkelijk prooi gedachte. Echt klote voor hun + alle overige die er voor gevlucht zijn of gestorven + mij die echt dit keer hoop had op een vrij/neutraal Iran, om Teheran keer te bezoeken in real life ipv tig filmpjes op YT alleen. Maar helaas dat ga ik in mijn leven niet meemaken en generaties na mij ook niet vrees ik.
Ik denk dat zijn ego ook belangrijk voor hem is. Dat maakt het nog enger. Als het puur om macht/ rijkdom zou gaan was het allemaal wat makkelijker te voorspellen zijn.Denk dat Trump en zijn vriendjes er zelf financieel op vooruit gaan(dat gevoel heb ik sterk). Één ding is wel zeker.. voor Trump is het volk toch niks waard. Die denkt alleen aan meer macht en dollars voor hem en zijn kinderen.

Richard Nixon. Of misschien toch Herbert Hoover?Trump heeft weer als een klein kind mogen janken op de Navo-top.
“Jullie helpen me niet met Iran, ik mag geen gebruik maken van jullie vliegvelden en jullie geven me Groenland ook al niet”.
Ik hoop heel erg dat hij de verkiezingen niet kan manipuleren, en dat er in november bij de midweeks een machtswissel plaats vindt zodat hij wordt tegen gesproken. Anders gaat dit nog 2 jaar duren, 2 jaar waarin hij kn zorgen dat alleen gelijkgestemden aan de macht komen en blijven komen. Stukje einde democratie.
Wat ik ook niet snap, is dat mensen in Nederland hem geweldig vinden. Kijk, als je in de VS woont, en je hebt nieuwszenders die je heel bang maken voor buitenlanders, dat een andere partij je proppenschieter wil afpakken, je de hele dag “praise the lord” roept, dan is dat je man. Maar hier in Nederland zie je toch de ongekende hypocrisie en corruptie van die vent? De honger naar geld? En dan ook nog denken “hij doet wat voor de gewone man”. Nee, dat heeft ie nog nooit gedaan!! Hij geeft alleen maar geld aan rijke vriendjes, en de “gewone man” krijgt de rekening en een volgende belofte.
Slechtste Amerikaanse president sinds?
George Washington.Richard Nixon. Of misschien toch Herbert Hoover?
Dan ga je er dus vanuit dat er een slechtere president is geweest.Slechtste Amerikaanse president sinds?
Fixed it.(…)
Slechtste Amerikaanse presidentsinds?by far.