Amerika

3.000x erger voor de evonomien, verklaar je nader.

Dat heb je in afgelopen weken toch wel gemerkt, Iran kan probleemloos de wereldeconomieën terroriseren op meerdere fronten.

Dus het werkt allebei niet, en toch gaat je voorkeur naar de optie met de meeste doden en de slechtste gevolgen voor de wereld en de betrokken landen. En die gevolgen zijn groot.

Ik mis de logica in die denkwijze.

Volgens mij is een werkende glazen bol nog niet uitgevonden.. Je weet pas dingen als je het probeert, doe je niks dan verandert er ook niks. Al had Trumpie 3% kans van slagen is dat nog steeds 3% meer dan als je niks doet en op 0% blift. Ik zie de logica hier wel, en ja achteraf lullen of met statistieken komen is altijd makkelijk. Als ik mijn DNA en familiaire statistieken had gevolgd had ik nu ook bijna mijn 25 jarige politieagent jubileum gehad, maar nee ik probeerde wat anders..

Natuurlijk, nu zijn de prijzen aan de pomp omhoog gegaan en dan kan hij daar lekker over klagen en Jetten de schuld geven!

Het is niet DE schuld van Jette, maar Jette naait de boel door niks te doen en alle problemen maanden vooruit te schuiven, wetende dat dan alles voorbij is en je niks hoeft te doen, en wel zelf profiteren ondertussen, Jette is een trieste en smerige ja - ik wil niet geband worden - figuur, maar ja wij zijn rijk, wij mogen genaaid worden, en men vind het nog lekker ook en accepteert het. Dat is helaas het enige slechte aan ''de Nederlander'', dat men alles pikt en alleen klaagt bij de koffieautomaat, en mensen die wel klagen meteen foute stempels krijgen. Terwijl in andere landen men wel de straten plat legt en erger, is Jette en zijn Nederland nou zo slim en goed dan door constant te bukken, of zijn alle overige landen die wel opstaan tegen bullshit dan zo slecht... Moeilijk hoor die stomme statistieken weer....

Dat heb je in afgelopen weken toch wel gemerkt, Iran kan probleemloos de wereldeconomieën terroriseren op meerdere fronten.

Volgens mij is een werkende glazen bol nog niet uitgevonden.. Je weet pas dingen als je het probeert, doe je niks dan verandert er ook niks. Al had Trumpie 3% kans van slagen is dat nog steeds 3% meer dan als je niks doet en op 0% blift. Ik zie de logica hier wel, en ja achteraf lullen of met statistieken komen is altijd makkelijk. Als ik mijn DNA en familiaire statistieken had gevolgd had ik nu ook bijna mijn 25 jarige politieagent jubileum gehad, maar nee ik probeerde wat anders..

Voor de zoveelste keer:

Dit was van begin af aan kansloos. Iedereen met gezond verstand wist wat er ging gebeuren.
Dat is geen glazen bol. Dat is nadenken en analyseren.

Zelfs de herstelbetalingen zijn geaccepteerd door de VS. Indirect: sorry!
Wat ik al eerder zei: VS en Israël hebben de Revolutionaire garde alleen maar sterker gemaakt, intern en extern. De Golflanden zullen vanaf nu 3x nadenken voordat ze aan de eisen van de VS in de regio gaan voldoen. Ze zullen vanaf nu veel meer dan voorheen rekening houden met Iran en hun verwachtingen. De Straat van Hormuz blijkt voor Iran een sterker middel dan ze zelf ooit hadden mogen dromen. Van nu af aan zullen ze dit telkens inzetten. Iran heeft ondertussen een paar Westerse vrienden gemaakt: Spanje en Frankrijk in het bijzonder. Dit soort landen die zich openlijk tegen Trump hebben uitgesproken, zullen zoals nu al sinds 2 weken het geval is, privileges gaan krijgen en misschien ook nog contracten voor de wederopbouw. De EU is verdeeld en daar profiteert Iran zeker van.
En intern zullen ze dit heel erg gaan uitbuiten zowel als een overwinning tegen twee militaire grootmachten als een middel om de repressie tegen het eigen volk nog harder op te voeren. Frankrijk of Spanje zullen zich daarover dan weer niet uitspreken…..

Het is niet DE schuld van Jette, maar Jette naait de boel door niks te doen en alle problemen maanden vooruit te schuiven, wetende dat dan alles voorbij is en je niks hoeft te doen, en wel zelf profiteren ondertussen, Jette is een trieste en smerige ja - ik wil niet geband worden - figuur, maar ja wij zijn rijk, wij mogen genaaid worden, en men vind het nog lekker ook en accepteert het. Dat is helaas het enige slechte aan ''de Nederlander'', dat men alles pikt en alleen klaagt bij de koffieautomaat, en mensen die wel klagen meteen foute stempels krijgen. Terwijl in andere landen men wel de straten plat legt en erger, is Jette en zijn Nederland nou zo slim en goed dan door constant te bukken, of zijn alle overige landen die wel opstaan tegen bullshit dan zo slecht... Moeilijk hoor die stomme statistieken weer....

Kom uit je algortime bubbel.

En intern zullen ze dit heel erg gaan uitbuiten zowel als een overwinning tegen twee militaire grootmachten als een middel om de repressie tegen het eigen volk nog harder op te voeren. Frankrijk of Spanje zullen zich daarover dan weer niet uitspreken…..

Allemaal waar wat je zegt ben ik bang, en al die mensen en landen die willen deugen kijken alleen naar het deug-gedeelte. Als het regime straks op z'n gemak wraak gaat nemen op de burgers, weet je dat ze in het beste geval nog 100k mensen gaan afslachten. Maar Spanje en Frankrijk kunnen zeggen dat zij wel deugen gelukkig, en dan komen ze met sterke statements als ''wij veroordelen dit/dat'' puhpuh... Ik krijg spontaan jeuk als ik dat woordje wij veroordelen constant hoor, omdat het de meest nutteloze woord is wat er bestaat buiten de rechtbank om. 0 waarde en 0 kracht, je kan net zo goed zeggen haha lekker voor ze dat ze afgeslacht worden is zelfde bullshit dan.

• Leuk
Reactions: IPF
Ehm. Je weet toch zeker wel wie deze shitzooi veroorzaakt heeft, Iran hier de schuld van geven is kinderlijk naïef op zijn minst. Wat dat betreft is Trump een groter gevaar voor de economie zie het eerdere gekloot met tarieven en ook deze compleet ridicule aanval op Iran.

Waarbij de invloed van Iran al een stuk minder geweest was als wij wat minder olieafhankelijk zouden zijn, maar dan roep je weer dat de EV je door je strot geduwd wordt.

Laatst bewerkt:
Iran heeft ondertussen een paar Westerse vrienden gemaakt: Spanje en Frankrijk in het bijzonder. Dit soort landen die zich openlijk tegen Trump hebben uitgesproken, zullen zoals nu al sinds 2 weken het geval is, privileges gaan krijgen en misschien ook nog contracten voor de wederopbouw.
Ik vraag me af of die steun voor Iran is of weerstand tegen de VS? Ik denk het laatste. Iran blijft natuurlijk een smerige dictatuur.

• Leuk
Reactions: IPF
Ehm. Je weet toch zeker wel wie deze shitzooi veroorzaakt heeft, Iran hier de schuld van geven is kinderlijk naïef op zijn minst. Wat dat betreft is Trump een groter gevaar voor de economie zie het eerdere gekloot met tarieven en ook deze compleet ridicule aanval op Iran.

Waarbij de invloed van Iran al een stuk minder geweest was als wij wat minder olieafhankelijk zouden zijn, maar dan roep je weer dat de EV je door je strot geduwd wordt.

Een terroristisch regime, wat openlijk en trots al velen jaren dreigt/roept met Israël, joden en Amerikanen uit te willen roeien, eigen mensen al probleemloos afslacht laat staan wat ze dan met de ''vijand'' zouden of willen doen + dol is op nucleair speelgoed, en bij niemand hier gaan de redflags op? Ja sorry.. :lmao:

En ja oliegebruik op natuurlijke manier afbouwen is prima en logisch, maar dan graag in aankomende 50 jaar ipv het ev bullshit gepush wat momenteel speelt.

Een terroristisch regime, wat openlijk en trots al velen jaren dreigt/roept met Israël, joden en Amerikanen uit te willen roeien, eigen mensen al probleemloos afslacht laat staan wat ze dan met de ''vijand'' zouden of willen doen + dol is op nucleair speelgoed, en bij niemand hier gaan de redflags op? Ja sorry.. :lmao:

En ja oliegebruik op natuurlijke manier afbouwen is prima en logisch, maar dan graag in aankomende 50 jaar ipv het ev bullshit gepush wat momenteel speelt.
Klets dr maar weer omheen

Hier met argumenten of wat andere zienswijzes komen heeft 0 zin. Want jij leest t niet en/of doet alles wat niet in je straatje past af als onzin.

Ja, dat gebeurt al meer dan 50 jaar.Wel eens gehoord van club van Rome ?

Zonnepanelen bestaan ook al een tijdje. Eerst op kleine schaal in de jaren 80. Maar op grote schaal is dat ook al minstens 15-20 jaar bezig.
In t nieuwe millenium is t allemaal in een stroomversnelling gekomen.
En jij doet of t iets van de laatste 5-10 jaar is :shrug:
En dan noem je t gepush.
Er is een flinke inhaalslag te maken. Zeker dat t met maatregelen nu versnelt moet worden.
Alleen was dat 30 jaar geleden ook al wel aan te zien komen.
Ben je echt zo verrast ja?

Ja, dat gebeurt al meer dan 50 jaar.Wel eens gehoord van club van Rome ?

Mijn ogen staan al 40 jaar open en ik zie de verandering, echter was alles vroeger vrijwillig, als je het kon betalen was het handig/slim te doen. Toen kwam de EV auto revolutie echt op gang en toen kwam de bullshit van gepush wel degelijk. Alles was fout en EV was alleen goed, geknijp, chantage en zwartmakerij van benzine/diesel kwam volop in gang en word alsmaar erger. Je bent nog net geen misdadiger als je nog benzine rijdt,

Terug
Bovenaan Onderaan