Amerika

"Tuesday will be Power Plant Day, and Bridge Day, all wrapped up in one, in Iran. There will be nothing like it!!! Open the Fuckin' Strait, you crazy bastards, or you'll be living in Hell - JUST WATCH! Praise be to Allah''

Dit heeft Trump op zijn social media kanaal geplaatst. Mijn hemel. Dit gaat een leuke week worden...
Hij wil Iran naar het Stenentijdperk terug brengen “ waar ze thuis horen”.
Iemand kent hier zijn eigen geschiedenis noch van het land waarover hij praat…

Dat kan je wel raden….grote misrekening van de administratie Trump om te denken dat je een overtuiging weg kan bombarderen. De haat is meer aangewakkerd en voor decennia garantie tot wraak. Israël kan dit lot ook tegemoet zien je kan niet zonder gevolgen hele bevolkings groepen uitroeien en familieleden vermoorden zonder dat deze rekening een keer terugkomt.

Kan me er toch niet aan onttrekken om dit niet als reden voor deze "oorlog" te zien. Volgens mij is dit gewoon afleiding van falend binnenlands beleid, het spekken van de wapenindustrie en vooral het spekken van de eigen bankrekening en die van zn bevriende olicharchjes via marktmanipulatie.

Hij wil Iran naar het Stenentijdperk terug brengen “ waar ze thuis horen”.
Iemand kent hier zijn eigen geschiedenis noch van het land waarover hij praat…

Verschrikkelijk om zo over welk land dan ook te praten. Sowieso altijd een nare smaak in mn mond van hoe Amerikanen romantiserend over oorlog praten. Gevolg van nooit een oorlog op eigen bodem te hebben gehad.

• Leuk
Reactions: IPF
Verschrikkelijk om zo over welk land dan ook te praten. Sowieso altijd een nare smaak in mn mond van hoe Amerikanen romantiserend over oorlog praten. Gevolg van nooit een oorlog op eigen bodem te hebben gehad.
Dat is natuurlijk niet waar. Je hebt daar de Mexicaans-Amerikaanse oorlog en Amerikaanse burgeroorlog gehad.

De witte amerikanen zijn gewoon de bezetters van het land, dus ze doen al bijna 250 jaar aan een bezetting van een land wat niet aan hun toebehoord.

En Iran wil nu mensen als levend schild rondom de elektriciteitscentrales zetten om te voorkomen dat ze plat gaan, wat ook idioot is. En dan heb je Trumpie die ook doorgedraaid is en daar schijt aan zal hebben en het alsnog gaat doen.. Dumb & Dumber maar dan helaas geen film... .

Dat is natuurlijk niet waar. Je hebt daar de Mexicaans-Amerikaanse oorlog en Amerikaanse burgeroorlog gehad.

Een grensconflict en een oorlog die misschien de opa's van de opa's van de huidige generatie hebben meegemaakt. Het weerhoudt ze er in ieder geval niet van om andere landen vele malen ergere verschrikkingen aan te doen dan dat hen ooit is aangedaan.

Ik wens het niemand toe, ook de VS niet, maar ik denk dat als ze een keer goed lijden onder een oorlog op Amerikaanse bodem, dat ze een stuk minder happig op al die oorlogen zouden zijn.

Ik heb meer dan duizend films gezien denk ik, maar deze Trump-movie blijft bijzonder vermakelijk

Iran - We onderhandelen niet
Amerika - Als er hoopvolle onderhandelingen komen voor 02:00 dan kunnen we de deadline verlengen
Iran - We onderhandelen toch wel..
Iran - Oja we gaan winnen hoe dan ook..
Amerika - ........

81369470a6d2786b98b6cc0696c74571.png

Ik heb meer dan duizend films gezien denk ik, maar deze Trump-movie blijft bijzonder vermakelijk

Iran - We onderhandelen niet
Amerika - Als er hoopvolle onderhandelingen komen voor 02:00 dan kunnen we de deadline verlengen
Iran - We onderhandelen toch wel..
Iran - Oja we gaan winnen hoe dan ook..
Amerika - ........

81369470a6d2786b98b6cc0696c74571.png
Jij hoopt echt op een flinke oorlog he?

Jij hoopt echt op een flinke oorlog he?

Ik had hoop op een Trump-Venezuela-Iran scenario juist, helemaal toen de meest belangrijke haatbaarden in de eerste minuten van de oorlog al verslagen waren. Nu het helaas niet tot een deal lijkt te komen, moet er helaas meer geweld aan te pas komen of men het wilt of niet. Dus hopen op een flinke oorlog nee, maar ik heb er begrip voor dat de echte hell nog moet komen. Maar liever een deal voor 02:00 vannacht

Ik had hoop op een Trump-Venezuela-Iran scenario juist, helemaal toen de meest belangrijke haatbaarden in de eerste minuten van de oorlog al verslagen waren. Nu het helaas niet tot een deal lijkt te komen, moet er helaas meer geweld aan te pas komen of men het wilt of niet. Dus hopen op een flinke oorlog nee, maar ik heb er begrip voor dat de echte hell nog moet komen. Maar liever een deal voor 02:00 vannacht

Wat is er in Venezuela nu verandert behalve dat maduro er weg is en de vice president Rodriguez nu de president is en illegaal is aangemerkt door Amerika als degene die de verkiezingen democratisch heeft gewonnen…

Wat is er in Venezuela nu verandert behalve dat maduro er weg is en de vice president Rodriguez nu de president is en illegaal is aangemerkt door Amerika als degene die de verkiezingen democratisch heeft gewonnen…

Weinig, zover ik het heb gevolgd. Maar Iraans regime is schaaltje 3000 erger voor de wereld, economieën en al helemaal hun eigen volk zelf, dus als ik iemand een val gunde was het wel de haatbaarden daar. En alle overige dingen die je dan allemaal cadeau zou krijgen als dat gezwel zou verdwijnen was helemaal mooi meegenomen. Maar helaas, dat er een deal is is mooi, maar ze gaan nooit onderhandelen over hun eigen aftreden, dat kon je alleen met geweld forceren en dat zal niet meer gebeuren vrees ik, dus de haatbaarden hebben helaas gewonnen. Op naar nieuwe 47 jaar of terror

Weinig, zover ik het heb gevolgd. Maar Iraans regime is schaaltje 3000 erger voor de wereld, economieën en al helemaal hun eigen volk zelf, dus als ik iemand een val gunde was het wel de haatbaarden daar. En alle overige dingen die je dan allemaal cadeau zou krijgen als dat gezwel zou verdwijnen was helemaal mooi meegenomen. Maar helaas, dat er een deal is is mooi, maar ze gaan nooit onderhandelen over hun eigen aftreden, dat kon je alleen met geweld forceren en dat zal niet meer gebeuren vrees ik, dus de haatbaarden hebben helaas gewonnen. Op naar nieuwe 47 jaar of terror
Het heeft nog nooit gewerkt om een oorlog te beginnen om het land te verbeteren voor de bevolking.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Het heeft nog nooit gewerkt om een oorlog te beginnen in het land te verbeteren voor de bevolking.

Niks doen heeft ook 47 jaar niet gewerkt, dus ik ben blij als men x wat probeert, afkraken, toekijken en met bullshit sancties komen heeft ook nooit gewerkt. Was zeker een poging waard

3.000x erger voor de evonomien, verklaar je nader.

Niks doen heeft ook 47 jaar niet gewerkt, dus ik ben blij als men x wat probeert, afkraken, toekijken en met bullshit sancties komen heeft ook nooit gewerkt. Was zeker een poging waard

Dus het werkt allebei niet, en toch gaat je voorkeur naar de optie met de meeste doden en de slechtste gevolgen voor de wereld en de betrokken landen. En die gevolgen zijn groot.

Ik mis de logica in die denkwijze.

Dus het werkt allebei niet, en toch gaat je voorkeur naar de optie met de meeste doden en de slechtste gevolgen voor de wereld en de betrokken landen. En die gevolgen zijn groot.

Ik mis de logica in die denkwijze.
Natuurlijk, nu zijn de prijzen aan de pomp omhoog gegaan en dan kan hij daar lekker over klagen en Jetten de schuld geven!

Terug
Bovenaan Onderaan