Amerika

Wel lievvvv dat Iran Mojtaba Khamenei aanstelt als de nieuwe leider, binnen 72 uur zal die herenigd worden met zijn pappa, dus wel lievvv gebaar van ze.

Wel lievvvv dat Iran Mojtaba Khamenei aanstelt als de nieuwe leider, binnen 72 uur zal die herenigd worden met zijn pappa, dus wel lievvv gebaar van ze.
Ach daddy Donald krabbelt nu rap terug nu de olie en gas prijs door het dak gaat. Ze zijn klaar zegt ie nu doelen bereikt……..leuk voor al die feest vierende Iraniërs Trump maakt zijn bijnaam ernstig waar TACO. Wat een gekluns zonder doel en maar aankloten en nu paniek omdat zijn achterban financiël geraakt wordt.

Ach daddy Donald krabbelt nu rap terug nu de olie en gas prijs door het dak gaat. Ze zijn klaar zegt ie nu doelen bereikt……..leuk voor al die feest vierende Iraniërs Trump maakt zijn bijnaam ernstig waar TACO. Wat een gekluns zonder doel en maar aankloten en nu paniek omdat zijn achterban financiël geraakt wordt.
Kortom, de gewone Iraniër is er geen reet mee opgeschoten. De leidng van het land zal hooguit wraakzuchtiger zijn.

Tegen beter weten in kijk ik uit naar de dag dat Trump en minions hiervoor naar Den Haag gehaald worden.

Laatst bewerkt:
De 'oogst'
- leider gedood, maar die bleek eenvoudig inwisselbaar (wie had dat gedacht)
- onschulidgen gedood
- schade aan diverse burgerdoelen
- land half de vernieling in geholpen, gaat de gewone burger nog jaren voelen
- zij die zich tegen het regime hebben gekeerd zullen nog harder aangepakt worden
- olie duurder voor de rest van de wereld (vooral een first world problem)
- internationale rechtsorde verder onder druk gezet

Dat men in Amerika zegt geen wapens voor Oekraïne te hebben maar wel deze oorlog kan voeren.
En dat men geen extra geld voor schoolmaaltojden in Amerika kan vinden maar deze oorlog wel kunnem financieren is eveneens veelzeggend.

Dat men in Amerika zegt geen wapens voor Oekraïne te hebben maar wel deze oorlog kan voeren.
En dat men geen extra geld voor schoolmaaltojden in Amerika kan vinden maar deze oorlog wel kunnem financieren is eveneens veelzeggend.
Dat kan ik je wel uitleggen. Amerikanen geven werkelijk geen ene flikker om hun medemens. Het is de ultieme "what's in it for me" cultuur. Schoolmaaltijden voor anderen betalen, tss, het idee alleen al.

Kortom, kan irmand mij uitleggen hoe de gewone Iraniër, de gewone Amerikaan, de gewone wereldburger en de internationale rechtsorde hier mee geholpen zijn?

Dat kan ik je wel uitleggen. Amerikanen geven werkelijk geen ene flikker om hun medemens. Het is de ultieme "what's in it for me" cultuur. Schoolmaaltijden voor anderen betalen, tss, het idee alleen al.
En Trump is natuurlijk de verbelichaming van die gedachte, die geeft alleen om Trump. Dat was al wel duidelijk tijdens zijn vorige termijn.

Het leven in de baarmoeder is beschermd daarna zoek je het maar uit :braak:

En Trump is natuurlijk de verbelichaming van die gedachte, die geeft alleen om Trump. Dat was al wel duidelijk tijdens zijn vorige termijn.
Nee hij is een gezondene, die de wrderkomst van Jezus bespoedigt. Volledig van de bijbel losgezogen fundamentalisme gedreven door zelfzucht.

Kortom, kan irmand mij uitleggen hoe de gewone Iraniër, de gewone Amerikaan, de gewone wereldburger en de internationale rechtsorde hier mee geholpen zijn?

Retorische vraag. Nul, nada, noppes. Niets goeds in elk geval. Wat we er wel voor terugkrijgen zijn hogere prijzen, meer geopolitieke spanning en nog meer verdeeldheid tussen mensen.

De 'oogst'
- leider gedood, maar die bleek eenvoudig inwisselbaar (wie had dat gedacht)
- onschulidgen gedood
- schade aan diverse burgerdoelen
- land half de vernieling in geholpen, gaat de gewone burger nog jaren voelen
- zij die zich tegen het regime hebben gekeerd zullen nog harder aangepakt worden
- olie duurder voor de rest van de wereld (vooral een first world problem)
- internationale rechtsorde verder onder druk gezet

Ja een leider van 86 jaar oud

• Leuk
Reactions: IPF
bafkreigc7cj3swdrf7svrnubucuzctcrzrgc6hvz5r34on53ydcxlgt7ky

Bijzonder, klinkt haast als een dreigement

Er is nooit gezegd dat men geen wapens heeft voor Oekraïne. Er is verteld dat er een schaarste ontstond met sommige raketten, en dat men ze ook voor eigen veiligheid moest bewaren. En dat UE of partners wel in staat zullen zijn om het later te kopen, maar dat het niet meer gratis uitgedeeld zou worden.

Aan de andere kant, nu de marines onderweg zijn naar Iran betekent het dat er ook dat er boots on the ground komen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan