Amerika

Zie je Marjolein Faber dit ook doen? $220.000.000 uitgeven aan promotiefilmpjes 😳

Bekijk bijlage 8197
Die shoot lijkt me dan meer wat voor Caroline
..op n Fries paard dan
..voor een weiland met koeien
..zonder gek hoedje
..met veel praktisere rubberlaarzen.

Om daarna met de crew voor €220 euro bij de locale snackbar te gaan eten. Althans - dat lijkt mij een Nederlandse variant.
🤣

Zowel VS/Israël als Iran voldoen aan omschrijving B.
A, zijn ze geen van allen iig

Ook goed, b tegen b mag, doen Afghanistan en Pakistan als b landen ook, dus dan is de internationale recht optie gelijk legaal gepasseerd. Gelijkwaardige mogen elkaar pakken 👌

Ook goed, b tegen b mag, doen Afghanistan en Pakistan als b landen ook, dus dan is de internationale recht optie gelijk legaal gepasseerd. Gelijkwaardige mogen elkaar pakken 👌
Als beiden schijt hebben aan internationaal recht betekent het niet dat het mag, slechts dat het gebeurt. Maar blijf gerust kronkels neerschrijven om het niet verdedigbare te verdedigen, ik vind t wel aandoenlijk hoe je zwabbert.

Ze is dus ontslagen omdat ze tijdens een hoorzitting onder ede stond en toen niet durfde te liegen dat Trump geen akkoord had gegeven voor haar PR-campagne.
Had ze gewoon gelogen en gezegd dat Trump er niks van wist, dan was ze nu nog gewoon minister geweest.
Gezien wat ze gedaan heeft is het dan weer bijzonder waar ze uiteindelijk over struikelt
Trump heeft Noem vervangen door de enige persoon die nog dommer en incompetenter is. Ik vind het knap.
Die Mullin is echt extreem dom. Die vent kan nog geen 30 seconden overleven in een tv-interview, laat staan dat ie voor de Senaat of het Huis van Afgevaardigden moet verschijnen.
Hoe dommer hoe beter, zolang ze maar slaafs Trumps evangelie prediken.

Gezien wat ze gedaan heeft is het dan weer bijzonder waar ze uiteindelijk over struikelt
Geeft maar weer eens aan wat Trump belangrijk vindt.
Hoe dommer hoe beter, zolang ze maar slaafs Trumps evangelie prediken.
Ik ben er wel van overtuigd dat Trump heel bewust de allerdomste idioten kiest voor de ministersposten.
Figuren die gewoon doen wat ze opgedragen wordt en geen enkele behoefte hebben aan een eigen mening.

Als beiden schijt hebben aan internationaal recht betekent het niet dat het mag, slechts dat het gebeurt. Maar blijf gerust kronkels neerschrijven om het niet verdedigbare te verdedigen, ik vind t wel aandoenlijk hoe je zwabbert.

Ow ik zwabber, ik zeg dat wetgeving niet altijd zwart/wit toegepast kan worden. Dus ja internationaal recht is zeer belangrijk, en ja uitzonderingen moeten er bestaan, en dit is 1 van.

Ze is dus ontslagen omdat ze tijdens een hoorzitting onder ede stond en toen niet durfde te liegen dat Trump geen akkoord had gegeven voor haar PR-campagne.
Had ze gewoon gelogen en gezegd dat Trump er niks van wist, dan was ze nu nog gewoon minister geweest.

Trump heeft Noem vervangen door de enige persoon die nog dommer en incompetenter is. Ik vind het knap.
Die Mullin is echt extreem dom. Die vent kan nog geen 30 seconden overleven in een tv-interview, laat staan dat ie voor de Senaat of het Huis van Afgevaardigden moet verschijnen.
En het verhaal met Noem is dat ze niet ontslagen is, maar een functie elders heeft gekregen :clown:

Nu vrees ik dat dit conflict tot mei gaat duren....

86de96fd838a87f8a6e917a63ef7a646.png

Niveautje hoor….
Zeggen dat je een land uit de vernieling gaat helpen terwijl je het eerst de vernieling inschiet. In de colleteral damage gewoon een school meenemen. Jammer dat de wereld op dit moment te lijden heeft van 3 mannen die allang achter de geraniums hadden mogen zitten.

Eerst de stoere mannen uithangen en het de Department of War noemen, in oorlog gaan, ontkennen dat je een oorlog voert en de naam maar weer terugdraaien naar defense.

bafkreier3h6jvguo7v3c6chpbke7wmursadzkdcsxarey6g6kwpxuekfxy@jpeg

En Trump zelf blijft t zelf keer op keer 'war' noemen .

Wat een ongekende poppenkast maken die republikeinen ervan.
Geen enkele schaamte te bespeuren ook.

En toen werd de zoon van de geestelijk leider gewoon de leider. Vooralsnog schiet t Iraanse volk er geen reet mee op, zijn er een lading onsculdigen gedood en zijn delen flink in puin geschoten.

Maar wie weet, gaan nieuwe ronden dood en verderf zaaien ditmaal wel de oplossing zijn....

En toen werd de zoon van de geestelijk leider gewoon de leider. Vooralsnog schiet t Iraanse volk er geen reet mee op, zijn er een lading onsculdigen gedood en zijn delen flink in puin geschoten.

Maar wie weet, gaan nieuwe ronden dood en verderf zaaien ditmaal wel de oplossing zijn....

Nee dat zie je verkeerd, de kans op 3% verbetering moesten we aangrijpen en toejuichen. Je moet toch echt wat minder cynisch worden, neem een voorbeeld aan de positivo's op dit forum, die mensenrechten schenden en meisjesscholen bombareren prima vinden zolang het gaat om moslims, maar kom niet aan andere geloofsovertuigingen. (Even voor de duidelijkheid, luister dus niet naar realistische of cynische mensen als Teamspirit en Der Jaufe luisteren:lol:).

Nee dat zie je verkeerd, de kans op 3% verbetering moesten we aangrijpen en toejuichen. Je moet toch echt wat minder cynisch worden, neem een voorbeeld aan de positivo's op dit forum, die mensenrechten schenden en meisjesscholen bombareren prima vinden zolang het gaat om moslims, maar kom niet aan andere geloofsovertuigingen. (Even voor de duidelijkheid, luister dus niet naar realistische of cynische mensen als Teamspirit en Der Jaufe luisteren:lol:).
3%, je schat m hoog in voor een cynisch mens.

Bijzonder hoe ideologieën die elkaar als vijand zien, soms exact dezelfde handleiding gebruiken: wetenschap wantrouwen, onderwijs sturen, afwijkende stemmen dempen.

Blijkbaar maakt het minder uit welke vlag erboven hangt, zolang macht (en olie) maar de boventoon voert, met totale afgunst voor anderen die meer lijken te bezitten.
De beelden van afgelopen week vanuit het Witte Huis waarin een groep evangelicals rondom Trump staat en voor hem bidt doet mijn maag omdraaien.

De vermenging van nationalsime en geloof is een hele gevaarlijke cocktail. Het gegeven dat in het leger toespraken zijn gehouden dat Trump door God gezonden is en deze aanvallen de wederkomst van Jezus zullen inluiden zijn doodeng.

En ondertussen zijn er in NL ook meerdere, nu nog kleine, bewegingen die het liefst dezelfde kant op willen. De flirts van Wierd Duk met het christendom zijn wat mij betreft een waarschuwing en helaas zie ik binnen de christelijke wereld ook bijval voor het samen optrekken met seculiere conservatieven.

Terug
Bovenaan Onderaan