Amerika

Er komt steeds meer info vrij. Moordenaar is getrouwd met een immigrant (uiteraard) en heeft zoals al was gezegd mentale issues. En zo iemand wordt zonder enige serieuze screening met een wapen, zonder identiteitsverantwoording losgelaten op straat.
Wat kan er misgaan 🤔
Ik ben echt tegen dit soort filmpjes. Dit moet een rechter uitzoeken. De rest is alleen ruis…

Het gaat te veel over wat er nou precies is gebeurd, en wat te weinig over hoe t kan gebeuren.

Trump en zn minions hebben het milieu hiervoor gecreëerd, door de instructies die ICE heeft gekregen, de haatcampagnes en propaganda over alles en iedereen wat niet wit of extreemrechts is, de recrutering van ICE, het sturen van militairen naar blauwe steden etc.

Dát is t echte probleem.

Maar Trump komt t allemaal wel goed uit dit. Leidt af van de Epstein files.

Ik ben echt tegen dit soort filmpjes. Dit moet een rechter uitzoeken. De rest is alleen ruis…
Dat is de rol van journalisten om het publiek te informeren. Het bevestigd wat er al bekend was met extra info. De straf is aan de rechter. Het profiel van de moordenaar wat mij betreft niet

.

Niet na een paar weken zonder de hulp van een psycholoog. De schutter had daar gewoon niet mogen zijn. Hoeveel geitenpaadjes er ook wil los wil laten. Onzin

Ook in Nederland moeten ze gewoon door, en vergeet niet daar zijn ze voor opgeleid. Dus niets geen geitenpaadje, gewoon hoe een echte wereld eruit ziet.

Ook in Nederland moeten ze gewoon door, en vergeet niet daar zijn ze voor opgeleid. Dus niets geen geitenpaadje, gewoon hoe een echte wereld eruit ziet.
Ieder zn mening. Een man met een ptss mbt een eerder incident laat je niet zonder behandeling los in deze functie want dan krijg je dus onschuldige slachtoffers en deze moordenaar is natuurlijk klaar. Die kan het voor de rest wel vergeten nu zn identiteit op straat ligt. Maargoed. Ieder zn mening. Je ziet wat er van komt..

Inderdaad. Er was ook een filmpje van een Uber deriver die door ICE werd aangehouden en men vond dat z'n accent 'm tot verdachte maakte (los van het feit dat 'ie een kleurtje had en dat heeft half Amerika). Racisten.

Iedereen kan een migrant zijn, dat ze nu wit is en dat dit als argument gebruikt wordt hier op dit forum geeft aan hoe diepgeworteld denkbeelden over mensen die wit en niet wit zijn geworteld zijn in de samenleving.

Dat is mijn punt, en juist iedereen over dezelfde kam scheren is wat er moet gebeuren. Niet leuk voor jouw witneus, want ineens ben je ook vaker aan de beurt bij controles, wel eerlijk want iedereen is gelijk.

Ieder zn mening. Een man met een ptss mbt een eerder incident laat je niet zonder behandeling los in deze functie want dan krijg je dus onschuldige slachtoffers en deze moordenaar is natuurlijk klaar. Die kan het voor de rest wel vergeten nu zn identiteit op straat ligt. Maargoed. Ieder zn mening. Je ziet wat er van komt..

Bewijs eerst eens dat hij ptss heeft. Ik kan het nergens vinden. Allemaal aannames, geen feiten.

Wraak is handelen achteraf, wat hij deed is handelen in het moment zelf. Je ziet een auto op je afkomen, niet wetende of die rechtdoor of rechts gaat, Springen of schieten, of beide.. is niet dat hij tijd had om met zichzelf te discussiëren over wat te doen, aangezien het in de herhaling en slowmotion al te snel gaat. En daarom hamer ik zo op het beoordelen van het incident uit zijn oogpunt en moment, en allemaal deugen en de slimmerik zijn achteraf, na beelden uit 6 hoeken en 70 herhalingen en dan je mening vormen alleen met dat is te zwart wit en kan je de zaak dus niet samenvatten. Wiskunde is 1 som en 1 antwoord alleen goed, hier speelt veel meer.
Maar waarom dan nog 2x schieten als de auto al voorbij rijdt?

Een agent hoort getraind te zijn voor momenten zoals deze. Schrik is voor hem geen excuus.
Want dat weet je al je daar staat. Dat zie je geprojecteerd in je bril… Dus nee het blijft gewoon normaal dat ook witneuzen aangesproken worden.
Ze zat niet in een controle. Ze was achter een ICE auto gaan staan.
Je gaat echt niet direct de straat op. Je moet er wel weer klaar voor zijn.

Dat is de rol van journalisten om het publiek te informeren. Het bevestigd wat er al bekend was met extra info. De straf is aan de rechter. Het profiel van de moordenaar wat mij betreft niet
En daarmee ga je al op de stoel van de rechter (in Amerika de jury) zitten. Precies de ruis waar ik het over heb.

Je gaat echt niet direct de straat op. Je moet er wel weer klaar voor zijn.

De buurman van mijn ouders is zijn hele leven agent geweest, het heeft hem 15 jaar gekost om toe te geven dat hij het niet meer kon nadat hij de moord op Maartje Pieck moest oplossen en al die jaren bleef hij gewoon doorlopen en in functie.

Het eerste deel van je antwoord is een feitelijke observatie. Nummer 2 en 3 zijn jouw interpretaties.
Dat is wat je ziet. Zonder de hele analyse alweer over te doen. Misschien is zn mentale staat een reden om zn straf te verminderen en neemt de rechter dat mee maar dat is afwachten inderdaad

De buurman van mijn ouders is zijn hele leven agent geweest, het heeft hem 15 jaar gekost om toe te geven dat hij het niet meer kon nadat hij de moord op Maartje Pieck moest oplossen en al die jaren bleef hij gewoon doorlopen en in functie.
Ik neem aan dat je na zo’n(vermeend) incident verplicht bent een psycholoog te bezoeken.

Ik neem aan dat je na zo’n(vermeend) incident verplicht bent een psycholoog te bezoeken.
Onder Trump is er een flinke deregulering ingezet mbt de eisen en procedures voor het rekruteren mbt ICE. Buiten dat wil hij 3000 attestaties per dag. Dan blijven zaken als psychologische tests of iemand capabel en stabiel is een beetje liggen..

Wraak is handelen achteraf, wat hij deed is handelen in het moment zelf. Je ziet een auto op je afkomen, niet wetende of die rechtdoor of rechts gaat, Springen of schieten, of beide.. is niet dat hij tijd had om met zichzelf te discussiëren over wat te doen, aangezien het in de herhaling en slowmotion al te snel gaat. En daarom hamer ik zo op het beoordelen van het incident uit zijn oogpunt en moment, en allemaal deugen en de slimmerik zijn achteraf, na beelden uit 6 hoeken en 70 herhalingen en dan je mening vormen alleen met dat is te zwart wit en kan je de zaak dus niet samenvatten. Wiskunde is 1 som en 1 antwoord alleen goed, hier speelt veel meer.

Dat je dan kan zeggen is niet slim om voor de auto te staan, klopt. Maar zoals ik al eerder zei, die regel is voornamelijk bedoeld bij aanhoudingen, staande houdingen, verdachte omstandigheden etc. Waar de kans op vluchten met de auto of gevaar aanwezig is. Hier hadden we te maken met een vrolijke huismoeder, die toch zo lievvvv en onschuldig is-was volgens dit forum, hoe kon hij of wie dan ook verwachten dat ze debiel ging doen en een poging to moord zou flikken met haar auto? Dus dat die op dat moment op dat plek voor haar stond kan je prima verklaren, en niet hem kwalijk nemen. Dat een ander ervaren agent het misschien niet had gedaan ondanks alles kan je ook wel begrijpen. Dus het is niet zo zwart wit als men het graag hier roept.
For the love of god..... come on now.. just please... please...stop with this utter bullocks! Geloof je het zelf wel allemaal? Echt serieus... Jij zegt nu eigenlijk dat wat ik zie.. niet is wat ik zie. Dat mijn ogen mij in de maling nemen? Come on now.. Alsof het een jedi mind trick is. Ik zie een executie en dan kom jij en alt right langs.. zwaait een beetje met de arm en zegt dan: "Niets te zien hier. Eigen schuld. En je gaat nu verder met je leven!" Come on Derksen. Ben je zo ver afgedwaald.

Ik geef het op 🙏
Onbegonnen werk dit, dingen die jullie zien zijn altijd feiten, dingen die andere zien zijn spoken en bullshit 👌Prima toch. ik laat jullie in je slachtofferrol en bubbel vanaf nu #DerksenOut

Terug
Bovenaan Onderaan