Amerika

Sorry, mijn post was niet helemaal serieus. De geruchten dat die dood is of doodziek neem ik met een korreltje zout totdat de normale media het melden. (Het zou me ook niet verbazen overigens) Vond het gewoon een vermakelijk theorie op social media. (Hoe moraal verwerpelijk ook vind ik het idee van een dode trump vermakelijk)

De reactie op de foto: ook gaat er op social media rond dat de media een foto van een golvende Trump uit 2019 hebben gebruikt. Ik weet niet of we het over dezelfde foto hebben en ben er zelf ook niet inhoudelijk ingedoken. Dus ook hier neem het niet te serieus.
Even snel gegoogled. Het gaat om een andere foto. Maar deze foto heb ik ook op Reddit gevonden en hier gaat het gerucht dat het gaat om een body double en rijst de vraag of er ook een tarief geld voor het aantal pixles in een afbeelding. Voor de normale gebruikers daar is het een bewijs dat hij zeer ziek is en/ of dat hij een naambordje met adres nodig heeft. 🤣

Geruchten genoeg over zijn gezondheid en zijn stilzwijgen de afgelopen dagen. Zou het dan toch? Maar….. hij gaat vandaag in zijn grote aankondiging vast vertellen dat hij Chicago of een andere blauwe stad gaat binnenvallen. Helemaal opgetut met zijn pruik en oranje makeup.

Geruchten genoeg over zijn gezondheid en zijn stilzwijgen de afgelopen dagen. Zou het dan toch? Maar….. hij gaat vandaag in zijn grote aankondiging vast vertellen dat hij Chicago of een andere blauwe stad gaat binnenvallen. Helemaal opgetut met zijn pruik en oranje makeup.
Ik denk dat we vooral moeten genieten dat Trump nu al een week niet te zien is.. iedere dag zonder hem is al winst..

Vanaaf om 20:00 gaat Trumpie iets aankondigen, al denken sommige z'n dood maar dat zal het ongetwijfeld niet zijn..

Volgens mij word jij echt opgewonden om iedereen voor pedo of racist uit te maken, en alles die kant op te linken he :FP: Zeer vermoeiend maar goed..

Dat is dan een pedoseksuelenfiel? Of een Pedofielenseksueel?

Vanaaf om 20:00 gaat Trumpie iets aankondigen, al denken sommige z'n dood maar dat zal het ongetwijfeld niet zijn..
Ik zou het prachtig vinden, een aankondiging op video dat hij inmiddels dood is :clap2:

Volgens mij word jij echt opgewonden om iedereen voor pedo of racist uit te maken, en alles die kant op te linken he :FP: Zeer vermoeiend maar goed..
Nou, er wordt er maar eentje van opgewonden maar die hebben we een week niet gezien 🤔

bafkreihj5fs7z2j22ilqslokx7vvakym34dewzen3dlybujosqwk2hwu7y@jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan