Amerika

Ben je daar gevoelig voor ja? Hoort een beetje bij ons werk toch? Spelen met bekende artiesten, of ze tegenkomen backstage op festivals enz. Of idd via lesgeven. Grootste sterren die ik backstage tegen ben gekomen zijn denk ik Lenny Kravitz en Lionel Richie. Maar die zijn dusdanig omringd door entourage dat je ze eigenlijk hooguit begroet. Nederlandse artiesten zijn over het algemeen heel erg benaderbaar. Maatje van me is stage manager bij een grote promotor, die grossiert in selfies met internationale sterren. 😂
Spelen met niet. Ik heb ook met wat bekendere musici gespeeld en begeleid, maar dit ging om lesgeven waar ie kritiek had op m'n lesmethode. Voelde wel raar.

Ben je daar gevoelig voor ja? Hoort een beetje bij ons werk toch? Spelen met bekende artiesten, of ze tegenkomen backstage op festivals enz. Of idd via lesgeven. Grootste sterren die ik backstage tegen ben gekomen zijn denk ik Lenny Kravitz en Lionel Richie. Maar die zijn dusdanig omringd door entourage dat je ze eigenlijk hooguit begroet. Nederlandse artiesten zijn over het algemeen heel erg benaderbaar. Maatje van me is stage manager bij een grote promotor, die grossiert in selfies met internationale sterren. 😂
En, sprak je toen: "hello... is it me you're looking for'

Ik heb nooit met een echt wapen geschoten, maar volgens mij is het heel moeilijk om iemand op 100-150 meter te raken met een semi-automatisch geweer. Laat staan dat je kan mikken op een oor…
Nou, hier is het 300 meter schieten een sport. Een geoefende schutter raakt de “10” (cirkel van 10 cm) minimaal zo’n 7 van de 10 keer. Ikzelf (maar 2x 15 schoten afgevuurd) raakte alles binnen een cirkel van 30 cm. En dat is fan nog zonder optische vizieren.
100 meter is dus gegarandeerd dood.

De VAR:
6693cbfa02200-GScjtm-WsAATvP-.jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan