Amerika

Ik vind het heel, heel, heel bijzonder dat een man zomaar op een dak met vrij zicht op de president-kandidaat kan klimmen, terwijl die talloze snipers van de geheime dienst deze man niet opmerken en mensen die de rally bezochten hem wel zagen en de politie waarschuwden, waar vervolgens niets mee werd gedaan. Wat een enorm falen van de geheime dienst zeg
Het lijkt er dus op dat zo’n evenement dus eigenlijk niet afdoende te beveiligen is. Geen idee of iedereen op het terrein door een metaaldetector is gegaan, maar als een schutter van buiten het terrein er bonnen iets kan raken (helemaal de spreker), dat is er echt iets mis met de beveiliging. Voortaan alleen binnen?

En vervolgens slechts verwonden. Als je gevoelig bent voor complotten dan zou je d'r wat van denken.
Ik heb nooit met een echt wapen geschoten, maar volgens mij is het heel moeilijk om iemand op 100-150 meter te raken met een semi-automatisch geweer. Laat staan dat je kan mikken op een oor…

Het lijkt er dus op dat zo’n evenement dus eigenlijk niet afdoende te beveiligen is. Geen idee of iedereen op het terrein door een metaaldetector is gegaan, maar als een schutter van buiten het terrein er bonnen iets kan raken (helemaal de spreker), dat is er echt iets mis met de beveiliging. Voortaan alleen binnen?
Zelfs wanneer er geen metaaldetectoren of andere vormen van screening van bezoekers is zou dit niet moeten gebeuren. De geheime dienst zou altijd zicht moeten hebben op elke plek vanwaar Trump gezien kon worden. Sterker nog: ze hadden zélf op dat dak moeten gaan staan

Zo is het. En bovendien: Wilders roept niet op tot geweld, maar laten we toch ook niet vergeten dat Breivik - die bijna 70 jongeren doodschoot - zegt mede door hem te zijn geïnspireerd. Is Wilders daarmee verantwoordelijk? Moeilijke vraag, laten we maar zeggen van niet. Maar dat hij er dan een tweet uitgooit dat uitgerekend rechtse politici gevaar lopen door 'haat retoriek' van linkse politici (we hebben het over de man van massadeportaties, 'minder, minder', de 'heks' Kaag etc.) is echt kwaadaardig.
En dan laat je nog buiten beschouwing de FvD met uitspraken als dat boeren hun land moeten ''verdedigen'' als de regering naar ze toekomt, Gideon met zijn ''marcheer naar Den Haag'' uitspraken, intimidatie van journalisten of de BBB die achter FDF staat die met trekkers en al politici thuis komen opzoeken en brandend asbest op de snelweg dumpen.

Benieuwd wat ''links'' daar tegenover heeft gezet.

Na zijn verlies 4 jaar terug heeft ie heel veel rally's gehouden. Laten we door 1 idioot niet in de kramp schieten. Na het drama in Alphen zijn we hier in NL ook niet de winkelcentra gaan mijden.

En dan laat je nog buiten beschouwing de FvD met uitspraken als dat boeren hun land moeten ''verdedigen'' als de regering naar ze toekomt, Gideon met zijn ''marcheer naar Den Haag'' uitspraken, intimidatie van journalisten of de BBB die achter FDF staat die met trekkers en al politici thuis komen opzoeken en brandend asbest op de snelweg dumpen.

Op snelwegen gaan zitten. Foei links 😡

Nou ja, ik heb al vaak gelezen op dit forum dat links "te lievvv" is. In dit geval klopt dat wel.

En als kind genoten van de verfilming van 'De Zevensprong' met de meesterlijke Joost Prinsen als koetsier :star:
Ik heb les gegeven aan zn kleindochter. Hij heeft wel eens opgepast toen ik haar lesgaf (thuis, gitaarles). Hij nam zo'n beetje de les over en vond dat we de liedjes te traag speelden. Het meisje had toen net 2 maanden les. Ik bleef maar uitleggen dat het langzaam moest omdat ze anders fouten ging maken. 😁

Ik heb les gegeven aan zn kleindochter. Hij heeft wel eens opgepast toen ik haar lesgaf (thuis, gitaarles). Hij nam zo'n beetje de les over en vond dat we de liedjes te traag speelden. Het meisje had toen net 2 maanden les. Ik bleef maar uitleggen dat het langzaam moest omdat ze anders fouten ging maken. 😁

De Bondscoach neemt de woorden uit mijn mond. Linkse mensen zijn te lievv :grin:

Nou ja, ik heb al vaak gelezen op dit forum dat links "te lievvv" is. In dit geval klopt dat wel.

Ja ik was toen ook een beetje van m'n stuk gebracht. Het is toch Joost Prinsen die ik alleen maar kende van het Klokhuis.. ik was toch een beetje star struck 😁
Ben je daar gevoelig voor ja? Hoort een beetje bij ons werk toch? Spelen met bekende artiesten, of ze tegenkomen backstage op festivals enz. Of idd via lesgeven. Grootste sterren die ik backstage tegen ben gekomen zijn denk ik Lenny Kravitz en Lionel Richie. Maar die zijn dusdanig omringd door entourage dat je ze eigenlijk hooguit begroet. Nederlandse artiesten zijn over het algemeen heel erg benaderbaar. Maatje van me is stage manager bij een grote promotor, die grossiert in selfies met internationale sterren. 😂

Ben je daar gevoelig voor ja? Hoort een beetje bij ons werk toch? Spelen met bekende artiesten, of ze tegenkomen backstage op festivals enz. Of idd via lesgeven. Grootste sterren die ik backstage tegen ben gekomen zijn denk ik Lenny Kravitz en Lionel Richie. Maar die zijn dusdanig omringd door entourage dat je ze eigenlijk hooguit begroet. Nederlandse artiesten zijn over het algemeen heel erg benaderbaar. Maatje van me is stage manager bij een grote promotor, die grossiert in selfies met internationale sterren. 😂
Ook Amerkaanse?

Terug
Bovenaan Onderaan