Amerika

Laatste nieuws nog niet in Schotland aangekomen?

Jawel, maar dit is juist een enorme boost voor zijn campagne.
 
Laatste nieuws nog niet in Schotland aangekomen?

Geweld is nooit een oplossing.

Ik ben bang dat het juist het tegenovergestelde effect zal hebben. Trump zal ten eerste dit voorval tot en met de laatste druppel uitmelken en door zijn aanhangers nog meer als martelaar gezien worden.

Daarnaast hebben een aantal bondgenoten opgeroepen tot “Een geweldloze revolutie (als links dat toestaat)”. Ongeacht wat deze schutter als motief heeft, het zal nu altijd geframed worden als geweld van links en daarmee een reden door rechts om ook geweld te gebruiken.

Deze aanslag is om zoveel redenen heel erg slecht nieuws.
 
Jawel, maar dit is juist een enorme boost voor zijn campagne.
Eens.
Dit gaat enorm gebruikt worden.
“Kogels stoppen mij niet”
“Zie je wel hoe gevaarlijk links is”
“Ik ben zo goed dat ik niet op democratische manier kan worden verslagen”
“De Democraten hebben dit gepland”

Ik hou er rekening mee dat hij ze alle 4 gaat gebruiken. Een stamelende Biden tegenover een tierende Trump die een aanslag heeft overleefd? Die beschermd wordt door het hooggerechtshof? Lijkt mij duidelijk wie gaat winnen.
 
Eens.
Dit gaat enorm gebruikt worden.
“Kogels stoppen mij niet”
“Zie je wel hoe gevaarlijk links is”
“Ik ben zo goed dat ik niet op democratische manier kan worden verslagen”
“De Democraten hebben dit gepland”

Ik hou er rekening mee dat hij ze alle 4 gaat gebruiken. Een stamelende Biden tegenover een tierende Trump die een aanslag heeft overleefd? Die beschermd wordt door het hooggerechtshof? Lijkt mij duidelijk wie gaat winnen.
Och, op X weet men al zeker dat Biden er achter zit. Gaan nog een paar wilde maanden worden daar.

Nog ff gekeken, het is er 1 die in het congres zit diedeze theorie rondpompt.
 
En nergens lees je ach wat vervelend voir Trump en zijn familie 😊

Weet je, de man was een opruiende factor tijdens de bestorming van het Capitool, waar onder meer politieagenten de dood vonden. Heel zijn leven staat in het teken van polariseren, mensen kapot maken en een natie uit elkaar scheuren. Het lijkt mij volstrekt logisch dat zeker bij de meer labiele van geest dat kan leiden tot ontsporingen. Ik vrees dat ik weinig medelijden heb met hem en z'n familie - sterker nog, je zult zien dat 'ach, de arme Trump en z'n familie' nu gaat worden gebruikt als een politiek wapen. Als je vanaf nu in de VS Trump niet zielig of juist heel moedig vindt, dan ben je voor een grote groep al bijna staatsgevaarlijk. Waarbij even wordt vergeten dat hij bijna de Amerikaanse democratie opblies.
 
Schutter blijkt geregistreerd republikein? Ernstig allemaal natuurlijk zul je zien dat Amerika dalijk met scarface een halve bond villain als president heeft! Stof Austin Powers maar vast weer af.
 
Ook ome Geert weet het gelijk weer uit te melken:

PVV-leider Geert Wilders stelt vanochtend op X dat "wat in de VS is gebeurd" ook in Nederland kan gebeuren. "Onderschat het niet. De haat jegens rechtse politici is ook bij ons ongekend groot. Hun beveiliging dient waar nodig fors te worden opgeschroefd."

Kut hè Geert, dat de kogels niet van links kwamen, maar van een geregistreerd Republikein?
 
Terug
Bovenaan Onderaan