Ralf Edström
Trainer Coach
Denk dat Trump zich terugtrekt.Dat is niet de redenering, maar: Biden is niet geschikt, dus ik ga niet stemmen. En dat heeft dan als gevolg dat Trump, die geen stemmers maar fans heeft, wint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat Trump zich terugtrekt.Dat is niet de redenering, maar: Biden is niet geschikt, dus ik ga niet stemmen. En dat heeft dan als gevolg dat Trump, die geen stemmers maar fans heeft, wint
En die heet....... Trump. Als Trump wint, zouden dit wel eens de laatste verkiezingen in de VS geweest kunnen zijnIk ben bang dat als er niet tegen Trump opgetreden wordt, zijn opvolger al klaar staat.
Hoezo?Denk dat Trump zich terugtrekt.
Laatste nieuws nog niet in Schotland aangekomen?Hoezo?
Jawel, maar dit is juist een enorme boost voor zijn campagne.Laatste nieuws nog niet in Schotland aangekomen?
![]()
'Held’ Corey (50) dook op zijn dochters om hen te beschermen tegen de kogel die Trump miste
Presidentskandidaat Trump is zaterdag in de VS aan de dood ontsnapt bij een mislukte moordaanslag met een vuurwapen tijdens een campagnebijeenkomst. Een 50-jarige voormalig brandweerman kwam om bij het incident, toen hij op zijn familie dook om hen te beschermen tegen de kogels.www.ad.nl
Als hij er niet van geschrokken is wel ja. We gaan het zien.Jawel, maar dit is juist een enorme boost voor zijn campagne.
Trump schrikt niet zo snel denk ik. Ik ben bang dat de reactie eerder zal zij :nu mag je ook op Biden schieten. Maar idd, we gaan het zienAls hij er niet van geschrokken is wel ja. We gaan het zien.
Geweld is nooit een oplossing.Laatste nieuws nog niet in Schotland aangekomen?
![]()
'Held’ Corey (50) dook op zijn dochters om hen te beschermen tegen de kogel die Trump miste
Presidentskandidaat Trump is zaterdag in de VS aan de dood ontsnapt bij een mislukte moordaanslag met een vuurwapen tijdens een campagnebijeenkomst. Een 50-jarige voormalig brandweerman kwam om bij het incident, toen hij op zijn familie dook om hen te beschermen tegen de kogels.www.ad.nl
Eens.Jawel, maar dit is juist een enorme boost voor zijn campagne.
Och, op X weet men al zeker dat Biden er achter zit. Gaan nog een paar wilde maanden worden daar.Eens.
Dit gaat enorm gebruikt worden.
“Kogels stoppen mij niet”
“Zie je wel hoe gevaarlijk links is”
“Ik ben zo goed dat ik niet op democratische manier kan worden verslagen”
“De Democraten hebben dit gepland”
Ik hou er rekening mee dat hij ze alle 4 gaat gebruiken. Een stamelende Biden tegenover een tierende Trump die een aanslag heeft overleefd? Die beschermd wordt door het hooggerechtshof? Lijkt mij duidelijk wie gaat winnen.
Ook van jou nietEn nergens lees je ach wat vervelend voir Trump en zijn familie![]()

op het 1e bericht over deze aanslag niet voldoende is dan wil ik mij best hier tegen uitspreken hoor.Mag je ook geweld afkeuren, maar niet zo snel iets vervelend voor Trump vinden?En nergens lees je ach wat vervelend voir Trump en zijn familie![]()

Nou, op sociale media wordt 6 januari toch maar even aangestipt. Dat zijn ze nog niet vergeten daar. Dit wordt nog wat..Dit wordt weer "de kogel kwam van links"-retoriek. We weten van Fortuyn hoe besmettelijk dat is.
En nergens lees je ach wat vervelend voir Trump en zijn familie![]()
Hoe dan?.
Nou, op sociale media wordt 6 januari toch maar even aangestipt. Dat zijn ze nog niet vergeten daar. Dit wordt nog wat..