Amerika

"Op 5 juli 2024 nam Trump afstand van Project 2025 met een verklaring op zijn platform Truth Social: "I know nothing about Project 2025. I have no idea who is behind it. I disagree with some of the things they're saying and some of the things they're saying are absolutely ridiculous and abysmal. Anything they do, I wish them luck, but I have nothing to do with them.""

Weet jij hier het fijne van? Hebben ze er echt niets mee te maken of is het hetzelfde als Ajax dat zegt niets met criminaliteit te maken te hebben?

Al die project 2025 figuren die er achter zitten, zaten in zijn administration. 100% zeker dat hij er van af weet.
Hij ontkent het om geen stemmers te verliezen, om na de verkiezingen het wel door te voeren.

Extra macht voor de president is 1 van de punten.
Daar zit trumpyboy wel op te wachten hoor.
 
Trump heeft niks te vertellen straks over de rest van het Westen. Dat bepalen we hier lekker zelf
Tenzij ze echt uit de NAVO stappen. Maar daarnaast hebben wij hier ook te maken met Amerikanisering/globalisering. Door het internet/sociale media is de afstand tussen hier en daar niet heel groot meer
 
Daar hebben wij toch niks mee te maken? Dat is allemaal binnenlandse hervormingen. Trump heeft niks te vertellen straks over de rest van het Westen. Dat bepalen we hier lekker zelf
Wat denk je dat Putin gaat doen als de NAVO straks verder afbrokkelt? Ik heb een collega uit Moldavië. Die zijn dus erg bang voor een invasie. Net zoals een eventuele invasie van China in Taiwan. Dat heeft voor ons weer heel andere gevolgen (chipmarkt). Zo zijn er heel veel gebieden waarop Trump het ook voor ons kan verkloten.
 
Wat denk je dat Putin gaat doen als de NAVO straks verder afbrokkelt? Ik heb een collega uit Moldavië. Die zijn dus erg bang voor een invasie. Net zoals eem eventuele invasie van China in Taiwan. Dat heeft voor ons weer heel andere gevolgen (chipmarkt). Zo zijn er heel veel gebieden waarop Trump het ook voor ons kan verkloten.
Ach, en bedenk eens wat er van de Nederlandse overheid allemaal op Amerikaanse servers staat. En hoeveel Europese wapensystemen niet of moeilijk functioneren zonder Amerikaanse munitie. En dan hebben we het nog niet eens over hoe financiële markten met elkaar verwezen zijn. De crisis van 2007 was ontstaan in de Verenigde Staten.
 
Wat denk je dat Putin gaat doen als de NAVO straks verder afbrokkelt? Ik heb een collega uit Moldavië. Die zijn dus erg bang voor een invasie. Net zoals een eventuele invasie van China in Taiwan. Dat heeft voor ons weer heel andere gevolgen (chipmarkt). Zo zijn er heel veel gebieden waarop Trump het ook voor ons kan verkloten.
Putin zit momenteel met enorme problemen daar. Wint geen terrein en zn faciliteiten lopen langzaamaan droog. En dat is zonder Navo ingrijpen. De Navo is nog helemaal niet betrokken bij die oorlog. Zolang wij zorgen voor wapen leverancies en de f16 jets (komen eraan) overleeft Oekraïne echt wel Trump mocht ie het voor elkaar krijgen niet meer te helpen (wat ik betwijfel)
 
Putin zit momenteel met enorme problemen daar. Wint geen terrein en zn faciliteiten lopen langzaamaan droog. En dat is zonder Navo ingrijpen. De Navo is nog helemaal niet betrokken bij die oorlog. Zolang wij zorgen voor wapen leverancies en de f16 jets (komen eraan) overleeft Oekraïne echt wel Trump mocht ie het voor elkaar krijgen niet meer te helpen (wat ik betwijfel)
Dan heb jij er iig meer vertrouwen in dan ik.
 
Dan heb jij er iig meer vertrouwen in dan ik.
Ik heb er wel vertrouwen in dat we eventueel 4 jaar Trump wel doorkomen. Wees blij dat je er niet woont. Europa is geen derde wereld land die compleet afhankelijk is van Amerika. Komop zeg. Ik heb Amerika altijd gezien als het mislukte project van het oude Europa. Leuk.voor vakantie of iets maar het blijft het net niet Europa.
 
Ik heb er wel vertrouwen in dat we eventueel 4 jaar Trump wel doorkomen. Wees blij dat je er niet woont. Europa is geen derde wereld land die compleet afhankelijk is van Amerika. Komop zeg. Ik heb Amerika altijd gezien als het mislukte project van het oude Europa. Leuk.voor vakantie of iets maar het blijft het net niet Europa.
Denk jij echt dat Trump maar 4 jaar blijft? En wie zou hem tegenhouden als hij (of zijn familie) wil blijven zitten? De vorige keer kregen ze hem al nauwelijks het Witte Huis uit toen hij verloor. Hij heeft de Hoge Raad nu zo goed als achter zich.
 
Denk jij echt dat Trump maar 4 jaar blijft? En wie zou hem tegenhouden als hij (of zijn familie) wil blijven zitten? De vorige keer kregen ze hem al nauwelijks het Witte Huis uit toen hij verloor. Hij heeft de Hoge Raad nu zo goed als achter zich.
Tsja, als hij wil dat ie ditmaal door pissige democraten wordt gelynched moet ie dat vooral doen. Ookal maken ze 'm af. Alsof dat ons iets aangaat. Het levert wel interessante televisie op en ongetwijfeld een speelfilm daarna.
 
Bijvoorbeeld:

Zullen de Verenigde Staten na 5 november meer hun eigen gang gaan?​

WAT ZIJN DE GEVOLGEN VOOR EUROPA EN NEDERLAND?

Dat moeten ze toch zelf weten. Het wordt es tijd dat we als Europa laten zien dat we gewoon op eigen benen kunnen staan. Die afhankelijkheid van de usa is totaal onnodig
 
Dat moeten ze toch zelf weten. Het wordt es tijd dat we als Europa laten zien dat we gewoon op eigen benen kunnen staan. Die afhankelijkheid van de usa is totaal onnodig
Jij vraagt toch wat de gevolgen zijn en ik geef je een voorbeeld. :shrug:
Dat ze het zelf moeten weten is een waarheid als een koe.
 
Jij vraagt toch wat de gevolgen zijn en ik geef je een voorbeeld. :shrug:
Dat ze het zelf moeten weten is een waarheid als een koe.
Interessant stuk inderdaad maar wel heel veel wat als en waarschijnlijk etc. Ik moet het allemaal nog maar zien.
 
Biden verspreekt zich, daarom stem ik op een nog grotere mafkees. Bijzondere manier van redeneren. Laat de media zich daar maar eens focussen op Project 2025, hetgeen uitgerold gaat worden als t Trump wordt.
Dat is niet de redenering, maar: Biden is niet geschikt, dus ik ga niet stemmen. En dat heeft dan als gevolg dat Trump, die geen stemmers maar fans heeft, wint
 
Terug
Bovenaan Onderaan