Amerika

Helemaal mee eens. Jammer dat de Libertarians nooit echt serieus kans hebben.
Laat er vooral een stabiel kabinet komen. Biden is ook geen godswonder maar het land had even rust nodig. Als ik de kandidaten van de reps zie zitten daar best capabele lui tussen.
 
Helemaal mee eens. Jammer dat de Libertarians nooit echt serieus kans hebben.
Gezien jouw eerdere, mi logische pleidooi voor wapenbezit in jouw persoonlijke situatie heb ik het gevoel dat jij rood stemt, mocht dit een foutieve aanname zijn dan kan je de volgende vraag gewoon negeren. Maar ik zit met het volgende, binnen de Republikeinen zit een klein groepje wat er flink christelijk orthodoxe ideeën op nahoudt. Die weten her en der toch flink invloed uit te voeren, zie Roe vs Wade, maar ook andere wetgeving die her en der in staten naar voren komt. Maakt deze ontwikkeling het voor jouw lastiger om weer op dezelfde partij te stemmen, denk je dat het wel zal loslopen, of kan jij je daar gewoon ook in vinden?

En k snap dat dit ook een behoorlijk persoonlijke vraag is, mocht je geen antwoord willen geven, ook goed.
 
Gezien jouw eerdere, mi logische pleidooi voor wapenbezit in jouw persoonlijke situatie heb ik het gevoel dat jij rood stemt, mocht dit een foutieve aanname zijn dan kan je de volgende vraag gewoon negeren. Maar ik zit met het volgende, binnen de Republikeinen zit een klein groepje wat er flink christelijk orthodoxe ideeën op nahoudt. Die weten her en der toch flink invloed uit te voeren, zie Roe vs Wade, maar ook andere wetgeving die her en der in staten naar voren komt. Maakt deze ontwikkeling het voor jouw lastiger om weer op dezelfde partij te stemmen, denk je dat het wel zal loslopen, of kan jij je daar gewoon ook in vinden?

En k snap dat dit ook een behoorlijk persoonlijke vraag is, mocht je geen antwoord willen geven, ook goed.
De keuzes zijn meestal “lesser of two evils”. Ik denk dat de meeste stemmers, ongeacht partij voor keuze zo denken.

Ik beschouw mijzelf meer als conservatief waar het gaat om fiscale dingen, en meer laissez fair waar het gaat om sociale dingen (homo huwelijk, legale wiet). Ik ben zelf niet per de religieus, maar ben in principe tegen abortus. Maar het is niet aan mij om anderen te vertellen hoe ze moeten leven, en leven met de beslissingen die ze nemen. Maar het zou meer moeten zijn zoals Bill Clinton het omschreef: “abortions should be safe, legal, and rare.”

Bill of Rights moeten ze niet aankomen. De grondwet van de USA is uniek omdat het niet de burgers ten laste gelegd, maar de overheid in perken houdt. “Government shall not…” ipv “citizens may…”

De uitkomst is dat ik voornamelijk “rood” stem, hoewel in 2016 ik voor Gary Johnson, libertarian gestemd heb. Op nationaal niveau zie ik geen echte potentiële kandidaten onder de democraten. Trump hoef ik ook niet. Mocht er een redelijk toevatbaar alternatief zijn is dat een optie. Anders stem ik “none of the above.”
 
Trump schrijft op zijn social media platform dat hij verwacht komende dinsdag gearresteerd/aangeklaagd te worden. Dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt. Hopelijk laten zijn volgers het recht spreken....

 
Trump schrijft op zijn social media platform dat hij verwacht komende dinsdag gearresteerd/aangeklaagd te worden. Dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt. Hopelijk laten zijn volgers het recht spreken....

Zal wel een Stormy in een glas water zijn.
 
Trump schrijft op zijn social media platform dat hij verwacht komende dinsdag gearresteerd/aangeklaagd te worden. Dit is de eerste keer dat zoiets gebeurt. Hopelijk laten zijn volgers het recht spreken....

Who cares. Het is Trump maar..
 
Guillaume Ik vind dat Rutte veel fout heeft gedaan en zijn (professionele) verantwoording niet heeft genomen. Maar strafbaar is toch wel wat anders?
 
Guillaume Ik vind dat Rutte veel fout heeft gedaan en zijn (professionele) verantwoording niet heeft genomen. Maar strafbaar is toch wel wat anders?
Dat kunnen wij als leken niet echt beantwoorden, maar ik zou wel een een rechter laten kijken naar hee feit dat hij dagelijks zijn communicatie weggooide. Als dat niet strafbaar is volgens de wet, zou het dat wel moeten worden naar mijn idee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan