Amerika

Trump is zojuist genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede. Geen grap.

Nominaties stellen gelukkig niet zoveel voor.



In dit geval heeft een 1 of andere conservatieve Noor hem genomineerd en dat ook zelf naar buiten gebracht.
1 van de zoveel honderd genomineerden. Tja....zegt ook wel iets over het journalistiek niveau anno 2020 dat het zo breed uitgemeten wordt zonder een duidelijk context erbij te vermelden...
 
Nominaties stellen gelukkig niet zoveel voor.



In dit geval heeft een 1 of andere conservatieve Noor hem genomineerd en dat ook zelf naar buiten gebracht.
1 van de zoveel honderd genomineerden. Tja....zegt ook wel iets over het journalistiek niveau anno 2020 dat het zo breed uitgemeten wordt zonder een duidelijk context erbij te vermelden...

Goeie toelichting, dank je!
 
Nominaties stellen gelukkig niet zoveel voor.



In dit geval heeft een 1 of andere conservatieve Noor hem genomineerd en dat ook zelf naar buiten gebracht.
1 van de zoveel honderd genomineerden. Tja....zegt ook wel iets over het journalistiek niveau anno 2020 dat het zo breed uitgemeten wordt zonder een duidelijk context erbij te vermelden...
De prijs die de journalistiek betaalt om als eerste een scoop te kunnen brengen.... 1x per dag een papieren krant was zo gek nog niet.
 
"I could stand in the middle of 5th Avenue and shoot somebody and I wouldn't lose voters," oftewel:

“I could kill thousands of Americans and I would’t lose voters”

Ben benieuwd op wie die Pro-life aanhangers gaan stemmen.
Trump. Want die is anti-abortus, en kennelijk is alleen het leven in de baarmoeder beschermwaardig.

Ik verwacht serieus niet dat dit soort berichten het stemgedrag gaan veranderen, met alles wat hij al uitgevroten heeft maakt t gewoon geen reet meer uit.
 
Dat 467 lieden die 30 miljoen mensen ieder bijna 25.000 dollar kunnen geven en dan nog steeds evenveel geld hebben als 5 maanden terug. :eek:

En waarom zouden ze? Ze hebben blijkbaar de kennis, geluk of whatever dat ze rijker worden. Nemen vast ook genoeg risico's om meer te winnen, waarom zou ik dan 25k aan een simpele vuilnisman geven? Dat die profiteert van mijn kennis/investering/risico... Als ik zo rijk en goed was dan was ik ook gierig geweest met een goede reden :D

Het zou eerlijk zijn is hier totaal niet van toepassing, als ik als rijke in een maand paar miljoen verlies, gaan de 30 miljoen armen ook mij dan ff steunen? :oops:
 
En waarom zouden ze? Ze hebben blijkbaar de kennis, geluk of whatever macht dat ze rijker worden. Nemen vast ook genoeg risico's om meer te winnen, waarom zou ik dan 25k aan een simpele vuilnisman geven? Dat die profiteert van mijn kennis/investering/risico... Als ik zo rijk en goed was dan was ik ook gierig geweest met een goede reden :D

Het zou eerlijk zijn is hier totaal niet van toepassing, als ik als rijke in een maand paar miljoen verlies, gaan de 30 miljoen armen ook mij dan ff steunen? :oops:

Alleen ben jij niet rijk, en ga je het dankzij de rijken ook nooit worden. :grin:
 
1 ding snap ik niet, Trump heeft in de afgelopen maanden zeker 18x gesproken met Woodward. Trump weet dat hij een journalist is die uiteindelijk alles bekend zal maken. Waarom doet Trump dan die uitspraken, hoe denkt hij daar garen bij te spinnen bij de verkiezingen?
 
1 ding snap ik niet, Trump heeft in de afgelopen maanden zeker 18x gesproken met Woodward. Trump weet dat hij een journalist is die uiteindelijk alles bekend zal maken. Waarom doet Trump dan die uitspraken, hoe denkt hij daar garen bij te spinnen bij de verkiezingen?
Omdat Trump een narcistische aandachtsgeile dommert is, die het begrip consequenties niet kent.
 
Voorganger roept christenen op om zich te bewapenen

bericht

Van de gekke, maar in de lijn der verwachting gezien de groepering waar deze man zich onder schaart.
 
Well I think that science doesn't know.... En nog minimaal 40% van de stemmen, raar land.
Dat is zo. Maar ook in ons land wordt er lang niet altijd naar 'science' geluisterd, en als het wordt gebruikt, is het vooral cherrypicking. Gelukkig is heb bij ons wel vele maten minder. Maar ja, dat krijg je als je een democratie hebt, en zeker als je een democratie hebt met (redelijkerwijs) slechts 2 partijen. Want de democraten laten zich ook niet per se positief zien.

*onderdruk technocratische geluidjes*
 
“It would go away without the vaccine, George,” he told ABC journalist George Stephanopoulos. “With time it goes away. And you’ll develop like a herd mentality. It’s going to be herd developed, and that’s going to happen. That will all happen.” - D. Trump, US president. (Link, The Guardian)

Hoewel ik vrees dat domheid en vocabulair onvermogen de reden zijn - heeft hij met herd mentality wel een soort dichtelijke snaar te pakken. Een beetje als; wanneer iedereen maar voldoende corona-moe is en men maatregelen niet naleeft, het nieuws beu is, en de het-komt-zoals-het-komt houding aanneemt, het virus vanzelf uit de enige voor Trump relevante wereld (de media, het gesprek van de dag, de aandacht) verdwijnd.
 
“It would go away without the vaccine, George,” he told ABC journalist George Stephanopoulos. “With time it goes away. And you’ll develop like a herd mentality. It’s going to be herd developed, and that’s going to happen. That will all happen.” - D. Trump, US president. (Link, The Guardian)

Hoewel ik vrees dat domheid en vocabulair onvermogen de reden zijn - heeft hij met herd mentality wel een soort dichtelijke snaar te pakken. Een beetje als; wanneer iedereen maar voldoende corona-moe is en men maatregelen niet naleeft, het nieuws beu is, en de het-komt-zoals-het-komt houding aanneemt, het virus vanzelf uit de enige voor Trump relevante wereld (de media, het gesprek van de dag, de aandacht) verdwijnd.
De herd mentality onder de Republikeinen is in ieder geval dat Trump een goede president is. :unsure:
 
Trump wil vreedzame machtsoverdracht niet garanderen

President Trump heeft gezegd dat hij zich niet wil committeren aan een vreedzame machtsoverdracht als hij in november de verkiezingen verliest. "Nou, we moeten zien wat er gebeurt", antwoordde de Amerikaanse president op een vraag van een journalist.

:unsure: Ach als hij niet vreedzaam wil kunnen ze hem nog altijd in een dwangbuis afvoeren. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan