Amerika

Kanye schijnt wel serieus te zijn in presidentschap

artikel

In die interviews maakte hij naast zijn kandidaatschap ook bekend dat:
  • That he’s suspicious of a coronavirus vaccine, terming vaccines “the mark of the beast.”
  • That he believes “Planned Parenthoods have been placed inside cities by white supremacists to do the Devil’s work.”
  • That he envisions a White House organizational model based on the secret country of Wakanda in Black Panther.
Ik weet wel vrij zeker dat dit geen serieuze poging om te winnen kan zijn (zo dom zal een meerderheid niet zijn toch, zelfs in de US niet?!). Ik denk oprecht dat het een steuntje richting Trump is, uit angst voor de dalende populariteit van Trump, alles om de Democraten dwars te zitten? Gezien zijn clash met de (democratische staat) California over het dichtgooien van zijn fabrieken denk ik dat Musk (die Kanye steunt) inmiddels liever nog vier jaar Trump wil. Met $4.9 billion aan overheidssubsidies over de laatste (tientallen, dus incl oboma-tijdperk) jaren heeft Musk denk ik weinig op met de linkse kant van de democraten (waar Sanders tzt een prominentere advies rol onder Biden lijkt te krijgen). De retoriek van Tesla als american succes-story is natuurlijk iets waar Trump gevoelig voor is, denk aan het space X programma zodat ze weer zonder Rusische hulp astronauten kunnen lanceren.

Doelgroep, jongeren en donkere mensen die niet Trump kiezen maar die ook Biden eigenlijk maar niks vinden? Om te zorgen dat ze niet toch het hokje bij de democraten aankruizen?
 
Laatst bewerkt:
Doelgroep, jongeren en donkere mensen die niet Trump kiezen maar die ook Biden eigenlijk maar niks vinden? Om te zorgen dat ze niet toch het hokje bij de democraten aankruizen?
Ik mag toch hopen dat het gezond van die doelgroep nog net zover reikt dat ze ook wel inzien dat ze op deze manier gewoon Trump steunen.

IJdele hoop, ik weet het.
 
In die interviews maakte hij naast zijn kandidaatschap ook bekend dat:
  • That he’s suspicious of a coronavirus vaccine, terming vaccines “the mark of the beast.”
  • That he believes “Planned Parenthoods have been placed inside cities by white supremacists to do the Devil’s work.”
  • That he envisions a White House organizational model based on the secret country of Wakanda in Black Panther.
Dit klinkt weer lekker samenzweerderig, hè....
 
Ik mag toch hopen dat het gezond van die doelgroep nog net zover reikt dat ze ook wel inzien dat ze op deze manier gewoon Trump steunen.

IJdele hoop, ik weet het.
Denk ook eigenlijk niet dat deze doelgroep dat heel erg vind. Ze kiezen net liever Biden dan Trump. Bijvoorbeeld omdat ze Trump toch racistisch vinden. Dus kunnen ze nu op een veilige kandidaat stemmen. Namelijk Kanye. Dan hoeven ze niet te vrezen voor Biden of schuldig te voelen dat ze op Trump hebben gestemd.

Denk overgins dat het maar een kleine doelgroep is. Gezien de plannen van Kanye mag ik toch hopen dat als je serieus overweegt om op Biden te stemmen je niet opeens overloopt naar Kanye. Hij is zowat conservatiever dan Trump.

Amerika het land waar de president verkiezing een reality show is...
 
Kanye is een mafketel. Ik hoop ergens dat het al die tijd allemaal een showtje is geweest, maar ik heb sterke twijfels. En als het al een showtje is, is het net zo erg. Ik dacht dat ie inmiddels "genezen" was, maar z'n teksten spreken voor zich.. :bye:
 

Als ik t netjes hou noem ik meneer de president nu gewoon een ongelofelijke hufter.
 

Als ik t netjes hou noem ik meneer de president nu gewoon een ongelofelijke hufter.

Het slaat over op anderen, dat ongelooflijke hufter zijn.
Sommige reacties zijn zo tenenkrommend, alles om meneer de president te verdedigen.

"Trump heeft gelijk, de "toename van covid" is puur te danken aan het vele testen, het doden aantal is stijl naar beneden, ook hebben de protesten en demonstraties in de DNC geregeerde staten niet tot extra ziekenhuisopnames geleidt, kortom de lockdown is puur politiek gemotiveerd ivm de as verkiezingen."

"Ik vind het terecht. Je komt hier om lessen te volgen klassikaal, maar als dat nu alleen via internet gaat kan dat ook vanuit eigen land. Dus terecht. Als je niet naar de universiteit gaat maar digitaal lessen volgt kan dat ook vanuit eigen land. En dan kunnen ook de subsidies wel weg want de scholen worden dan toch niet gebruikt. De media moet ook eens de andere kan toelichten en uitzoeken hoe het werkt met zo een visim. "


Of wat te denken van deze:
"We zitten nu eenmaal in een speciale tijd. Wil je een amerikaanse studie volgen? Dan zijn dit de opofferingen die je moet maken"
als reactie op deze:

"Ja, handig man. Midden in de nacht op moeten staan omdat je in een andere tijdzone, wellicht aan de andere kant van de wereld, college moet volgen. Dat brengt natuurlijk helemaal geen gevolgen voor iemand mee, als ze hun dag- en nachtritme thuis moeten omdraaien om in Amerika college te kunnen blijven volgen."

:FP:
 
Kanye is een mafketel. Ik hoop ergens dat het al die tijd allemaal een showtje is geweest, maar ik heb sterke twijfels. En als het al een showtje is, is het net zo erg. Ik dacht dat ie inmiddels "genezen" was, maar z'n teksten spreken voor zich.. :bye:
Ik ben niet bekend met zijn teksten. Het enige wat ik van die clown weet is dat hij ooit Queen stond te 'zingen'. Verder blijf ik ver van die mafklapper. Ik heb er helemaal niks mee. Wel veel tegen.
 
Ik ben niet bekend met zijn teksten. Het enige wat ik van die clown weet is dat hij ooit Queen stond te 'zingen'. Verder blijf ik ver van die mafklapper. Ik heb er helemaal niks mee. Wel veel tegen.

Ter verduidelijking, met zijn teksten doel ik niet op zijn lyrics, maar meer op z'n gedrag in de media. De incidentjes met onze Kanye. Gaat al een paar jaar niet goed met hem en heeft inmiddels een soort van Jezus-complex.

Z'n liedjes kon ik altijd wel pruimen, de persoon een stuk minder. Die is de connectie met de wereld kwijt. Of hij doet alsof, en zoals ik al zei.. dat is net zo erg.
 
Trump scheldt gevangenisstraf van voormalig adviseur Roger Stone kwijt

link

Roger Stone, de voormalig adviseur van de Amerikaanse president Donald Trump, hoeft toch niet de gevangenis in. Trump heeft zijn straf kwijtgescholden. Dat heeft het Witte Huis in de nacht van vrijdag op zaterdag bekendgemaakt.

Dit toont voor de zoveelste keer aan dat het systeem in de USA stinkt aan alle kanten. :sick: :braak:
Het is de hoogste tijd dat dit land van "schijndemocratie" en de hele wereld verlost wordt van deze president.
 
Trump scheldt gevangenisstraf van voormalig adviseur Roger Stone kwijt

link

Roger Stone, de voormalig adviseur van de Amerikaanse president Donald Trump, hoeft toch niet de gevangenis in. Trump heeft zijn straf kwijtgescholden. Dat heeft het Witte Huis in de nacht van vrijdag op zaterdag bekendgemaakt.

Dit toont voor de zoveelste keer aan dat het systeem in de USA stinkt aan alle kanten. :sick: :braak:
Het is de hoogste tijd dat dit land van "schijndemocratie" en de hele wereld verlost wordt van deze president.
En terwijl Kim-Jung Trump zich bezig houdt met het vrij krijgen van zijn consiglieres Heeft de VS ruim 70.000 besmettingen in 1 dag.
Mag ik even een teiltje?:braak::braak:
 
En terwijl Kim-Jung Trump zich bezig houdt met het vrij krijgen van zijn consiglieres Heeft de VS ruim 70.000 besmettingen in 1 dag.
Mag ik even een teiltje?:braak::braak:
4 maanden sinds het virus tot pandemie werd verheven, en de VS presteert het om in 1 dag meer besmettingen toe te voegen dan t gros van de landen in totaal heeft.
En ja, er wordt meer getest, sinds 12 juni testen met 37% toegenomen, de vastgestelde besmetting per dag met 152%. Heb het wel te doen met Fauci en collega's, t beste met t land voorhebben maar worden gedwarsboomd door een oranje mafkees die zijn herverkiezing belangrijker acht dan de gezondheid van het volk. En te dom is om te begrijpen dat als het uit de hand loopt er een relatie zit tussen zijn herverkiezing en hoe de situatie in het land is.
 
Dan over die Kanye, iedereen roept dat ie stemmen bij Biden gaat weghalen, en ja dat zal zeker gebeuren. Maar aan de andere kant net zo. Kanye is/noemt zich christen, heeft afgelopen jaar ook n gospelalbum uitgebracht en kan zo dus ook een alternatief zijn voor een deel van de Trumpstemmers.
 
Dan over die Kanye, iedereen roept dat ie stemmen bij Biden gaat weghalen, en ja dat zal zeker gebeuren. Maar aan de andere kant net zo. Kanye is/noemt zich christen, heeft afgelopen jaar ook n gospelalbum uitgebracht en kan zo dus ook een alternatief zijn voor een deel van de Trumpstemmers.

Ik vermoed dat Trump in het grote plaatje er meer profijt van heeft dat Kanye bij Biden stemmen weghaalt, dan dat hij er nadeel van ondervindt dat Kanye tegen hem runt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan